Romero a Carmack představují FPS ze staré školy s názvem Blackroom

vytisknout velikost písma
Pradědečkové herního průmyslu, kteří stojí za takovými legendami, jakými jsou Doom nebo Wolfenstein 3D, jdou s kůži na trh s projektem Blackroom.

Primární finanční dávku v hodnotě 700 000 $ má zajistit kampaň na Kickstarteru. Zvučná jména autorů by měla zajistit rychlé vybrání požadované částky, ne-li její překročení. A co za to slibují?

Střílečku z pohledu první osoby, jako za starých časů, kdy v jejich studiu id Software tento žánr prakticky vytvořili. John Romero pracuje na hře jako hlavní level designer. Zato Adrian Carmack bude mít na starosti vizuální stránku hry. Můžeme se tedy těšit na bohaté úrovně se spoustou frenetické akce.

blackroom5.png

Veteráni Romero a Carmack však jen neoprašují zašlou slávu jejich předchozí tvorby. V Blackroom chtějí posunout FPS žánr někam dál. Od satanistických vlivů v Doomu a nacistického Německa ve Wolfensteinovi 3D ušel Blackroom hodně daleko. Podíváme se v něm do ne tak vzdálené budoucnosti, kde korporace HOXAR vyvinula technologii připomínající Matrix. Díky ní se mohou lidé vyskytovat zároveň na jakémkoliv místě v jakémkoliv čase. Tento holograf, těžko odlišitelný od reality, se vyskytuje v jedné obrovské černé místnosti. Dojde však k havárii a světy se začnou do sebe navzájem prolínat a bořit se. Opravdu zajímavý koncept nabízí velký potenciál, co se prostředí i hratelnosti týče. Mezi potvrzené lokace, které budeme v Blackroomu navštívit, patří viktoriánská sídla, města duchů divokého západu a pirátské galeony.

Klasiky id Softwaru se mimo singleplayeru vždy pyšnily i revolučním multiplayerem. Ten nebude chybět ve formě co-opu a PvP ani v tomto případě. Bohatá fanouškovská základna, jež zajistila dlouhou životnost staršich titulů studia, dostane do rukou i tentokrát nástroje pro tvorbu nových map a modů.

Blackroom je naplánován na konec roku 2018 pro PC. Klukům přejeme obří úspěch.

blackroom.jpgblackroom2.jpgblackroom3.jpgblackroom6.jpg

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 11 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od reality (galerie)

Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od re…

Závodní pecka Project CARS se oficiálně představuje ve svém druhém pokračování a kromě traileru se prezentuje i labužnickými 4K screenshoty. No nevypadá to famózně?

8.  2.  2017 | | 13 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s příchutí Zaklínače a Bloodborne

Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s…

Pokud vám nestačil Zaklínač, Focus Home Interactive ve spolupráci se Spiders Games chystají zbrusu nové RPG.

11.  2.  2017 | | 6 N/A
Technologický skvost jménem Horizon: zápisky z Pravěku (obrazový speciál)

Technologický skvost jménem Horizon: z…

Vydali jsme se do budoucího Pravěku a přibalili do batohu foťák. Podívejte se, co kluci ze studia Guerrilla dokázali ve svém nejnovějším počinu.

20.  2.  2017 | | 2 N/A
For Honor: když čest dává zabrat (recenze)

For Honor: když čest dává zabrat (rece…

Ubisoft nám většinou přináší nekonečné série, a tak je příjemné vidět, že se občas pustí do něčeho nového. Jak dopadl krok novým směrem v podobě For Honor?

18.  2.  2017 | | 9 N/A
Herní filosofie: Moderní střílečky jsou slabé, nudné a po kastraci

Herní filosofie: Moderní střílečky jso…

Dřív střílečky bavily. Bylo na koho střílet.

19.  2.  2017 | | 37 N/A