Romero a Carmack představují FPS ze staré školy s názvem Blackroom

vytisknout velikost písma
Pradědečkové herního průmyslu, kteří stojí za takovými legendami, jakými jsou Doom nebo Wolfenstein 3D, jdou s kůži na trh s projektem Blackroom.

Primární finanční dávku v hodnotě 700 000 $ má zajistit kampaň na Kickstarteru. Zvučná jména autorů by měla zajistit rychlé vybrání požadované částky, ne-li její překročení. A co za to slibují?

Střílečku z pohledu první osoby, jako za starých časů, kdy v jejich studiu id Software tento žánr prakticky vytvořili. John Romero pracuje na hře jako hlavní level designer. Zato Adrian Carmack bude mít na starosti vizuální stránku hry. Můžeme se tedy těšit na bohaté úrovně se spoustou frenetické akce.

blackroom5.png

Veteráni Romero a Carmack však jen neoprašují zašlou slávu jejich předchozí tvorby. V Blackroom chtějí posunout FPS žánr někam dál. Od satanistických vlivů v Doomu a nacistického Německa ve Wolfensteinovi 3D ušel Blackroom hodně daleko. Podíváme se v něm do ne tak vzdálené budoucnosti, kde korporace HOXAR vyvinula technologii připomínající Matrix. Díky ní se mohou lidé vyskytovat zároveň na jakémkoliv místě v jakémkoliv čase. Tento holograf, těžko odlišitelný od reality, se vyskytuje v jedné obrovské černé místnosti. Dojde však k havárii a světy se začnou do sebe navzájem prolínat a bořit se. Opravdu zajímavý koncept nabízí velký potenciál, co se prostředí i hratelnosti týče. Mezi potvrzené lokace, které budeme v Blackroomu navštívit, patří viktoriánská sídla, města duchů divokého západu a pirátské galeony.

Klasiky id Softwaru se mimo singleplayeru vždy pyšnily i revolučním multiplayerem. Ten nebude chybět ve formě co-opu a PvP ani v tomto případě. Bohatá fanouškovská základna, jež zajistila dlouhou životnost staršich titulů studia, dostane do rukou i tentokrát nástroje pro tvorbu nových map a modů.

Blackroom je naplánován na konec roku 2018 pro PC. Klukům přejeme obří úspěch.

blackroom.jpgblackroom2.jpgblackroom3.jpgblackroom6.jpg

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 10 N/A
8 nejlepších herních comebacků: když skvělé hry vstanou z mrtvých

8 nejlepších herních comebacků: když s…

Někdy se ani úspěšná hra nedočká pokračování anebo je oblíbená herní série ukončena. Ať už kvůli uzavření příběhu nebo třeba problémům s vývojem. Pojďme si připomenout povedené hry, které vstaly z mrtvých. Zkuste si zahrát jejich nové, ale i původní verze!

20.  1.  2017 | | 22 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
9 tipů, jak být profi zabijákem v novém Hitmanovi

9 tipů, jak být profi zabijákem v nové…

Kompletní balíček epizod novodobého Hitmana je venku. Naučíme vás, jak být tím zaručeně nejlepším zabijákem.

17.  1.  2017 | | 1 N/A
10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, které nesmíte minout

10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, …

Na rok 2017 si vývojáři pro hráče přichystali opravdu pěknou nadílku titulů. Pojďme si tedy vypíchnout těch 10, o které byste se měli opravdu zajímat.

18.  1.  2017 | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 8 N/A