Shadow of Mordor je primárně vyvíjen pro next-gen konzole

vytisknout velikost písma
Připravovaný výlet do Středozemě se rozhodně nebude držet zpátky. Titul se totiž primárně vyvíjí pro konzole nové generace, a až poté je upravován pro ty současné.

Fanoušci se tak nemusí bát, že by byla hra ořezávaná jen kvůli verzím pro PS3 a Xbox360, bude to právě naopak. V rozhovoru pro IGN to prozradil Michael de Plater, design director studia. Mnohé herní prvky, které na PS4 a Xbox One budou využity naplno, budou zmírněny a ořezány pro konzole současné generace.

Soustředili jsme se na PS4 a Xbox One,“ řekl Plater. „Vyvíjíme především pro platformy nové generace, a poté děláme vše, co je v našich silách na té současné. Jsme si jisti, že některé prvky budou na obou generacích totožné. Myslíme tím základní mechanismy, souboje, stealth a pohyb po světě. To vše by mělo být stejné.

PC | PS4 | Xbox One | PS3 | X360 | Akce | Preview

Middle-earth: Shadow of Mordor - Tolkienovský Assassin´s Creed

Úroveň detailů, variability a simulace herního světa už však bude o něčem jiném. Mluvíme především o systému Nemesis,“ dodal. „Příběh, hratelnost, to vše bude podobné. Nemesis je ale natolik velkým soustem z hlediska obsahu, kalkulací a umělé inteligence, že to budeme muset značně ořezat.

Jak velký vliv bude mít podobné ořezání na výslednou kvalitu hry je zatím nejasné. Většina projektu totiž stojí a padá právě na Nemesis systému, který se zdá být extrémně důležitým prvkem pro plnohodnotný zážitek. Doufejme tedy, že nám vývojáři odhalí více, než titul vyjde.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
GTA V téměř nerozeznáte od reality! Stačí do hry nahrát pár modifikací

GTA V téměř nerozeznáte od reality! St…

Stále velmi oblíbená hra Grand Theft Auto V má silnou komunitu fanoušků a mezi nimi řadu šikovných moderů. Ti hru graficky stále vylepšují. S použitím modů je leckdy problém určit, zda není screenshot ze hry reálná fotografie.

7.  1.  2017 | | 8 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 9 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na úctyhodných 53,4 milionů

Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na ú…

Sony i nadále pokračuje v úspěšném tažení napříč konzolovým trhem. PS4 jde na dračku.

5.  1.  2017 | | 7 N/A
Assassin

Assassin's Creed: zůstaň prosím v Anim…

Filmy podle her jsou známé tím, že se obvykle moc nepovedou. Od filmu Assassin's Creed jsme po dlouhém čekání a výborné propagandě nečekali nic jiného, než výborný film, který budeme doporučovat svým přátelům, ať vidí, proč jsme této sérii tak propadli. Povedlo se to?

5.  1.  2017 | | 7 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 7 N/A