Slavné herce nechceme, mají moc velká ega, zní z Rockstaru

Spoluzakladatel Rockstaru vysvětlil, jak došlo k tomu, že ve hrách od těchto vývojářů se už nesetkáme z dabingem od slavných herců.

Grand Thef Auto: Vice City bylo našlapané známými hereckými jmény a mělo na svém seznamu například Burta Reynoldse, Dannyho Treja nebo Raye Liottu. U takto známých herců je ale podle Dana Housera, spoluzakladatele Rockstaru, problém ve spolupráci. Ta totiž podle slov Housera často může stát vývoji hry v cestě.

Jednou se mu dokonce stalo, že když právě Burt Reynolds natáčel svoji scénu, dostal se s ním tak trošku do rozepře názorů. Všechno skončilo až tím, že Reynolds na všechny řval, aby toho anglána okamžitě vyvedli. "Slavné herce do svých her už nezveme, kvůli jejich egům. Hlavním důvodem pro nás ale je to, že se v případě, že posloucháte neznámého herce, můžete do příběhu opravdu ponořit a sžít se s postavou. Proto si myslím, že používat neoposlouchané je lepší," řekl Houser o známých obličejích stříbrného plátna.

Momentálně Rockstar dokončuje práce na Red Dead Redemtion 2, což má být jedna z nejrozsáhlejších her, co kdy vytvořili s více jak 1200 herci, kteří se postarali o dabing a dialogy. RDR2 vychází 26. října PS4 a Xbox One. 

Diskuze (4) Další článek: Oznámen konzolový bundle Diablo III: Eternal Collection pro Switch

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,