Spoluzakladatelé Criterionu opouští studio, chystají vlastní tým

vytisknout velikost písma
Tiskový mluvčí společnosti Electronic Arts ve svém prohlášení prozradil odchod dvou důležitých členů týmu Criterion.

Jedná se o spoluzakladatele, viceprezidenta a kreativního ředitele Alexe Warda a ředitelky Fiony Sperry, kteří se na Twitteru zmínili o tom, že se rozhodli opustit studio a na vlastní pěst vytvořit nezávislý tým. Doufejme, že si s sebou vzali i licenci na značku Burnout, jelikož bychom rádi viděli nový díl právě pod jejich dohledem.

Alex Ward a Fiona Sperry se rozhodli opustit EA. Velmi si vážíme jejich dlouholetého přínosu do týmu a přejeme jim hodně úspěchů v budoucích projektech,“ nechal se slyšet tiskový mluvčí EA.

Komentář | Byznys

Studio Criterion značně snížilo počet zaměstnanců

Neuvěřitelně kreativní a talentovaný tým z Criterionu v současné době pilně pracují na novém projektu pro konzole nové generace, jelikož jsou nové IP i nadále velmi důležitou součástí marketingové strategie EA. Vedoucím vývoje je Matt Webster, který pomáhá novou hru Criterionu posouvat dále. Matt byl v týmu dlouhá léta a má skvělou vizi na nový titul," dodal.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A