Já z tohoto nápadu příliš nadšený nejsem, protože vydavatelské společnosti ho jistě zneužijí ke cashgrabování za vše možné. Osobně hraji jak multiplayer, tak příběhový singleplayer a mám raději tradiční formu her, kdy tituly vycházejí kompletní se vším všudy. Ono, když si kupujete hru za 60 €, tak od ní automaticky čekáte (respektive MĚL byste čekat), že bude mít adekvátní obsah i zpracování. To samé očekáváte, když si kupujete příslušně drahý produkt jakékoliv jiného odvětví lidské činnosti; když si koupím třeba mobil za 10k+, tak od něj očekávám patřičnou funkčnost, výbavu a také vnější zpracování. Ačkoliv mobil a hra jsou zcela rozdílné produkty, samotný princip je stejný = prostě očekáváte, že za danou cenu dostanete adekvátní produkt.
A tento princip je přesně problém Battlefrontu. Za tvrdou pálku nabízí příliš málo muziky. Nemá SP kampaň, málo map i herních modů, hra je principiálně příliš jednoduchá a povrchní... za 60 éček rozhodně čekám něco obsáhlejšího a propracovanějšího, komplexnějšího. Momentálně jsem zvědavý na Overwatch... bude stát 40 € a vyjde na jaře příštího roku, ale už teď je jasné, že bude minimálně mnohem komplexnější než Battlefront. 21 charakterů je taky pěkné číslo a snad tam bude i dost map a herních režimů. Nemluvě o nedávno vydaném StarCraft II: Legacy of the Void - plnohodnotná SP kampaň (a pěkně dlouhá i relativně těžká), plnohodnotný MP, Arcade (v podstatě modifikace hry, z nichž některé jsou doslova hrou ve hře - najdete tam třeba kvazi-MMORPG, střílečky, závodní hry a tunu dalšího), craptuna map a samozřejmě modifikovatelnost a upravitelnost pravidel v custom hrách... to celé za nějakých 40 éček. Srovnejte s Battlefrontem.
On ten nápad s hrami jako prázdnými schránkami nebyl úplně nejhorší, kdyby ta schránka nestála 60 € a každý příběh dalších asi 15 €...což bude, na to vemte jed. A to je můj problém s tímto nápadem.