Star Wars Battlefront: Impérium vrací úder? (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Jan Tupý  |  21. 11. 2015 10:43

Čau, nevíte jak to vypadá s crackem?

 |   |  Odpovědět
MichalJ  |  21. 11. 2015 11:31

Crack ti je v tejto hre skoro na nič, preto by som sa ani nečudoval keby ani nebol. S ním si totiž multiplayer isto nezahráš, a kvôli tým pár singleplayer misiám sa to neoplatí (nevieš hrať ani multiplayer režimy s botmi).

 |   |  Odpovědět
vladik  |  21. 11. 2015 18:30

Mrkni na http://www.kinguin.net/cz/ tam jsou hry za pár šlupek a crack není třeba taky tam nakupuju. Kolega z práce tam koupil Win 10PRO za 500

 |   |  Odpovědět
xxx  |  20. 11. 2015 20:39

Hrozná recenze...

 |   |  Odpovědět
Angelus  |  20. 11. 2015 09:22

Osobně moc multiplayer nemusím, hry hraju kvůli příběhu, na druhou stranu je to první hra z prostředí SW za hodně dlouhou dobu, takže určitě vyzkouším.
Dle mého názoru udělali super základ a teď do něj jen přidat obsah. Strašně bych si přál, aby se stalo normální, že hry budou standartně vznikat jen jako prázdná schránka s minimálním obsahem a pak začnou vznikat příběhy dle knih či jiných zdrojů, které se do hry jen vpraví. Nejnovější Thief, Far Cry, GTA IV, Mafia atd. nabízejí ohromné možnosti a do podobných světů by se mohli napasovat tuny a tuny příběhů, které třeba s původní verzí hry vůbec nesouvisí. Dnes je to jen jeden příběh a následně možná jedno příběhové DLC a konec.

 |   |  Odpovědět
Torham  |  21. 11. 2015 13:21

Já z tohoto nápadu příliš nadšený nejsem, protože vydavatelské společnosti ho jistě zneužijí ke cashgrabování za vše možné. Osobně hraji jak multiplayer, tak příběhový singleplayer a mám raději tradiční formu her, kdy tituly vycházejí kompletní se vším všudy. Ono, když si kupujete hru za 60 €, tak od ní automaticky čekáte (respektive MĚL byste čekat), že bude mít adekvátní obsah i zpracování. To samé očekáváte, když si kupujete příslušně drahý produkt jakékoliv jiného odvětví lidské činnosti; když si koupím třeba mobil za 10k+, tak od něj očekávám patřičnou funkčnost, výbavu a také vnější zpracování. Ačkoliv mobil a hra jsou zcela rozdílné produkty, samotný princip je stejný = prostě očekáváte, že za danou cenu dostanete adekvátní produkt.

A tento princip je přesně problém Battlefrontu. Za tvrdou pálku nabízí příliš málo muziky. Nemá SP kampaň, málo map i herních modů, hra je principiálně příliš jednoduchá a povrchní... za 60 éček rozhodně čekám něco obsáhlejšího a propracovanějšího, komplexnějšího. Momentálně jsem zvědavý na Overwatch... bude stát 40 € a vyjde na jaře příštího roku, ale už teď je jasné, že bude minimálně mnohem komplexnější než Battlefront. 21 charakterů je taky pěkné číslo a snad tam bude i dost map a herních režimů. Nemluvě o nedávno vydaném StarCraft II: Legacy of the Void - plnohodnotná SP kampaň (a pěkně dlouhá i relativně těžká), plnohodnotný MP, Arcade (v podstatě modifikace hry, z nichž některé jsou doslova hrou ve hře - najdete tam třeba kvazi-MMORPG, střílečky, závodní hry a tunu dalšího), craptuna map a samozřejmě modifikovatelnost a upravitelnost pravidel v custom hrách... to celé za nějakých 40 éček. Srovnejte s Battlefrontem.

On ten nápad s hrami jako prázdnými schránkami nebyl úplně nejhorší, kdyby ta schránka nestála 60 € a každý příběh dalších asi 15 €...což bude, na to vemte jed. A to je můj problém s tímto nápadem.

 |   |  Odpovědět
Torham  |  21. 11. 2015 13:27

A propos, když už se bavíme o vsazování příběhů do existujících her, není nic lepšího, než hře dát podporu modifikací a tvorby uživatelského obsahu. Mnou zmíněný StarCraft už má celou řádku pěkných příběhových kampaní vytvořených hráči. Ty jsou samozřejmě zadarmo, pokud máte koupenou samotnou hru.

 |   |  Odpovědět
Ellesmess  |  26. 11. 2015 08:23

...ke všemu ještě připočítat fakt, že dnešní enginy jsou na takové úrovni, že zbasltit hru je spíše o vytváření obsahu (modely, textury, animace, ...) a technologická část je "minoritní" (zejména pak, když se engine licencuje, tzn. vývoj probíhá v jiném týmu).

To pak člověk vlastně za 1500,- kupuje jednom hodně vytuněný mod (nadneseně řečeno).

Zejména tady, pokud to nemá příběh, je to jasné generování peněz za využití práce někoho jiného (Frostbite je tuším licencován).

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor