The Division 1.2 update je právě ke stažení zdarma

Ubisoft přichází s dalším neplaceným obsahem, který přináší hned několik důvodů, proč tuhle online TPS znovu zapnout.

The-Division-1-12.jpg

Těmi největšími taháky dnešního updatu jsou samozřejmě nové typy misí a vylepšení těch starých. Navíc tvůrci vyrukovali s konkrétními informacemi, týkajících se čtyř nových sad vybavení. Každá se vymezuje trochu jiným stylem hraní, všichni si tak přijdou na své.

the-division-updat-1.2-gear-set.png

Prvním z představených setů dostal výmluvný název Hunter’s Faith a bude vyhovovat spíše tichošlápkům, kteří se vyžívají v odpravování nepřátel na dálku. Naopak Lone Star to bude nejvíce slušet hned v první linii. Je primárně určen pro postavy soustřeďující se na vysokou DPS. Třetím z oznámených je Final Measure, jehož role je převážně defenzivní. Zazářit by měl hlavně schopností zneškodňovat nepřátelské granáty. Jako poslední se tvůrci vytasili s výzbrojí pro třídu podpůrnou. Predator’s Mark dá vašemu agentovi do vínku mimo jiné schopnost způsobit protivníkům krvácivé zranění. Podrobnější přehled atributů příslušných sad vybavení spolu s trailerem si můžete prohlédnout níže:

Hunter’s Faith – Long range:

  • 20% Marksmen Rifle critical hit damage
  • 20% Damage to elite
  • Every time you land a shot depending on the distance to the target, it will give you Damage Resistance against enemy weapon damage – you can go above 75% Damage Mitigation. The additional armor disappears after one bullet hits you

Lone Star – DPS:

  • 100% Ammo Capacity
  • 1000 LMG Damage
  • 1000 Shotgun Damage
  • Every time you holster a weapon it will automatically be reloaded

Final Measure – Defensive:

  • 50% Exotic Damage Resilience
  • 15% Protection from Elites
  • When you you damage a player or an NPC with a grenade, you get a defuse buff, that allows you to defuse enemy grenades. When you defuse an enemy grenade it also gives you a grenade. (Also works with mortars in Falcon Lost)

Predator’s Mark – Support:

  • 20% Optimal Range
  • 800 Assault Rifle Damage
  • 700 Pistol Damage
  • Every time you hit 10 Bullets without switching the target, will apply bleed to the target. The bleed damage will be 100% of the damage already done by the bullets
Diskuze (1) Další článek: Vzhůru do jiných světů aneb jak funguje virtuální realita?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,