Ubisoft přichází s dalším neplaceným obsahem, který přináší hned několik důvodů, proč tuhle online TPS znovu zapnout.
Těmi největšími taháky dnešního updatu jsou samozřejmě nové typy misí a vylepšení těch starých. Navíc tvůrci vyrukovali s konkrétními informacemi, týkajících se čtyř nových sad vybavení. Každá se vymezuje trochu jiným stylem hraní, všichni si tak přijdou na své.
Prvním z představených setů dostal výmluvný název Hunter’s Faith a bude vyhovovat spíše tichošlápkům, kteří se vyžívají v odpravování nepřátel na dálku. Naopak Lone Star to bude nejvíce slušet hned v první linii. Je primárně určen pro postavy soustřeďující se na vysokou DPS. Třetím z oznámených je Final Measure, jehož role je převážně defenzivní. Zazářit by měl hlavně schopností zneškodňovat nepřátelské granáty. Jako poslední se tvůrci vytasili s výzbrojí pro třídu podpůrnou. Predator’s Mark dá vašemu agentovi do vínku mimo jiné schopnost způsobit protivníkům krvácivé zranění. Podrobnější přehled atributů příslušných sad vybavení spolu s trailerem si můžete prohlédnout níže:
Hunter’s Faith – Long range:
- 20% Marksmen Rifle critical hit damage
- 20% Damage to elite
- Every time you land a shot depending on the distance to the target, it will give you Damage Resistance against enemy weapon damage – you can go above 75% Damage Mitigation. The additional armor disappears after one bullet hits you
Lone Star – DPS:
- 100% Ammo Capacity
- 1000 LMG Damage
- 1000 Shotgun Damage
- Every time you holster a weapon it will automatically be reloaded
Final Measure – Defensive:
- 50% Exotic Damage Resilience
- 15% Protection from Elites
- When you you damage a player or an NPC with a grenade, you get a defuse buff, that allows you to defuse enemy grenades. When you defuse an enemy grenade it also gives you a grenade. (Also works with mortars in Falcon Lost)
Predator’s Mark – Support:
- 20% Optimal Range
- 800 Assault Rifle Damage
- 700 Pistol Damage
- Every time you hit 10 Bullets without switching the target, will apply bleed to the target. The bleed damage will be 100% of the damage already done by the bullets