The Order: 1886 využije 4XMSAA, PS4 na to „má koule“

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 113

Diskuze k článku

Jméno na co  |  20. 02. 2014 17:53

Čim více FPS tim lépe ;) Ano v normální hře stačí těch 30FPS ,ale v multiplayeru aspon 100 a více.Pro hraní na co nejvyší úrovni je potřeba mít co nejvíc FPS ideálně nad 100 alespoň.Jde o ten pocit kdo nezažil nemuže chápat.Když sem kdysi hrával COD4 s 250 FPS tak to bylo úplně jiné jak to hrát s 30+ FPS.Takže čim víc tim líp i za cenu horších detailů ;) V singlu to beru obráceně a klidně pár FPS oželím ,ale v multi dám cokoliv za další FPS navíc.Opravdu to na vrcholové úrovni jde znát.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  22. 02. 2014 20:04

jo 30fps je málo ale pro konzole to stači tak aby se to dalo hrat s ovladačem tak proto každa hra jede na 30fps ale co si budem povidat o konzolach pc je pc

 |   |  Odpovědět
kuba  |  18. 02. 2014 22:00

ja mam lepši vyhlazovani než ps4 mam TXAA nato sony nemá

 |   |  Odpovědět
WiziCZ  |  10. 02. 2014 19:23

Takže chlapci klid.
Probereme si to vše v klidu.

Za prvé,PS4 má GDDR5 grafickou 8GB ram sdílenou s GPU,což nabízí pro operace systému krom grafických velkou výhodu v rychlosti propustnosti,která je při 5500MHz na 176.4 GB za sec výhoda,oproti PC to má výhodu hl v tom že hraní nebudou vůbec brzdit aplikace v pozadí,bude to lépe zvládat streaming a bude to i zvládat třeba lepší vykreslení textur a lepší rozlišení oproti XboxOne kterej má DDR3 ram a o GPU se tam stará 1GB DDR5+256mb eSRAM,u PS4 GPU může využít kolik paměti chce(max 5 GB které zpracují i hru+díky lepší spolupráci s ram bude lépe HW optimalizovaný pro hru a nebudou muset dělit hru na 2 operace.
V tomto měl oproti PS3 výhodu Xbox360 který měl sdílenou ram a GPU,hry se na to lépe optimalizovaly a multiplatform na tom vypadaly mírně občas lépe...PS3 sázela na architekturu jako má XboxOne zvláštně RAM a GPU,hry na něm vypadaly dobře jen díky plné optimalizaci kde hodně pomohl CELL který pracoval jako by druhé GPU.
U XboxOne a PS4 má navíc PS4 vyšší rozdíl ve výkonu než mezi PS3 a X360 kde bylo PS3 cca jen o 5-10% silnější...zde jde o 50% a lepší optimalizaci pro PS4...takže už jen tímto PS4 vyhrává nad Xone a oproti PC bude příštích 5 let méně zaostávat.

Za 2.
4xMSAA bylo myšleno svou náročností tak že u náročných her dává PC zabrat.
Já mám AMD FX 8350/MSi R7970 a ram 12GB a třeba 4xMSAA mě dává u Crysis 3 už zabrat bez něj mě jede na ultra klidně kolem 70 FPS a s ním kolem 30-45 FPS.
U takto náročné hry,už jen z gr ukázek je jasné že 4xMSAA je dost dobrý výkon,pokud to beru v potaz tak takový počet MSAA a grafiku by třeba PC za 15k dávalo sotva na 20 FPS...a na konzoli za 11k je to sakra dobrý výkon.
Ano 4xMSAA už můžete na PC zapnout hodně let,ale při takové grafice by dal tento počet MSAA dost zabrat i silnějším sestavám kolem 18-20k což je dá se říct něco mezi mainstream a High End.
Pokud při 3.pohledu,takové grafice a počtu MSAA pokud udrží stabilně 30 FPS,o což se v exkluzivní hře a plné optimalizaci nedivím,tak se klaním.
30 FPS u 3.pohledu absolutně stačí,protože to je filmová kvalita kterou oko snímá plynule a v reálném životě.
V FPS hře je 60 FPS celkem hl standart protože ve hrách které musí být rychlé což je cod,cs musí mít hrát rychlé reakce...ale u tipu ARMA stačí i 25 FPS,jelikož jde o reálný simulátor kde se nad 40 FPS už nereálně rozmazává při takové rychlosti pohled.


+ pro milého Kubu,to tvoje PC co jsi zde psal...tak u něj bych se divil kdybys dal tuto hru na 60 FPS při takovém počtu MSAA....s tím co máš můžeš být rád při takovém Crysis 3 za 50 FPS a 4xMSAA.
+ nechápu tvoje rozumy o počtu FPS že je pro tebe 80 FPS průměr?TO jsi možná robot ne?
Lidské oko je schopné v reálném životě snímat 30 FPS a reálně je schopné max snímat 60 FPS,což je jen rychlost zrychlené scény,když vezmeš člověka do nějakého kola a začneš s ním otáčet dejme tomu 60 kol za sekundu,tak se mu začne v reálu dělat špatně,oko to nestíhá,začne se ti rozmazávat pohled,protože danou scénu vidíš 60x za sec....takže 60 FPS v reálném životě ti může začít dělat špatně,pokud ti před obličejem bliká světlo více jak 60x bliků za sec,může způsobit očnímu nervu šok a to ti pak jde do mozku...epileptika to může dokonce zabít.
Proto se většinu u FPS her kolem kde se s 60 FPS počítá píše že to není vhodné pro epileptiky,protože blikání a rychlost okolní scény,neboli problikávání snímků ti může přivodit epileptický záchvat+60 FPS je v FPS hrách,či hrách rychlého tipu uměle nastaveno pro plynulost kvůlu rychlosti která je kvůli reakcím důležitá.
100 FPS už není lidské oko schopné snímat vůbec,max ti zrychlí scénu a max to víc zatíží oko.
V testech kde kanadští očaři testovali zatížení oka a následovně člověka na počet fps ve hře Skyrim vyšly výsledky takto.
Na 30 FPS-hra naprosto plynulá,hráče začalo pálit oči po 20ti hodinách.
Na 60 FPS-hra stejně plynulá-hráče začalo pálit oko a dokonce mírně bolet hlava po 15 ti hodinách.
Na 120 FPS-stejná plynulost-hráče začalo pálit oko,bolet hlava a začal se mu mírně zvedat žaludek už po 8mi hodinách,oči byly zarudlé.

Závěr je pro mě takový,začni nosit brýle,pak se začni slušně chovat a abych podotkl pokud chceš plynulou zábavu při FPS hře stačí ti i 50 FPS.
Limit hratelnosti u nerychlých a filmových FPS her je 25 FPS.
U rychlých dokonce 40 FPS.

Někteří z vás něco v hlavě mají,ale překvapuje mě kolik lidí zde má v hlavě nasráno a nejsou schopni si zjistit reálná fakta.
Můj věk je 19 let,jen aby zde nikdo nepsal nic o nějakém děcku jak má mnoho z vás ve zvyku.

Děkuji za pozornost a dobrý večer.
(omlouvám se za případné chyby,ale jsem v práci a dělám mnoho důležitějších věcí,jen jsem zde některým jedincům osvěžil myšlenkové toky)

 |   |  Odpovědět
10. 02. 2014 20:43

Ach jo. Jako v jádru souhlasím, potíž je, že správnou věc máš podloženou špatnými argumenty:

"když vezmeš člověka do nějakého kola a začneš s ním otáčet dejme tomu 60 kol za sekundu,tak se mu začne v reálu dělat špatně,oko to nestíhá,začne se ti rozmazávat pohled,protože danou scénu vidíš 60x za sec...."

To fakt není mihotáním obrazu před okem. To je reakce vnitřního ucha na odstředivou sílu, která působí na kapalinu vestibulárního orgánu, která pak nepřirozeně působí na polohově detekční kanálky.

"pokud ti před obličejem bliká světlo více jak 60x bliků za sec"

To opět není pravda. Prvně by se muselo jednat o blikání digitální (ostře ohraničené stavy vypnuto zapnuto) a hlavně od těch 60 bliků za sekundu naopak šok očního nervu (pokud se nejedná o oslňující světlo) nehrozí. Rizikové je právě oblast 40-60 bliknutí za sekundu (samozřejmě ostře ohraničených).
Pro oční nerv je totiž nebezpečná situace zahlcení signály (chemicky vyvolaný přenos elektrického vzruchu má vysokou latenci a může spoje receptorů neuronů předraslíkovat).
Ovšem jakmile již čípky a tyčinky přestanou stíhat, jejich excitace paradoxně zvolní, tedy při 60 bliknutí za sekundu jedou jejich spoje na neuroreceptory rychleji než například při 80 b/s.
Proto 60FPS není vhodný pro epileptiky - epilepsie je totiž zjednodušeně řečeno příliš snadná excitace spojů neurorecptorů a právě oblasti hranice schopnosti tyčinek (cca kolem 50-60 bliknutí za sekundu, tyčinky jsou monorchomatické, ale světloplaché) je jedno ze spouštěčů.

"V testech kde kanadští očaři testovali zatížení oka..."

Opět závěry jsitě správné, špatná interpretace. Důvod zarudnutí oka a nevolnosti při 120FPS není v rychlosti blikání, ale právě v naprosto dokonalé iluzi statického obrazu. Obraz simuluje pohyb a přitom se ani nehne. Mozek tyto protichůdné parametry na které není z reality zvyklý špatně zpracovává (jak který, je to individuální). Oko rudne proto, že dokonale statický obraz, který se za žádných okolností nehne (při extrémně kontrastní scéně při 60FPS můžou ještě tyčinky zaznamenat změnu a obraz se iluzorně hne) nenutí oko přeostřovat. Bez přeostřování nemrkáme a oční sliznice vyschne! To je právě důvod proč při kanclpráci s trvalým čuměním do PC (call centra, zapisovatelé a pod) je povinná zákonná 5min přestávka po hodině práce. Tam je totiž ten obraz taky jak plátno a oko nepřeostřuje.

Mimochodem, legálně by jsi mohl být můj syn, takže bacha na to, dnešní skoročtyřicátníci nejsou počítačoví analfabeti, takže pro mně jsi věkem děcko (rozumově to máš srovnaný, jen tu a tam chybí trocha znalostí, ale to dojde)

Takže závěrem, formálně máš pravdu. A souhlasím s tvými závěrem. Ovšem "vědecké" podklady projely spíše selským rozumem, nežli odbornými publikacemi. A ač jsem fanda selského rozumu, někdy nás umí, prevít, napálit.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  10. 02. 2014 20:49

nehrej si tady na pana doktora mě se zase děla špatně z battlefield 3 na ps3 řekněte mi pane doktore čim to bude s grafikou nebo 30fps ?

 |   |  Odpovědět
Zvrácenej  |  10. 02. 2014 04:21

A je to tu zase. Lidi nemaj co dělat tak si najdou článek konzole vs. PC a začnou se hádat co je lepší a co horší. Smutné.

 |   |  Odpovědět
10. 02. 2014 08:19

No idioti z toho delaji flamewar..
Nicmene je skutecne otazka, zda je potreba pouzitelnost konzoli, pripadne konkretni hru propagovat TAK NESMYSLNYMI KECY, jak se deje v tomto pripade. Odpoved je: Ne, neni, neb je to kontraproduktivni.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  10. 02. 2014 16:16

pc je lepši a pc vs konzole to bude každym rokem stejně vždy vyhraje pc a konzole brečí

 |   |  Odpovědět
Raiden_cz  |  10. 02. 2014 17:27

Já se upřímně docela dobře bavím

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  08. 02. 2014 19:54

Konzole opět oběvuji neco co herni PC používa už 2 roky :) holt marketing je marketing dame neco co je uplne obycejné a prodame to jako neco EXTRA ty conzolovy ovecky to sežerou.

 |   |  Odpovědět
Nykec  |  08. 02. 2014 21:51

Jenze polovina her z tretich stran ma na next-gen novy engine, ktery na PC neni napr. (FIFA, NBA) a emulatory nejsou na vsechny hry a vetsinou vyskytuji chybu, navic na bez ovladace je to k nicemu a s ovladacem mate jen zakladni funkce, ale to bych se opakoval. Jo a Jakube, jako nic proti, ale vyjadrujes se jako 10ti lete dite a jsi agresivni a navic porad dokola zduraznujes, ze jsi dospely, takze sk bud hadam 13 lete dite a nebo divny dospely. ;)

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 23:12

jsem dospělej a zastavam se pc pro mě konzole jsou sra..čky muj pc je lepši než ps4 pc je nejlepši na světě proto tady nadavam na konzole

 |   |  Odpovědět
Nykec  |  08. 02. 2014 23:16

:DDD ne, ty nemuzes byt dospeli, podivej se co pises, ty PC fanatiku :D

 |   |  Odpovědět
kuba  |  10. 02. 2014 16:17

ty jsi konzolovej fanatik tak nemel ty konzolovej kryple běž řict mamimce ad ti koupi hry že nemaš co hrat na nizke detajly

 |   |  Odpovědět
Nykec  |  08. 02. 2014 19:18

To jste takový zabedněnci, nebo co? Vývojáři z Ready at Dawn jsou mnohem větší znalci a odborníci přes PC, než kdokoli zvás a nejspíš tu hru vyvíjejí na PC, takže asi vědí, jak je ta hra náročná a jakou má PS4 sílu. Když prohlásí, zě i silné PC sestavy s tím budou mít problém, tak to mají nejspíš ozkoušené a nevymýšlejí si, to jste opravdu tak hloupí? Člověk si tu chce přečíst diskuse a vidí tu jen samé: ,, Moje PC je 1000x silnřjší, než PS4, ať jdou do ******. " Koho to zajímá? Jste vůbec normální. A když už takto argumentujete, tak ty vaše sestavy stojí přes 50 tisíc, ale si nezahrajete lepší hry, než se vyvíjí pro konzole, pořád nechápete? Většinu značek vlastní konzole, Windows je pro práci a užívaní a jako sekundární je pro hraní, u konzolí je to přesně naopak. A o sportovních hrách netřeba mluvit, no prostě je mi z toho zle, jak se tu každý dětsko s lepším PC vyvyšuje a neumí ani základní gramatiku. Tomuto světu vládne, bude vládnou a musí vládnou Apple a PlayStation, jinak to takto bude všude. :)

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  08. 02. 2014 20:01

nemusim argumentovat vykonem pc KDYS MI HRY NA 4x SSAA bezi uz 2 roky !!! cos je 2x narocnejsi nez tenhle sit ono kdybys ty zabedněnče čet neco otom co to vlastne je atd tak bys veděl ze konzole sou kus srotu co sotva zvlad full hd v dobe kdys PC zvladaj 4K rozliseni cos je presně 4x tolik navic opravdove herni PC beži na 3 takovejhle monitorech najednou řika se tomu panorama. to už máš 12x vykon konzole jen pres pitomy rozlišení zamysli se nad sebou!!! TO ze konzole zvládne nejak antialiasing lip neznamena že ma vysi vynkon znamena to ze ta hra bude osekana o jiny detaili. Takova zajimavost treba je že PC dodnes využívají ve hrach věci jako DX11 extreme teselaci a hromadu dalsich vymozenosti proti kterym sou pitomi konzole jen kus šrotu. Konzole byli sou a budou navrzeny na siroke spektrum a nenarocne publikum VYKON zustane vždicky na strane PC kde narocne publikum grafiku a kvalitu vyžduje

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 20:06

přesně konzole jsou kus šrotu

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 20:08

max payne 3 je vykonnějši než ps4 max payne 3 na pc je bomba best

 |   |  Odpovědět
hop  |  09. 02. 2014 15:05

jak muze byt hra vykonejsi nez konzole?

 |   |  Odpovědět
kuba  |  10. 02. 2014 16:11

teda max payne 3 je lepši a propracovanějši než ta konzolova hra

 |   |  Odpovědět
erik  |  10. 02. 2014 10:45

Nezapomínej ale . že pc především určeno pro práci. Nikoliv na hry.
A pokud budeš Mít 4k rozlišení. K cemu to vlastne je skoro zadnej z nas to doma nema.
a davat do pc tolik penez aby ti to rozjelo 4k se mi fakt nechce. Za tu cenu budu mjt super hry a nebo BMW 7 . VEZMU-LI v potaz 4k . Se rovna 4 grafickym kartam nvidia titanum .1 karta 30tisic.. plus poradny chladic. 32gb ram a atd ale ten pocit. Ze si sednes na gauc a pustis si hru a hrajes v pohodli je k nezaplacení . Sepisování petic ab vysla hra na pc . Mi prijde ubohy hahah viz The Division..

 |   |  Odpovědět
Jaro  |  08. 02. 2014 20:04

Líbí se mi vaše filozofie, uvažoval bych nad tím stejně ;) :D
Já to mám tak, že na práci mám Mac (Apple) a na hry Windows PC. Konzole mi třeba nikdy neseděly, ale to je každého věc. Myslím, že právě přichází doba, kdy se hry dostávají více a více na desktop platformy (ne konzole). Vidím to právě na Macu, kde nikdy nebyly hry a poslední dobou na něj vychází i opravdu kvalitní hry (Metro LL, Tomb Raider, Bioshock Infinite...).
Samozřejmě přichází next-gen konzole. Tam vidím však sílu především v dobrém poměru cena/výkon. Kdy do 15 000 Kč máte herní stroj na dalších X let, potom ale bude už starý a musíte koupit nový. U PC je výhoda upgradu, u Macu skvělé optimalizace a u konzolí je to blízká spolupráce mezi vývojáři her a konzole, navíc dobrý poměr cena/výkon. Každého volba :)

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 20:04

jestli jsi děcko stači ti herni konzole ale ja jsem dospělej ja potřebuju pc na praci i na hry

 |   |  Odpovědět
Nykec  |  08. 02. 2014 20:41

:DD porad to same dokola, jste asi opravdu natvrdli. Porad tu mluvite, ze technologie, ktere maji dnes next-gen konzole meli PC pred X lety, ale k cemu to bylo a je vam to dnes? Cely herni svet se ridi dle konzoli, takze muzete mit hak silny stroj chcete, ale exkluzivni hry a sportovni hry si hold na PC nezahrajete, navic se ty hry optimalizuji podle konzoli a vykon je delany tak, aby to zvladali skvele konzole. Myslite, ze nevim, ze PC za 50 nebo 80 tisic je vykonejsi nez konzole, kdyz konzole je uz kus hardwaru a pocitac si muzete sestrojit jaky chcete? Proc o tomto vubec mluvite? Snad je rec o tom, co je pro hrani to nejlepsi. Na PC si zahrajete hry 3 stran, ktere jsou stejne delane pro konzole a exkluzivity maji jen konzole, navic ma hodne malo PC hracu pripojeny k televizoru, ktery je mnohem pohodlnejsi a hodne malo jich ma ovladac srovnatelny s DS4 a kdyz ano, stejne muze vyuzit jen zakladni funkce a nejedl to vzdy hladce. Ale v cem PC nikdy neporazi konzole je ten pocit, kdyz prijdete domu po treninku unaveni a zapnete FIFU a hned hrajete, zadne starosti, lezite na gauci, zkratka udelane pro hry. To je tak vse, co jsem chtel rict a vzdy si za tim budu stat :)

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 21:19

a od čeho jsou asi slovo EMULATOR že jo mam ps2 emulator a hraju ty exkluzivky z ps2 god of war nebo gran turismo 4 tekken atd

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 21:22

a kdo je zvědavej na nějake exkluzivity ktere jsou na ps3 a xbox360 nebo ps4 atd pc si poradi stači stahnout emulator a je problem vyřešen ! stejně killzone shadow fall se mi nelibi mam rád vic crysis 1 2 3 než nějaky nenaročny killzone pro děti

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 21:26

konzole jsou pro děti a pc je pro dospěle pro praci a na hrani her na plne detajly jo ja mam ještě notebook herni od asus ten použivam přes televizi a hraju need for speed underground 2 s bezdratovym ovladačem ještě crysis 3

 |   |  Odpovědět
hop  |  09. 02. 2014 15:10

a co ti jeste tatinek pujcuje?

 |   |  Odpovědět
olda  |  09. 02. 2014 23:45

pujčuje mu maminku

 |   |  Odpovědět
kuba  |  11. 02. 2014 00:09

pujc mi tvoji maminku na sex

 |   |  Odpovědět
olda  |  11. 02. 2014 01:45

tobě tak nasrat do rukou

 |   |  Odpovědět
kuba  |  11. 02. 2014 08:15

pujč mi tvoji mamu na sex udělam ji dalši děcko a budeš mit dalši konzolistu =D

 |   |  Odpovědět
olda  |  11. 02. 2014 09:48

Tvoje maminka ti nechce dát?

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 21:31

konzole nikdy nebude vykonnějši než pc ja přijdu normalně domu z prace a taky zapnu fifu 14 na pc a žadne starosti protože už to mam davno stažene a nainstalovane konzole jsou pro žebráky nebo pro ty co neuměji zachazet s pc

 |   |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2014 22:08

Nereagujte na tohoto zmrda, je to jen nudící se parchant.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 23:10

co ty tady dělaš doupě maš zakazane a honem jdi se naučit ten ps3 emulator dokud se to nenaučiš jsi pořad děcko

 |   |  Odpovědět
avatar
09. 02. 2014 00:26

Blablabla debílku.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  11. 02. 2014 08:16

ty jsi parchant řeknu tvojemu fotrovy ad na tebe dohlíži ať nepišeš sprostě

 |   |  Odpovědět
hop  |  09. 02. 2014 15:07

na jakou praci? Ty rikas prohlizeni porna prace?

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 19:10

To je zas debata. Tady se fuckt scházej samí náctiletí pubescenti (myšleno mentálně, věkově jim může být třeba 30).

Já bych uvítal lepší fyziku. Grafiku jsem nikdy neřešil. Je divný, že když přejedu postavu, tak sice třeba stříká krev, ale neni nijak deformovaná. Je to pořád stejná figurína. Na tom by mohli ještě zapracovat. Realismus není jen o grafice.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 16:06

sony je děcko on otom nevi že pc muže mit klidně 8xMSAA muj pc je lepši než ta jeho konzole ps4 až sonymu pojedou hry na 200fps tak potom si od něho koupim konzolu

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 16:15

masturbujes max ty u toho tveho PC na nic jineho ho totiz nemas jenom na to abz sis u neho honil pero> pozor at te nenacape mamka TY genie.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 16:20

tak napiš tvoje komponenty když machruješ že maš lepši pc než ja beztak to pc ti koupila mamka ja si klidně koupim ps3 a budu mit lepši hry než na pc a pak si mužeš machrovat že maš lepši pc ty si machruj a ja budu hrat gran turismo 6 a 5 nebo god of war

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 16:30

tve odpovedi nemaji hlavu ani patu jsi ZAPDENZ DECKO a jdi radsi na cerstvej vzduch z nedostatku kysliku meles kmokotiny

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 16:38

takže mam lepši pc než ty ty šašku malej ani neznaš svoje komponenty v kompu hahahahahhahahahahaahahahahahahahahahah

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 16:39

schovej se mamce pod sukni a lizej chlupy

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 16:48

to ze do kazdeho prispevku nepisi obsah moji sestavy neznamena ze ty ji mas lepsi.Zrejme nemam potrebu exhibovat jako nekdo kdo lize sve vlastni mame chlupy.

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 16:49

musis se snazit s tim vyrovnat lekari ti snad pomohou pokud to nezvladnes sam

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 18:28

podruhe skoč mamce pod sukni a lizej vaginu

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 19:00

To je vse nac se zmuzes? Je me te opravdu lito.Na tvem vyjadrovani je poznat ze jsi jeste dite ktere vydelo nahou zenu jen na internetu a potaji sleduje svoji nahou mamu a prse jedno mali si u toho honi pindika. JE TO SMUTNE A JE ME TE OPRAVDU LITO.

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 19:03

Každej nebyl doma zneužívanej jako ty...

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 19:08

proc ti ta tatka dela? jsi parchant?

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 21:54

To byla reakce na Kubovy invektivy.

 |   |  Odpovědět
hop  |  09. 02. 2014 15:04

tak to tedy pardon.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 16:02

podle mě sony machruje že ma 4xMSAA sony si mysli že jeto pro něho novinka on ani nehral na pc tak masturbuje utoho

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 14:45

Raději budu mít 60fps než super mega vyhlazování a 30fps, ale moment na PC můžu mít obojí...

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 14:54

presne jak pises muzes met oboji ale mas akorad tak velky PRD.

 |   |  Odpovědět
Artael  |  08. 02. 2014 08:05

Pokud se nemýlím, MSAA funguje na principu vyrenderování ve vyšším rozlišení a následným napasování na nativ. Tzn. máme-li hru v 1920×1200, tak hra se renderuje pro 3840×2400 a to se následně zobrazí v původním rozlišením. Výsledek si dokáže každý představit... obraz je prostě jemný. Samozřejmě, jak už někdo zmínil, může to dělat nehezké moaré, nebo jiné deformace vlivem konverze z vysokého rozlišení do nízkého.

V podstatě je tímto potvrzeno, že ty konzole jsou schopny uběhat hry ve 4k, ale ono, co taky čekat od jemně upraveného čipu, který je vlastně radeonem R9 290X. Stejně to za dva-tři roky zestárne a bude to opět brzda vývoje her. Nemluvě o super kompatibilitě her, které byly vyvíjeny pro konzole (na PCčku) a následně konvertovány z konzole pro PCčko... ale to by vydalo na knihu :)

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 09:33

ja mužu mit 16x anti aliasing nebo 32 krat to už by ps4 nestihal pc je pc

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 11:28

tak to jako pekne kecas! a navic ja mam mnohem lepsi PC nez TY.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 13:51

jak mužeš mit lepši pc než když mam intel core i7 4930k 16gb ram ddr3 grafiku nvidia gtx 770 4gb ddr5 a zdroj 1000w a vodni chlazeni pro socket 2011 cooler master zakladni desku asus x76 deluxe a to 32krat anti aliasing je u crysis 1 s dx10

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 14:52

a to jako delas machra? prosim te to je bida tohle ma doma kdejakej zoufalec.

 |   |  Odpovědět
09. 02. 2014 03:43

jo tak ty máš 4930K s GTX770 ? A to ještě na x76 čipsetu (když už si vymýšlíš, tak v rychlostni jukni na web, ať to áš správně).

Vyjma toho, že taková sestva je nevyvážená, tak je silně nevýkonná v hrách. Dnes když montuji grafiku vyšší třídy, tak R9 290 je takový nic moc základ, který opradu extrémně nataktuji (donedávna jsem měnil referenčky za accellero, takže to šlo hladce). Hrubý grafický výkon je cca jedenapůlnásobný od toho tvého "děla".
Když náhodou klient chce opravdu sestřelovadlo, kam jde na x79 4930k (které samozřejmě lehce točím), tak jsou dvě 280ky základ zo zakladu. Ale s vodouchem a 1-1,5kW zdrojem jdou dvě 290ky a nebo tři 280ky/770ky.

Samozřejmě to pak neživí nějakej hloupej HD monitor, ale Alespoň trojku.

Možná už příští měsíc budu mít poprvé v prackách QHD zorazovadlo, ale to se ještě uvidí, ta cena, byř je to dovoz, je příšerná a bezrámečkový LGiny dokážou za poloviční cenu taky řádné divadélko.

Na uživení FHD stačí s přehledem ta zelená mrd.ka, co tam údajně máš ty. Ovšem bez toho z prstu vycucanýho okolí

PS: Já osobně hraji dokonce, na GTX760, protože nejenže nepotřebují 100FPS, ale vystčím si s 30FPS a to až 4 výjimky utáhne všechno na maximum

 |   |  Odpovědět
kuba  |  09. 02. 2014 10:00

jo ja jsem se spletl podival jsem se na krabici od zakladni desky a jetam napsano asus x79 deluxe

 |   |  Odpovědět
hop  |  09. 02. 2014 15:02

chudak ani nevi co mu rodice do toho jeho PC koupili

 |   |  Odpovědět
kuba  |  10. 02. 2014 16:13

chudak jsi ty tvoje rodiče jsou žebráci proto si koupili ps1 abys nebrečel ty usmrkanče

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 15:40

ty pěkně kecaš když řikaš že mam mnohem lepši pc než ty tak napiš tvoji konfiguraci komponenty a pak se ti budu smát beztak maš ps1

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 16:20

precti si napred co jsi tet napsal za hovna zamysli se,dej si facku a pak znovu a znovu.

 |   |  Odpovědět
NickZero  |  08. 02. 2014 13:40

Jo ale možná tak 16x-32x klasického AA...MSAA je dosti náročnější..hl u takové hry která má takto pokročilou grafiku sama o sobě.

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 12:17

Tomu se právě říká supersampling, a zkracuje se to jako SSAA. To je jedna z těch kvalitnějších a opravdu náročnějších metod vyhlazování než MSAA.

Šacoval bych, že až bude 4K opravdu aktuální, dostanou prostě konzole nová a výkonnější střeva, a v nastavení her přibude položka "zapnout 4K". Vzhledem k tomu, že je to v podstatě už jen převlečené PC, už to nebude takový problém. Ty stávající jsou na 4K použitelné asi tak dobře jako PS3 a Xbox 360 na full HD.

 |   |  Odpovědět
r4in  |  07. 02. 2014 21:44

Wow. Jsem rovněž na kolenou, 4x MSAA jsem používal už léta páně na svoji GeForce 4 Ti.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  07. 02. 2014 22:39

ja to použivam na gtx 770 4gb ddr5 takže konzole jsou hodně pozadu pane bože pc už ma davno 4x MSAA

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 11:25

jsi proste nejlepsi.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 14:06

ale pc hry už maji davno anti aliasing supersapling atd nebo těch 4xMSAA supersapling pc je pc konzole jsou pro děti

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 14:50

ty jsi opravdu Genius,co jsi zde napsal vi snad kazdy akorad ty jsi na to prisel az tet

 |   |  Odpovědět
Klíma  |  07. 02. 2014 21:03

Ty jo, konečně se nějaká hra odvážila použít 4XMSAA. To je bomba. Oh wait...

 |   |  Odpovědět
flowtec  |  07. 02. 2014 20:23

"Právě proto se tvůrci nehoní za 60 snímky za sekundu.." Tohle je pro mě neskutečnej mínus. Možná jsem náročnej hráč, možná jsem strašně rozmazlenej jak jsem se nedávno od kámoše dozvěděl, ale pro mě je prostě MINIMÁLNĚ těch podělanejch 60 fps zatracenej základ. Vím že spoustě hráčů 30 snímků za vteřinu při hře vůbec nevadí, ale já to vnímám a kupříkladu takovej Battlefield 3 na Xbox 360 běží na 30fps MAX, spíš méně a tím se pro mě ta hra stává velmi nehratelnou. NextGen konzole a 60fps udávají jako by mělo jít o vychytávku roku 2014, dělá se mi zle..

 |   |  Odpovědět
Jindra  |  08. 02. 2014 12:27

Pokud to padá níž, tak to je problém a každý to musí zaregistrovat. Ale pokud hra drží konstantně 30 fps, tak to problém není. Teď jsem hrál pár her a díky klávesnici s displejem, na kterém mám Fraps vidím neustále fps zobrazené.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  08. 02. 2014 14:12

no ale 30fps mi prostě nestači pro mě je idealni 60fps nebo 100fps ještě těch 80 nebo 70fps tak to je zase lepši PC než ps4 když ps4 nezvladne 100fps nebo 80 ja to řikam každy rok že pc je lepši a vy si furt chvalite konzole jak děcka retardi

 |   |  Odpovědět
09. 02. 2014 03:26

Nesnaším konzole kvůli dogmatičnosti konzolistů, ale ty jsi dtto z druh strny. Při vekeré dostupné úctě, pokud nejsi robot z budoucnosti, co nemá místo očí vysokorychlostní kamery, tak při 60FPS tvůj zrak i mozek skončil, nikoliv začíná. Všechno ostatní je jen tvé ego a ničí nepodložený pocit.

Dokoncei těch 30FPS na běžné hraní stačí. Samozřejmně, protože monochromatická citlivost lidského oka někde u 54 snímků končí (proto někteří lidé, jako třebas já, velmi negativně vnímají blikání zářivky kouktkem oka), lze u frenetických akcí využít i těch 60FPS. Nicméně, mozek při zpracování obrazu, jak dokázaly nedávné studie končí v těch nejlepších případech na 13ms. Takže i kdyby jsi byl ten robot a měl vysokorychlostní kamery, tak 80FPS od 100FPS NEROZLIŠÍŠ. Stejně jako audiofil nerozliší 320kbps hudbu od nekomprimované.

To si jen namlouváte, jací jste supermani.

 |   |  Odpovědět
Jindra  |  09. 02. 2014 10:32

Prý je hra s hodně vysokým fps líp hratelná, tvrdí profi gameři, co hrají onlainovky. Teď v pořadu Replay někdo tvrdil, že potřebuje 250 fps. Mně třeba Dead Space 3 ve full hd a absolutně vše na max jede 170 až 210 fps a nepoznám rozdíl proti 30 fps držených přes vsync, tj. když je to omezované uměle a grafika má na víc. Pokud to jede kolem 30 s odřenýma ušima, tak to padá při náročných scénách a to je problém.

 |   |  Odpovědět
09. 02. 2014 12:19

Njn, to jsou takový ty řeči jako že někdo slyší trávu růst. Ty jsi, stejně jako já, normální smrtelník s omezeními, které se týkají opticko-reakčního systému. Oni jsou buď včelky Máji a nebo v rámci progamingu symbioticky vrostli do počítačů.

Přesně jak píšeš, 30FPS jako minimum a u normálních her člověk nepozná rozdíl. U frenetických akcí to vidím tak do 45FPS, ale pak už končím. A to jsem co se týče opticko-reakční odezvu silný nadprůměr, alespoň mi to tvrdil doktor, co na to má přístroje (a ne jen EGO, jako progameři).

Vždycky tyhle chytráky utírám jednoduchým testem. Dám mu do pracek stopky a řeknu, namáčkneš-li pod 50ms, tak ti dám za pravdu. Ještě se to žádnému honiči snímků nepovedlo A to jsou frajeři, kteří se mi byli ochotni dušovat že potřebují 1000FPS. S takovýma ani neprovádím ten test, bylo by to stejně zbytečný, jako nosit vodu do moře.

 |   |  Odpovědět
nevim  |  09. 02. 2014 21:09

Jdi si zahrát s 30 fps MP v Call of Duty 2 nebo MW1 a pak něco mluv o EGU pro hráčů.

 |   |  Odpovědět
nevim  |  09. 02. 2014 21:34

Jinak, abych jen nerýpal, tak chci v prvé řadě říct, že s tvým výkladem fps souhlasím, jenže staré MP hry, jako Csko, Call of Duty, Enemy territory opravdu zajištují lepší hratelnost při více FPS. Třeba takové Call of Duty 1,2, MW1 má uzamčené fps v MP Na "80" a zkus si schválně zahrát s tímhle nějakou dobu a pak si je uzamkni na "250" a poznáš rozdíl hned, nejde primárně o vzhled grafiky, neboť většina pro hráčů hraje na nejmenší detaily, ale o celkovou plynulost hry a chování zbraní. Je mi jasné, že ten kdo v těchto hrách nahrál kulové si bude tvrdit pořád to své, ale opak je pravdou. V Codku by team s 80 fps neměl šanci proti teamu s 250 fps.

 |   |  Odpovědět
09. 02. 2014 23:49

To jsou stále stejné a přitom hloupé argumenty. Prvně si ujasni rozdíl mezi plynulostí a rychlostí. Plynulost je analogový lineární vjem obrazu lidským okem a jeho dekódováním lidským mozkem. Ta se při zvednutí FPS nad hranicemi lidského opticko-reakčního systému (tedy max. 60FPS) nemění. Rychlost již pak ano.

Za předpokladu, že takovou hru programovali buď před rokem 1998 a nebo naprostí diletanti.

Už starý UT fixuje hodinový kmitočet serveru a vysílá ho jako součást paketu klientům. CSko jsem hrával hodně aktivně nejspíše v době, kdy ty jsi ještě bryndal do bryndáku, a nepamatuji se, že by se jednalo o tak tupě naprogramovanou hru, aby kadence akáčka souvisela se zobrazovaným FPS. Dobře uznávám, že tehdy jsme všichni měli šunky, takže určitě rozdíly v FPS nebyly 3:1 a navíc jsme se na kolejích nepromíchávali záměrně, ale nahodile. Ovšem s ohledem na to, že jsme hledali triky jak v CS dominovat (vynikající a těžko odhalitelná metoda byla hra dvou na jednom pokoji, kde jeden když umřel, dělal druhému spectabota = i průměrný hráč vyhladil celý oponentní tým složený z nejlepších hráčů kolejí a neudělali s tím nic, FPS neFPS), tak si myslím, že na trik se zvýšenou kadencí zbraní bychom jistě přišli.

Ostatně, máš nějaký důkaz, že by progameři zkusili uměle omezit jednomu týmu FPS na třetinu (z těch 250 samozřejmě) a proměřit důsledky (a měl by to být test s mnoha opakováními - tak týden až dva "hraní")?
Protože já se zajímám fakta, ne o EGO dojmy "supermanů". Upozorňuji, že se fyziologii člověka, opticko-reakčnímu systému a schopnostem/omezením smyslové soustavy člověka (a zvířat) jsem se jednu dobu věnoval hodně intenzivně, takže já vycházím spíše z vědeckých publikací, než ze slintů klučíků, jejichž nadprůměrnost spočívá jen v ochotě strávit u jinak nenápadité (tedy tupé) střílečky 14 hodin denně, 7 dní v týdnu posledních 10 let.

Je opravdu COD hra, kde kadence zbraní je fixovaná na zobrazované FPS?

 |   |  Odpovědět
nevim  |  10. 02. 2014 15:12

Došel jsem k bryndáku a to mi stačí, přeji pěkný den

 |   |  Odpovědět
10. 02. 2014 19:55

Njn, jenže to je těžký, jakmile se profiluješ jako progamer, tak se ti automaticky profiluje věk do 25 let. A když odečteš těch 14 let, co jsem hrával CS, tak to z tebe dělá 10ti letý děcko.

Přesto jsem to nenapsal jako fakt, ale jako pravděpodobný předpoklad. Pokud tě to urazilo, tak se omlouvám.

 |   |  Odpovědět
feflofeflic  |  09. 02. 2014 21:28

...souhlasim, vyjma 1 věci-člověk ani nemusi být extra audiofil (stačí mít alespoň trochu rozumnou audiosestavu) a téměř každou, jakkoliv komprimovanou mp3 pozná...flac moc neznám a natolik dobrou sestavu taky nemám - tzn. neumím posoudit...

 |   |  Odpovědět
10. 02. 2014 00:17

Njn jistě máš pravdu.
Svého času jsme v předmětu AVT na FEL ZCU s panem Preussem prováděli takový hezký semestrální projekt. Pomocí ztrátových algoritmů jsme na profesionálních programech s profesionální technikou komprimovali různé žánry na různé bitové toky. Bylo toho hodně, nebudu zacházet do detailů, bo bych musel nalistovat tu semestrálku.

Ale na konci jsme pak v "černé díře" (tedy laboratorně odhlučněné laboratoři) přehrávali dotyčným tyto vzorky. U běžné srajdové hudby, tedy moderních žánrů, drtivá většina studentů (celkem nás bylo v předmětu přes čtyřicet), nerozlišila 128kbit a vejš!!!!!!!!!!!!!!!! Až teprve u složitějších, orchestriálních nahrávek se někteří jedinci, kteří se opravdu považovali za audiofily, tak zvládali odlišit vyšší toky. Ovšem jen jeden odlišil ještě 320kbit od vyšších bitratů a nekomprimovaných (je už ale od sebe neodlišil).
Pravda, my co jsme to samplovali a komprimovali (částečně ručně - hlídali jsme si algoritmy, vynechávaní nástrojů - tedy jednalo se o lepší kompresi, než dává běžný program) jsme překonali i toho audofila, ale tam už to bylo nefér, protože jsme měli v paměti hudební vzorce vzorků.

Takže pokud se nepoužily zmršené algoritmy, jsem si jistý, jako že zítra vyjde slunce, že 320kbit od nekomprimu NEODLIŠÍŠ. Ovšem pokud to testuješ tak, že si nejprve vědomě pustíš kompresi, pak vědomě bez komprese, a následně to již bez vědomí hrdinně odlišíš, tak jsi si jen zapamatoval hudební vzorec, nic více nic méně.

To je právě to, že spousta z vás audiofilů a videofilů slintáte bez vědeckého přístupu. A tudíž i interpretujete svoje závěry chybně.

Ovšem jak řekl Preuss, kdyby nebylo slintalů, Bang & Olufsen by umřel hlady
(mimochodem byla to tato firma, která do "černé díry" instalovala audio techniku za půl druhého miliónu, takže jsem si jistý, že lepší doma nemáš).

PS: Stejně jako FPSkáře utírám stopkami, audiofily utírám jedním starám zdrojem k notebooku. Když jej zatížím správnou impedancí na výstupu, tak ta svině piští na 22,3kHz. Dnes už to sotva slyším, bo jsem starej opičák, ale ještě před pár lety jsem to vnímal hodně intenzivně a nedalo se to vydržet. Ještě žádnej audiofil nad 25 let mi neurčil správně, kdy to píská a kdy ne, protože to ti EGOMACHŘI neslyší!!!! A není se čemu divit, kdybych měl půl života na uších klapky s lomozem a druhou půlku života v tom lomozu od repráků žil, tak bych taky slyšel kulový. Prostě díky velmi zdravému životnímu stylu a genetickému dědictví, na které si nemohu stěžovat jsem nadprůměrně vnímavý člověk. A přesto si o osobě nemyslím, že jsem robot s vysokorychlostními kamerami místo očí a vysokorozsahovými mikrofony místo bubínků. Prostě chybí to EGO. Na druhou stranu, protože nedám na svoje vyvinutější smysly, přistupuji k i zdánlivě triviálním otázkám a problémům vědeckým přístupem a pocitový si nechávám na jiné příležitosti.

Holt EGO "geniálního" mozku mi prostě nechybí

 |   |  Odpovědět
Lisaj  |  07. 02. 2014 19:33

Tak nevím, v čem je to taková bomba, když Battlefield 4 s 4xMSAA hruji už nějakou dobu

 |   |  Odpovědět
feflofeflic  |  07. 02. 2014 20:08

...pokud si dobře pamatuji, 4xmsaa disponoval už Serious Sam HD v r. 2010...a zvládali ho i gtx 260 (sice v 1920x1200 tak, tak (okolo 30 fps)..ale přeci jen)...ale možná se pletu... asi ale ne...

 |   |  Odpovědět
07. 02. 2014 23:06

Taky to v hlavě nenosím, ale progoogloval jsem se k tomu, že co se PC týče, režim MSAA 4× se u (herních) grafických karet objevil snad někdy léta páně 2001.

V té době byla uvedená GeForce 3. Objektivně musím uznat, že herní karty v té éře neměly koule na to, aby soudobé hry rozběhaly ve full HD s režimem 4×MSAA (jenomže tehdy byl stejně monitor, který by při uspokojivé kvalitě a zobrazovací frekvenci dokázal zobrazit aspoň 1600×1200, doménou pracovišť DTP a CAD/CAM a hry se běžně testovaly v rozlišení 640×480, 800×600, 1024×768 a 1280×1024 bylo snad ekvivalentem dnešních 2560×1440, téměř highend).

Tak či tak, MSAA 4× není co do kvality vyhlazování nic echt zázračného (a než začnete nadávat, tak se podívejte, co to dělá na téměř svislých či téměř vodorovných hranách a drátech při pohybu)

http://www.youtube.com/watch...

Prostě je to méně kvalitní metoda vyhlazování, která je poměrně rychlá. Ale jo, ve srovnání s o**bávkama typu FXAA běžně používanými ve světě konzolí je to fakt nadpřirozeně kvalitní metoda s krvavými nároky. :D

 |   |  Odpovědět
07. 02. 2014 23:19

Otázka je, jestli se mluví opravdu o starém dobrém MSAA 4x a nebo jde o nějakou novou technologii s podobným názvem - MSAA X4.

 |   |  Odpovědět
Jaro  |  08. 02. 2014 09:16

Napadlo mě to, ale hledal jsem 4X MSAA a podle všeho je to jen špatně napsáno 4xMSAA. Takže by v tom rozdíl být neměl.

 |   |  Odpovědět
NickZero  |  08. 02. 2014 13:36

No jenže oni to mysleli že u náročnějších her je to hardcore...Serius Sam HD není moc náročnej.

 |   |  Odpovědět
avatar
07. 02. 2014 19:33

Já jsem si naivně myslel, že nejdůležitější u hry je hratelnost a teď jsem se dozvěděl, že je hra lepší, čím víc rozplizlejší je obraz.

 |   |  Odpovědět
Lojza_objevil_Ameriku  |  07. 02. 2014 17:48

Tak tohle je bomba. Multi-sampling je skutečnou novinkou

Autora si bude třeba zapamatovat a vyhledat si jeho články kdykoli, kdy člověku bude smutno a bude potřebovat pořádn rozveselit

 |   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 07. 02. 2014 18:10

Ukažte mi prosím, kde v aktualitě uvádím, že jde o novinku :)

 |   |  Odpovědět
07. 02. 2014 18:23

Radši to vyhoďte aspoň z té titulky na Živě, než sem vleze ještě víc lidí, co používají PC a rozjede se to pořádně. :D
Pochybuju, že by tohle byl záměr. Opravdu, opravdu by mě zajímalo, ze kterého originálu přesně tato novinka vychází (zdroj) a co tam bylo původně napsáno. Ale aspoň jste mi zpříjemnili odpoledne.

 |   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 07. 02. 2014 19:26

Zdroj doplněn.

 |   |  Odpovědět
Jaro  |  08. 02. 2014 09:14

Je pravda že 4xMSAA není zase taková bomba a hodně bych se divil, kdyby to PS4 nerozjel :D Takhle 4xSSAA to už je výzva i pro opravdové herní mašiny v PC sféře, ale podle HW u PS4 by to měl zvládnout taky, dokonce na rozlišení 2K. Pokud tahle hra chce být jedna z her s nejlepší grafikou, divil bych se, kdyby neměla alespoň právě MSAA.
Na druhou stranu ono je to všechno spíše pro dobrý pocit. Vzhledem k nízkému ("jen" full HD) rozlišení na tak velkém monitoru jako je televize (32 palců a více) bude obraz z blízky pořád nedostatečně vyhlazen.

 |   |  Odpovědět
SonyMan  |  07. 02. 2014 17:17

...a pc je na kolenou!

 |   |  Odpovědět
07. 02. 2014 18:12

Tak to teda nevím proč! Už jen proto že je to PC jinak stavěné a má Ramky DDR5

 |   |  Odpovědět
08. 02. 2014 10:12

Na to ze jste PCBuh, si pletete ramku s grafickou pameti. Jinak souhlas.

 |   |  Odpovědět
Pilot  |  08. 02. 2014 10:59


... né neplete .....

 |   |  Odpovědět
Jaro  |  08. 02. 2014 19:51

Ale ano, plete. RAM má DDR3, zatímco VRAM (grafická paměť) má DDR5 ;)

 |   |  Odpovědět
Jindra  |  09. 02. 2014 10:24

Proto se to označuje GDDR5, ale děcka si to budou pořád plést s RAM.

 |   |  Odpovědět
golder  |  10. 02. 2014 00:21

neplete ps4 ma ram ddr5

 |   |  Odpovědět
Jindra  |  11. 02. 2014 00:42

Nauč se číst, není to DDR, ale GDDR. To je sdílená paměť pro systém i grafiku, přičemž pro systém se chová pomaleji, než DDR3 a naopak je naladěna na rychlejší práci s grafikou. Jinak je to ale samozřejmě jedno, pořádný pařan má jak nadupané PC, tak jednu i víc konzolí.

 |   |  Odpovědět
hop  |  08. 02. 2014 11:30

?????

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  08. 02. 2014 20:04

Až konzole pusti hru na 4K rozlišení a 8x SSAA na 3 monitorech najednou cos muj 2 roky starej poc zvladne v pohode tak pak se prosim vyjadřujte do ty doby stim svim kusem plastu šoupejte nohama dekuji

 |   |  Odpovědět
12. 02. 2014 11:36

Které PC? To které si můžu upgradnout až ta hra vyjde aby to jelo i 60 FPS?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor