U Uncharted 4 budeme mít mnohem volnější a otevřenější pocit

vytisknout velikost písma
Naughty Dog se snaží v závěrečném dílu trilogie vyprodukovat mnohem volnější pocit z dobrodružství.

Předchozí díly série Uncharted vždy byly silně skriptované záležitosti a i když se našlo pár míst, kde bylo možné se o něco více potulovat, nikdy hráč neměl pocit sandboxu. To by se mělo u čtvrtého dílu změnit, jak prozradil Bruce Straley, ředitel projektu, v rozhovoru pro Game Informer.

Drake podle všeho bude moci nejen pobíhat, střílet a lézt po skalách. Naughty Dog se snaží vytvořit dobré tempo, ve kterém se neustále prolínají jednotlivé herní prvky.

PS4 | Akce | Konzole

Uncharted 4 v detailech: příběh, postavy a šťavnaté informace

"Ve hře se snažíme spojit vertikální hratelnost se skriptovanými pasážemi a svižným tempem, které nutí být neustále v pohybu, ať už během soubojů či průzkumu prostředí. Samozřejme nechybí ani emotivní momenty, které máme tak rádi," nechal se slyšet Straley.

"Našli jsme naše tempo a hlas samotné hry. Pro nás Uncharted funguje nejlépe, když má stabilní tempo, které vás táhne dopředu, napříč šplháním, střílením a konverzováním. Nikdy se jen tak nekrčíte za překážkou, nikdy jen tak nestojíte," dodal.

Tým nyní pracuje na doleštění jednotlivých herních prvků a mechanismů, aby vše dobře fungovalo, a poté se přesune k závěrečnému doladění.

 

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 10 N/A
8 nejlepších herních comebacků: když skvělé hry vstanou z mrtvých

8 nejlepších herních comebacků: když s…

Někdy se ani úspěšná hra nedočká pokračování anebo je oblíbená herní série ukončena. Ať už kvůli uzavření příběhu nebo třeba problémům s vývojem. Pojďme si připomenout povedené hry, které vstaly z mrtvých. Zkuste si zahrát jejich nové, ale i původní verze!

20.  1.  2017 | | 22 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
9 tipů, jak být profi zabijákem v novém Hitmanovi

9 tipů, jak být profi zabijákem v nové…

Kompletní balíček epizod novodobého Hitmana je venku. Naučíme vás, jak být tím zaručeně nejlepším zabijákem.

17.  1.  2017 | | 1 N/A
10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, které nesmíte minout

10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, …

Na rok 2017 si vývojáři pro hráče přichystali opravdu pěknou nadílku titulů. Pojďme si tedy vypíchnout těch 10, o které byste se měli opravdu zajímat.

18.  1.  2017 | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 8 N/A