Uncharted 4: A Thief's End je tou pravou grafickou revolucí

vytisknout velikost písma
Jistě už máte za sebou gameplay trailer ze čtvrtého dílu dobrodružství Nathana Drakea. Viděli jste ale hodinový panel z PSX akce, který v detailech popisuje technickou stránku hry?

Možná to mnohým z prezentovaného dema nepřišlo, Uncharted 4 má být ale slušným grafickým skokem kupředu. O lehce bledých barvách jsme již mluvili, hra má před sebou ještě dlouhou cestu a to, co jsme viděli, byla pouze pre-alfa verze, navíc se špatnou barevnou hloubkou. O kvality textur, barevné palety a kontrastu bychom se tedy obávat neměli.

PS4 | Akce | Video

Mrkněte na 15 minutové záběry z hraní Uncharted 4!

O tom však Uncharted není. Z hodinového panelu na akci Playstation Experience jsme se totiž dozvěděli doslova horu detailů a zajímavých informací týkajících se technické stránky hry. A je opravdu nač se těšit. Celý panel můžete sledovat níže, my jsme pro vás vypíchli to nejzajímavější. Jdeme na to!

Postřehy z panelu

  • Modely postav a předmětů se v mnohém dělají ručně, počítačový program však pomáhá k věrohodnému vzhledu a chování jednotlivých materiálů
  • Drake má vymodelovány i miniaturní vlásky a vrásky kolem očí a nehtů
  • Postava Nathana musela vypadat starší a "ošoupanější", jelikož od třetího dílu již uplynulo dost času
  • Pokud se mění úhel kamery, slunce či stínování, mění se i to, co vidíte na obrazovce, jako ve filmu
  • Pro dosažení filmových kvalit bylo potřeba posunout veškeré shadery co nejblíže realitě
  • Každý materiál ve hře má své vlastní fyzikální zákony a pravidla, jak reagovat na světlo
  • Na vítr tentokrát reaguje všechno. Rostliny, vlasy postavy, její oblečení, přívěšek i malé chlupy. Každý jednotlivý vlas reaguje na vítr podle svých fyzikálních zákonitostí. Vše záleží také na síle větru
  • Vše reaguje také na vodu. Oblečení nasákne, vlasy zmoknou a pohybují se jinak v závislosti na pohybech postavy (jsou těžší)
  • Uncharted 3 měl 120 výrazů obličeje. Uncharted 4 jich má 850

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 10 N/A
8 nejlepších herních comebacků: když skvělé hry vstanou z mrtvých

8 nejlepších herních comebacků: když s…

Někdy se ani úspěšná hra nedočká pokračování anebo je oblíbená herní série ukončena. Ať už kvůli uzavření příběhu nebo třeba problémům s vývojem. Pojďme si připomenout povedené hry, které vstaly z mrtvých. Zkuste si zahrát jejich nové, ale i původní verze!

20.  1.  2017 | | 21 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
9 tipů, jak být profi zabijákem v novém Hitmanovi

9 tipů, jak být profi zabijákem v nové…

Kompletní balíček epizod novodobého Hitmana je venku. Naučíme vás, jak být tím zaručeně nejlepším zabijákem.

17.  1.  2017 | | 1 N/A
10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, které nesmíte minout

10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, …

Na rok 2017 si vývojáři pro hráče přichystali opravdu pěknou nadílku titulů. Pojďme si tedy vypíchnout těch 10, o které byste se měli opravdu zajímat.

18.  1.  2017 | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 8 N/A