V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

vytisknout velikost písma
Další informace ohledně chystané stealth akce se týkají okolností výběru postavy a důsledků z toho plynoucích.

Jelikož Dishonored patří mezi mé nejoblíbenější hry minulé generace konzolí, dobře vím, že vliv na herní prostředí byl dosti znatelný již v prvním dílu, kdy - dle toho, jestli jste hrou prošli jako tichý stín, či krutý zabiják všeho živého (tedy v závislosti na metrikách low/high chaos) se měnilo i vaše okolí.

Nespatřila vás během vašeho putování žádná stráž? Plakáty v herním světě, vybízející k vašemu polapení, nenesou Corvovo jméno, ale týkají se neznámé maskované osoby. Zabíjíte vše v dohledu? Nejen, že všichni budou vědět, že řádíte vy, ale v ulicích města Dunwall se bude vyskytovat více krys, které přivábil pach pozvolna rozkládajících se těl a rovněž přibyde více neznámou nákazou stižených obyvatel.

Dishonored jednoduše klade důraz na vaše rozhodnutí, ačkoliv jejich důsledkem (alespoň prozatím) je maximálně pozměnění mapových dispozic, nikoliv vytvoření zcela unikátních dějových linií.

Touto cestou by se pak měl vydat i díl druhý, v němž hráč dostane v určitém bodě na výběr, zda-li bude hrát za Emily Kaldwin, dcerku císařovny, jejíž záchrana byla stěžejním úkolem prvního dílu, či právě Corvo Attana, bodyguarda a zabijáka, z jehož pozice jsme si příběhové události měli tu možnost "vychutnat" již minule. Volba herní postavy již posléze nejde zvrátit, díky čemuž budete misemi procházet nejen s odlišnými skilly a celkovým stylem hry, ale rovněž okolí na vás bude reagovat jiným způsobem. Zatímco Corvo bude opět disponovat starými známými schopnostmi, jako je Possession, Rat Swarm, či ultimátním teleportem Blink, Emily využije například Far Reach, Shadow Walk, či zajímavě znějící Mesmerize. 

Hra by měla vyjít v roce 2016 na PC, PS4 a Xbox One. Další informace přineseme, jakmile budou k dispozici.

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 12 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Logitech G502 Proteus Spectrum: co všechno dokáže herní myš (recenze)

Logitech G502 Proteus Spectrum: co vše…

Co speciálního hráčům vlastně nabízí herní myš? Otestovali jsme jednu z nejoblíbenějších herních myší vyšší kategorie. Některé herní vychytávky jsou zbytečné, jiné ale ve hrách pomohou.

22.  2.  2017 | | 28 N/A
Herní filosofie: Moderní střílečky jsou slabé, nudné a po kastraci

Herní filosofie: Moderní střílečky jso…

Dřív střílečky bavily. Bylo na koho střílet.

19.  2.  2017 | | 40 N/A
Assetto Corsa: špička mezi automobilovými simulátory (galerie)

Assetto Corsa: špička mezi automobilov…

Gran Turismo? Project CARS? Kdepak, to jsou jen slabé odnože pravého simulátoru.

23.  2.  2017 | | 15 N/A
Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurském Parku (recenze)

Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurské…

Další exkluzivní značka Sony je tu a my jsme se s Aloy vydali do dávno zapomenuté civilizace. Jak se nám výprava zamlouvala?

21.  2.  2017 | | 18 N/A
Technologický skvost jménem Horizon: zápisky z Pravěku (obrazový speciál)

Technologický skvost jménem Horizon: z…

Vydali jsme se do budoucího Pravěku a přibalili do batohu foťák. Podívejte se, co kluci ze studia Guerrilla dokázali ve svém nejnovějším počinu.

20.  2.  2017 | | 2 N/A