Andromeda bude prvním dílem série, který vám dovolí craftovat vlastní zbraně a vybavení. To ale není vše.
Jestli existuje důvod, co donutí hráče v RPG hrách prolézat všechny možné i nemožné oblasti na mapě a hledat harampádí, které téměř nikde nevyužijete, je to rozhodně systém craftění. Ten bude přítomen i v novém Mass Effectu, kde si budete moci dokonce vyrobit příruční zbraně na boj zblízka. Bude se ale značně lišit od toho v Dragon Age: Inquisition.
Prozradil to vedoucí návrhář Ian S. Frazier na Twitteru.
Za prvé, budete moci vycraftovat všechny zbraně ve hře. A to nejen střelné, ale i zbraně nablízko, kde Omni Tool nebude jedinou možností, jak někoho vykuchat díky nově přidanému slotu pro zbraň na blízko. Možnosti jsou prý téměř nekonečné. A to zní zatraceně lákavě.