V RPG Wasteland 2 budou značně inteligentní NPC postavy

Vývojáři z inXile Entertainment už dříve naznačili, že budou NPC ve hře velmi inteligentní a nepředvídatelné. Nyní to i rozvedli čerstvými informacemi.

Narazíte například na obchodníka, kterému u cesty pomůžete s jeho nákladem. Pak jej potkáte později v obchodě a rád vám nabídne unikátní zboží. V opačném případě to bude prostě chlápek, který vás nebude mít v lásce. Konverzace s ním je závislá na spoustě faktorů, v mnohém na vás a vaší partě,“ vysvětloval v nejnovějším rozhovoru Matt Findley, prezident studia.

Mluví jinak, když máte kompletně ženskou bandu, nebo pokud je mezi vámi charismatický chlap. Prostě vždy budou existovat malé detaily, na které bude reagovat. Tato postava zbožňuje ženské týmy, další NPC zase kompletně ženské partě nevyzradí ani ň, protože ženy nemůžou vystát. Naším hlavním cílem je udělat každou NPC postavu unikátní v jejich pohledu na herní svět. Vše záleží na hráči a jeho týmu.

Wasteland 2 tak chce zapůsobit především přizpůsobivým a živým světem, ve kterém nikdy nevíte, co čekat. Vývojáři se straní globalizace herních prvků a mechanismů, které jsou přítomny takřka v každé druhé hře tohoto žánru.

Snažíme se hodně zaměřit i na nepatrné detaily. Když tak například odcházíte s ženskou partou, obchodník se může rozloučit frází ‚hezký den slečny‘, zatímco v jiném případě pouze ‚hezký den‘. Je to malý detail, ale přidává na unikátnosti a osobitosti dané konverzace,“ dodal.

Wasteland 2 vychází na PC ke konci letošního roku.

Váš názor Další článek: Indian #58 - Zpět v ČR

Témata článku: , , , , , , , , , , ,