VR brýle jsou lístkem do první řady, tvrdí vývojáři

Konečně se někdo zamyslel nad využitím VR ve hrách, když zrovna nehrajete.

Japonští vývojáři Yoshinori Ono (Capcom) a Katsuhiro Harada (Namco) jdou na to trochu jinak a diskutují o možnostech VR headsetů pro diváky, místo těch pro hráče. 

"I když lidé zváží cestu až na místo herního turnaje, nakonec se stejně všichni koukají na obrazovku, tak jako doma," řekl Ono a dodal, že při většině bojových her hraje velkou roli i místo, na kterém v aréně sedíte.  

A to je přesně důvod, proč si myslí, že by diváci měli mít displej přímo na hlavě. Zápas by se pak odehrával přímo před jejich očima, a to je svým způsobem vlastně propustka do prví řady. 

mlg.jpg

"Já také přemýšlím o tom, jaké by to bylo používat VR pro sledování zápasů, a rád bych podnikl něco takového (nejspíše v bojovce Tekken 7)," souhlasně a nadšeně dodal Harada. 

Opomeneme-li náklady na obstarání náhlavních souprav pro všechny diváky, bylo by zajímavé sledovat, zda se skupině lidí s VR headsetem podaří vytvořit stejný zážitek, jako skupině dívající se na klasickou obrazovku. Pro domácí sledování se však jedná o poměrně zajímavou myšlenku.

Diskuze (1) Další článek: Homeworld: Desert of Kharak vychází na PC v doprovodu traileru

Témata článku: , , , , , , , ,