Pirátění je někdy jediná cesta, říkají vývojáři Owlboy.
Skoro deset let trvalo studiu D-Pad vytvořit retro adventuru Owlboy, o které říkají „že ji lidé potřebovali, aniž by o tom věděli“. Nedávné vydání hry proto bylo pro studio o to radostnější. Programátor Owlboy Jo-Remi Madsen nedávno na Redditu napsal, že mu nevadí, když lidé hru pirátí. Hlavně, že ji hrají.
„Co se týče pirátění her, jsme hlavně šťastní, že lidé o naši hru mají zájem. Díky torrentům se Owlboy dostanete i například do zemí, kde nakupování her není jednoduché,“ napsal Madsen.
„Chci, aby si naši hru zahrálo co nejvíce lidí. Pirátění je někdy jediná šance. Může jej využít každý, kdo má připojení k internetu. Nejsme velká společnost, takže nás to netrápí tolik jako výrobce AAA titulů,“ pokračoval programátor.
Owlboy vznikal dlouhých deset let
Každá distribuční platforma má podle něj jistá pro a proti. „Nemám žádná přesná čísla, kolik lidí hru zpirátilo, ale vím, že několik lidi hru ukradlo, zamilovalo si jí a následně koupilo,“ napsal.
D-Pad není úplně klasické studio. Pracují zde velmi mladá lidé, kteří dost často ještě bydlí u svých rodičů. Tím ušetřili na provozních nákladech.
Owlboy pořídíte na Steamu nebo na GOGu.