PC | Xbox One | X360 | PS3 | Akce

Warneři oznámili návrat do Středozemě v akční adventuře Shadow of Mordor

Než k vám dorazí plnohodnotné preview, přinášíme vám ždíbky informací z GameInformeru, který se ve svém prosincovém vydání zaměřil na novou akční adventuru ze Středozemě.

Titul Middle-earth: Shadow of Mordor pro nás připravují veteráni z Monolith Productions a jedná se o akční adventuru nové generace, vyvíjenou pro PS4, Xbox One, PS3, Xbox360 a PC. Tvůrci navíc spolupracují s Peterem Jacksonem, Middle-earth Enterprises i Weta Workshop pro maximální věrohodnost ve všem.

Příběh vypadá více než slibně a především se nesnaží vetřít do knih, filmů ani jiných her tohoto univerza. Stojí totiž na pomezí Pána Prstenů a Hobbita, a jde si svou vlastní cestou. Hlavním hrdinou bude hraničář jménem Talion. Bohužel Talionova vesnice s rodinou se nachází v místě, kudy prochází Sauronova armáda na cestě do Mordoru. Jak už to bývá zvykem, rodina tento útok nepřežije a aby to bylo zajímavější, padne i sám Talion.

1384274008-gi-cov-248.jpg

Tímto příběh ale samozřejmě neskončí. Jelikož jsme ve Středozemi a máme bohatou fantazii, Taliona oživí pravěký duch pomsty. S obživou Talion také nabude nadpřirozených schopností, i když zatím přesně nevíme, jak je hra podá. Hrdina se pak vydá do Mordoru, aby pomstil své blízké a po cestě narazí na mnohá odhalení včetně pravdy o duchovi, jenž mu pomohl, o zrodu Prstenu Moci a jiných záhadách.

Hráči narazí na velmi temný příběh s hrdinou, který prahne po pomstě. Každé jeho rozhodnutí ponese následky, které zůstávají až do smrti," okomentovali krátce kluci z Monolithu. „Hra vnáší do akčních žánru nové prvky a mechanismy, které doufáme změní přístup hráčů k akčním adventurám a ještě prohlouží zážitek."

Tímto prozrazování příběhu končí a GameInformer se poté zaměřuje na konkrétní prvky ve hře, jako je například revoluční systém Nemesis. Ten umožňuje každé postavě v herním světě mít svůj vlastní charakter, vlastnosti, schopnosti, silné i slabé stránky. Každý nepřítel si s hráčem vytvoří vztah, který se bude vyvíjet v závislosti na vašem počínání. Pokud nějaký chudák souboj s vámi přežije a uteče, poučí se z toho a zapamatuje si vás. Od toho se pak mohou odvíjet další střety, nepříjemnosti i zábavná setkání.

Hráči díky systému Nemesis budou moci prakticky sami vytvářet vlastní bitvy, druhy protivníků a odměny uvnitř dynamického světa, který si bude pamatovat vaše poslední kroky a vytvářet tak pokaždé nový zážitek," uzavírají tvůrci.

To, že nepůjde o průměrnou hru, můžeme vyčíst i ze zvučného jména vývojáří. Chlapíci se studia Monolith Production mají totiž za sebou první dva díly hororové série F.E.A.R a zkušenosti mají i s Pánem Prstenů v podobě MOBA hry Guardians od Middle-earth. Prozatím bohužel netušíme, kdy má titul vyjít, tipujeme to však na konec příštího roku. Více informací se vám odhalí v brzkém preview.

Váš názor Další článek: XCOM: Enemy Within - skoro samostatné pokračování (recenze)

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,