PC | RPG | Preview

Witcher 3 má být větší než Skyrim, vyjde příští rok

Magazín Game Informer potvrdil existenci očekávaného třetího dílu polské RPG série.

CD Projekt ohlásí Witchera 3 dnes, ale premiéru si uzmul magazín Game Informer, na jehož obálce druhé pokračování RPG ságy podle fantasy knížek je dříve. Nový díl se má jmenovat Witcher 3: Wild Hunt (tedy Divoký hon) a hlavním lákadlem se má stát obrovský otevřený svět, který je asi třicetkrát větší než ve dvojce a o zhruba 20 % větší než ve Skyrimu. Přejet svět v sedle koně potrvá 30 až 40 minut. O vykreslení světa se postará nová streamovací technologie REDengine 3.

Tři úrovně vyprávění

Digitální verze Game Informeru už je k dostání, takže na fóru NeoGAF se objevily i další informace z preview. Geralt má všechny svoje vzpomínky zpět (a nádavkem má i nový fešný vous) a už má dost bojování za ostatní. Jak to tak bývá, bojům se stejně nevyhne.

Hra se tentokrát nebude dělit na kapitoly, kvůli otevřenému světu se tvůrci rozhodli formovat vyprávění na tři úrovně: na nejnižší jsou věci jako craftování, lovení zrůd a vedlejší questy, střední úroveň se věnuje politické situaci v jednotlivých oblastech a nejvyšší úroveň je Geraltova linka, jeho hledání milovaných a samotný titulní Divoký hon.

Pochopitelně má být hra stejně dospělá jako minulé díly, takže čekejte pletichaření, těžké volby ovlivňující další děj a tak dále.

Na zrůdy s rozmyslem

Tvůrci slibují přepracovaný lov potvor, který se nyní má víc blížit knihám. Více než kdykoliv předtím tak bude zásadní příprava na střet – Geralt musí sbírat informace (stopy, knihy, vesničané), zásadní bude i používání lektvarů a důležitá je i denní doba a podmínky, které mohou ovlivnit schopnosti zrůd.

Pokud budete skvěle připraveni, můžete tak třeba upíra zabít jedním úderem, kdy probodnete obě jeho srdce. Lov zrůd přinese kromě finanční odměny i vzácné suroviny, ke kterým se jinak nedostanete.

 

Tvůrci slibují přepracovaný lov potvor, který se nyní má víc blížit knihám

 

Polští vývojáři kompletně upravují snad všechny herní prvky, například zcela překopaná bude AI, tentokrát už nedojde na skriptované souboje s bossy. Velkou roli má hrát interaktivní prostředí, kdy například runou Aard budete moci shodit vosí hnízdo na protivníky.

Změny na každém kroku

Co se týče samotných run, mají být upraveny. Igni nabídne nový efekt plamenometu a prostřednictvím stromu dovedností bude možné dát runě sekundární efekt, což u Igni znamená výbuch v okruhu 360 stupňů. Malé pasti runy Yrden půjde podobně modifikovat na velké pole zpomalující protivníky.

Witcher 3.png
Geralt si nechal vyrůst vous, díky čemuž vypadá jako větší drsňák

Stromy dovedností se též dočkají změn, objeví se nové útoky s meči a vylepšené parírování, mechaniky související s Mutací budou na zcela jiné větvi. Další věci ve zkratce: kůň poslouží jako truhla na předměty, stejně takovou funkci budou mít hostince.

Inventář bude přepracován, craftování bude důležité, ale předměty a výzbroj získáte celou řadou způsobů. Každý kousek zbroje má mít unikátní podobu a dočkáme se nové simulace pohybu látek. Geralt si bude moci změnit účes, ale nikoliv barvu.

Witcher 3: Wild Hunt má vyjít v roce 2014 na PC a „konzole nejvyšší kvality“, což by zřejmě mělo znamenat next-gen.

Diskuze (7) Další článek: Honičky, skateboard a relax, to je Lego City: Undercover

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,