Xbox One prý bude dostávat upgrady výkonu a systému přes cloud

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 16

Diskuze k článku

avatar
24. 10. 2013 11:32

Upgrady z cloudu získávají už aktuální konzole, kde je nějaký rozdíl?

 |   |  Odpovědět
Pacik  |  24. 11. 2013 16:04

Spíše si myslím, že jde o to, že některé výpočty budou probíhat na vzdálených serverech, a tím se uleví konzoli, která bude moci věnovat výkon do jiných věcí. Takže by se tím dal (spíše teoreticky, nějak tomu nevěřím) zvýšit výkon konzole - upgrade.

 |   |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2013 15:29

Třeba hostování multiplayeru také stojí nějaký výkon - proč zrovna tento nepřesunout do cloudu a konzole mají výkon pro vykreslování.

 |   |  Odpovědět
WortexCZ  |  18. 10. 2013 15:39

To je hroznej joke! :oD
Ja nechci delat vlny, ale prvni co me po precteni tyhle zpravy - jako "pocitacovyho dedka" napadlo, bylo:

No jasne. Dyk je to postaveny na AMD, takze nez ti troglodyti vypotej poradny ovladace, ktery z ty masinky vytahnou maximum, bude uz tahle konzole vybehovej model.
Jen zert... "urcite" to tak nebude ;o)

 |   |  Odpovědět
roman  |  16. 10. 2013 08:34

watch dogs odlozene, 30fps a mozno 720p. tomu hovorim NEXT GEN! :)
http://www.gamespot.com/articles/watch-dogs-runs-...

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  16. 10. 2013 17:35

O 720p se mluví oficálně jen o XboxOne...navíc na 720p jede pouze dev kit verze....Ubisoft má prý problém zavést na XboxOne stejný počet postav jako na PS4...a chtějí hru na max detailech...tudíš aby udrželi max detaily...tak stáhnou na XboxOne na 720p a stejný počet postav.....PS4 verze má mít buď 900p a nebo 1080p....jen prý mají problémy s microsoftem který je tlačí aby jela hra na PS4 a XboxOne na stejném 720p rozlišení aby nebyly rozdíly.

Jak říkám...720p není oficiálně potvrzeno a když si vezmu jaké má HW nároky na max detaily na PC tak je hodně dobré že udrží na next genu stabilně 30 FPS.

 |   |  Odpovědět
MartinGT  |  16. 10. 2013 17:56

Docela by mě zajímalo kam na tyto informace chodíte ? Nikde se neobjevila žádná oficiální vyjádření ohledně rozlišení a počtu FPS . WD má vyjít cca za půl roku a už tady píšet jak hra bude pracovat na nových konzolích .

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  16. 10. 2013 17:38

Když vezmu v potaz že má XboxOne o 50% slabší gr čip a dle ubisoftu i prý tragické gr.ovladače...tak XboxOne verze pojede na 1280x768 a PS4 verze pojede na 1440x1080,nebo 1600x900 a nebo i vymáčknou full HD.....Ubisoft už delší dobu vyčítá XboxOne tragický gr čip.

 |   |  Odpovědět
MartinGT  |  16. 10. 2013 18:31

Jestli má Xbox tragický grafický čip (APU) , tak ho tím pádem má i PS4 . APU je od stejného výrobce a postavené na stejné architektuře . Věřím , že ovladače nejsou určitě stoprocentní , ale určitě se zlepší . Ovladače se budou u obou konzolí záplatovat po celou životnost konzolí v tom bych neviděl žádný zásadní problém . A nepleťte si teoretický výkony s výkonem v reálném výpočtu . Už od doby kdy vyšla PS3 - teoretický výkon co si vzpomínám měla něco málo přes 2Tflops a X360 necelou 1Tflops celokevého výkonu konzole a žádné výhody pro PS3 s toho nevznikly . Vím že u PS3 byl tragický vývoj her , ale stejně se nekonaly po 5 lete co PS3 byla na trhu žádné grafické orgie oproti X360 .

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  18. 10. 2013 00:47

PS4 APU je na podobné archytektuře.

PS4 GPU má 1.84 Tflops+102Gflop z CPU+další jednotky
XboxOne má 1.34Tflop a 108 Gflops z CPU+další jednotky

U PS3 byl problém kvůli cellu který do dnes vývojáři neumí pořádně využít.

Sony si u AMD zaplatilo to aby měli o dost lepší GPU a aby XboxOne prostě lepší nezískal.

AMD přirovnalo GK v XboxOne k AMD 7790 která je navíc lehce ořezaná.
U PS4 to srovnávají s AMD 7850 která je navíc vylepšená...takže má více stream cpu,výpočetních jednotek+zdílenou GDDR5 ram,takže ve výsledku podává PS4 GPU lepší výkon..
+PS4 má v palci technologii hUMA.

Příště si přečti technické specifikace.
Neznamená to že když je stejná archytektura a výrobce..že to znamená stejně silný HW.Třeba u PS4 se dá taktovat CPU až na 2.75GHz...u XboxOne je max 1.9GHz.

Sony prostě zaplatilo více za HW.

U PS3 a Xbox360 byla rozdílná archytektura...Xbox360 využíval PC archytekturu ve zdílené GPU a ram.....

PS3 sázela na svůj vlastní Cell který byl a je do dnes výkonný...ale do dnes se většině vývojářům nepodařilo využít více jáder....PS3 měla navíc slabší GK než X360..tak CELL dopočítával některé GK úkony za GK.

+ výkon konzolí byl sice 1 a 2Tflops...ale to byl pracovní výkon.

GR výkon byl stejný...u PS3 byl 400 Gflops a u X360 byl 480 Gflops.
Koukni na last of US..tam se podařilo využít cell..stejně jako u exkluzivit.

Nové konzole nejdou až zas tak po CPU výkonu...ale spíš po herním výkonu.

Grafický výkon je u PS4 1.84Tflop
U XboxOne je 1.34 Tflop.

Ke každé přidej cca 100 Gflop z CPU a dalších 500 Gflop z ram.....+PS4 má hUMA,tudíš si může ulehčit třeba od 150 Gflop výkonu.....takže+dalších 150 Gflop pro PS4.

Výkon celého systému se u XboxOne pohybuje tudíš kolem 1.80Tflop
A u PS4 kolem 2.8 Tflops.

+ PS4 volila lehčí a silnější GDDR5 archytekturu...a XboxOne zase sázel na eSRAM..které jsou ve spojení s DDR3 ram brzdou..tudíš v této generaci bude mít XboxOne i dle vývojářů větší problémy než PS3 v minulé....XboxOne má nejen o tolik slaší HW...ale má i pěkně dojebanou archytekturu...kterou jim prý brzdíl 3 OS v pozadí.

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  15. 10. 2013 19:05

Jáj zase je to tady...vylepšování výkonu pomocí cloudu...ježiš zase ten jejich cloud....nějakej nárust výkonu pomocí cloudu bude možný až za 8 let ze štěstím...kdy bude moc každý dosáhnout rychlosti internetu aby mu ten cloud pracoval lépe.....dneska je průměr 8mb internet...na to aby pojmul cloud tolik dat aby třeba ulehčil HW od 10% výkonu tak to bude cca za 8 let,kdy by byla průměrná rychlost internetu 120mb za sec.

 |   |  Odpovědět
X  |  15. 10. 2013 21:21

Ano vzhledem ke kvalite PSN to bude tak cca 8-10 let trvat, tady je ale rec o Xboxu a jeho online serverech za desitky milionu.

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  16. 10. 2013 00:03

Sony má už přes 400 000 serverů a vyvíjí další.

XboxOne má 750 000 serverů....takže řeč o milionech je nesmyslná.

Nezáleží na počtu serverů,ale na výkonu internetového připojení které je schopné takový oběm dat pojmout plynule.

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  16. 10. 2013 00:07

O2 má taky servery za miliardy a jejich připojení a stabilita stojí za hov.o

 |   |  Odpovědět
X  |  15. 10. 2013 19:02

Pecka, koukam jedna lepsi zprava nez druha uz radu mesicu:) Xbox One, nejlepsi next gen tesim se.

 |   |  Odpovědět
NickZero.  |  15. 10. 2013 19:06

V dnešním stavu to může ulevit se štěstím tak leda od 1% výkonu....musí se spoléhat na cloud a jeho výpočty...protože HW deficit oproti PS4 je přes 40% a od toho je ani cloud nezachrání....

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor