Xbox One schová 10% grafického výkonu pro Kinect a multi-tasking

V nejnovějším rozhovoru pro Eurogamer nám vedoucí inženýr konzole Andrew Goossen prozradil několik zajímavých detailů, týkajících se hardwaru a funkcí XOne.

Tak především, konzole si ze začátku zarezervuje celých 10% výkonu grafického čipu pro senzor Kinect a multi-tasking v podobě Snap módu a dalších vychytávek. Prý je to holt potřeba pro konzistentní systém bez chyb.

Tento malý kus rezervovaného výkonu pomáhá oddělit hru od systému a zjednodušit vývojářům práci. V zásadě to znamená, že práce systému a procesy, které v něm probíhají, žádným způsobem neovlivní právě hraný titul,“ řekl Goossen.

Taktéž nám bylo přislíbeno, že se v budoucnu zmíněných 10% ještě více uvolní a vývojáři dostanou do rukou více grafického výkonu. Ale to je zatím ve hvězdách.

Jako bonus se ven dostala dvě videa, představující nový Kinect a jeho funkce. Co na něj říkáte?

Zdroj: Eurogamer

Diskuze (15) Další článek: Zarelaxujte u hudebního traileru Bathurst k závodům Gran Turismo 6

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,