Vlastníci PC a X360 verze budou moci záplatu stahovat od zítřka.
Včera jsme vás informovali o novém patchi pro PS3 verzi Skyrimu, který z velké části vyřešil nepříjemné cukání hry. Kromě zmíněného problému se však nevědělo, co dalšího patch přidal nebo opravil. Nyní to už jasné je.
Bethesda zveřejnila kompletní výčet změn a potvrdila, že patch pro X360 a PC verze hry vyjde někdy během zítřka. Nutno podotknout, že je patch obecně označován pořadovým číslem 1.2, přestože je na PSN označován číslem 2.01. Jde o jednu a tu samou záplatu.
Výčet změn (platí pro všechny platformy, pokud to není blíže specifikováno):
- Vyřešen občasný problém s cukáním hry při dlouhodobém hraní (PS3)
- Vyřešen problém, kdy se textury po instalaci hry patřičně neupgradovaly (X360)
- Vyřešen problém s padáním hry, pokud byla vzorkovací frekvence audia nastavená na 44100 Hz (PC)
- Vyřešen problém, kdy projektily v dáli nemizely správným způsobem
- Vyřešen problém, kdy host občas dorazil na hráčovu svatbu mrtvý
- Mrtvoly draků konečně správně mizí
- Vyřešen vzácný problém, kdy draci občas neútočili
- Vyřešen vzácný bug v animaci spících NPC postav
- Vyřešen vzácný problém, kdy mrtvoly předčasně mizely
- Skeleton Key konečně funguje, i když hráč v inventáři nemá paklíče
- Vyřešen vzácný problém, kdy byly očarované zbraně a brnění nesprávně přejmenovány
- Vyřešen vzácný problém, kdy hráč po zabití draka nedostal jeho duše
- Klávesa ESC může být nyní použita pro opuštění menu (PC)
- Vyřešeny občasné problémy s citlivostí myši (PC)
- Několik obecných oprav týkajících se manuálního nastavení kláves a ovládání (PC)
- Stovky hodin zábavy
- Volnost pro každého
- Souboje s draky
- Poutavý příběh
- Hromada vedlejších úkolů
- Bugy
- Inventář
- Stárnoucí engine