Star Wars Battlefront záběr po záběru: čeká nás sci-fi revoluce?

DICE si dalo záležet. Premiérový trailer, který ukazuje veškerou sílu Frostbite enginu, totiž nabídl dostatečný počet záběrů, které by měly ztišit i ty nejnáruživější hatery.

Oba trailer z oslav Hvězdných Válek jste již zajisté viděli, nebo jste o nich minimálně slyšeli napříč internetem. Kromě parádního teaseru na film jsme se mohli pokochat i toužebně očekávanou akcí Battlefront, která nenecháva jediného fanoušky se suchými spodkami.

Trailer, ačkoliv neukazuje nic z přímého hraní, byl vytvořen kompletně v enginu hry, což znamená, že by hra mohla vypadat alespoň podobně. Říkáme podobně, protože rozdíl mezi in-game trailerem a hrou samotnou může být stále obrovský, především díky všemožným filtrům a úpravám, kterých se traileru dostává.

Je ale obecně známým faktem, že je Frostbite engine třetí generace, který titul využívá, jedním z nejmodernějších a nejlepších enginů pro využití ve střílečce. A v traileru své kvality rozhodně potvrzuje hned několikrát.

Všimnout si můžete především realistické práce se světlem, věrohodné vegetace a nádherných efektů při výbuchu, což jsou takové opěrné body enginu (nepočítáme-li destrukci). Vývojáři navíc potvrdili, že engine bohatě využije knihoven DirectX 12, takže by hra mohla vypadat skvěle i na konzoli Xbox One, kde oproti PS4 trochu zaostává v hloubce a věrohodnosti zpracování stínů. 

A co na premiérový pohled na hru říkáte vy?

Galerie

Snímek obrazovky (875).jpgSnímek obrazovky (876).jpgSnímek obrazovky (878).jpg

Snímek obrazovky (880).jpgSnímek obrazovky (882).jpgSnímek obrazovky (884).jpg

Snímek obrazovky (886).jpgSnímek obrazovky (888).jpgSnímek obrazovky (893).jpg

Snímek obrazovky (894).jpgSnímek obrazovky (896).jpgSnímek obrazovky (898).jpg

Snímek obrazovky (900).jpgSnímek obrazovky (902).jpgSnímek obrazovky (904).jpg

Snímek obrazovky (907).jpgSnímek obrazovky (909).jpg

Trailer

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (16) Další článek: Je toto masivní únik informací z nového Mass Effectu?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,