Dlouho očekávaný projekt Rage ze stáje společnosti id Software je v současné době de facto hotov a probíhají na něm ladící práce. To řekl Matt Hopper, design director. Prozradil, že většina herních prvků je ve hře již přítomná, ale je stále potřeba hodně věcí vyladit a dopracovat.
"Většina elementů je již zakomponována, ale jde o velkou hru s velkým množstvím herních prvků. Když to všechno shrneme - souboj s vozidly, střílecí mechanizmy, komplexní interakce s NPC, minihry - je tam toho spousta, proto potrvá, než se to všechno vyšperkuje."
"Použitá technologie pokročila na takovou úroveň, že jsme si jistí o šedesáti snímcích za vteřinu na všech platformách. O hře víme, že ji lidí porozumí a že se jim líbí směr, kterou se ubírá. Teď je to prostě jen o tom, všechno pořádně vyladit."
Taky se zmínil o důvodu, proč vývoj trvá tak dlouho. Podle něj za to mohla nová technologie a zaměření se na simultánní výdání hry. Bylo to něco, co v minulosti ještě nedělali a co vyžadovalo spoustu práce. Hra má vyjít v září příštího roku.
Zdroj: CVG
- Skvělá atmosféra
- Zábavné přestřelky
- Chytlavé závodění a bojování
- Pěkna grafika
- Nádherné prostředí
- Solidní herní doba
- Mizerný konec
- Hnusné textury
- Nevyladěné UI
- Ježdění sem a tam
- Repetetivní náplň