Wii U je jako stvořené pro FPS žánr

Podle Satoru Iwaty, prezidenta Nintenda, je Wii U jako dělané pro FPS žánr, a to nejen díky novému ovladači. Byl to právě malý výkon Wii, který podle něj zapříčinil malý zájem třetích stran a kvůli němuž pro platformu vyšlo tak málo stříleček z vlastního pohledu. S Wii U doufá, že se situace obrátí.

"V současnosti existuje několik společností, které se věnují tvorbě first-person stříleček," řekl Iwata. "Jenže s grafickým omezením Wii jsme nebyli schopní vytvořit Wii verze důležitých sérií, navíc přímo pro Wii jako primární platformu vzniklo jen málo takovýchto her."

"Myslím si, že mnoho z těchto velkých vydavatelů projevilo po odhalení konceptu Wii U obrovský zájem."

"Cítím, že máme nyní dobrou příležitost a že díky našim výsledkům přineseme spoustu z těchto klíčových značek i na Wii U."

Podporu nedávno Nintendu přislíbil Crytek se svým CryEnginem, stejně jako Epic s Unreal Enginem 3.

Zdroj: CVG
Diskuze (1) Další článek: Galerie: Konzole Wii U

Témata článku: , , , , , , ,