Podle Satoru Iwaty, prezidenta Nintenda, je Wii U jako dělané pro FPS žánr, a to nejen díky novému ovladači. Byl to právě malý výkon Wii, který podle něj zapříčinil malý zájem třetích stran a kvůli němuž pro platformu vyšlo tak málo stříleček z vlastního pohledu. S Wii U doufá, že se situace obrátí.
"V současnosti existuje několik společností, které se věnují tvorbě first-person stříleček," řekl Iwata. "Jenže s grafickým omezením Wii jsme nebyli schopní vytvořit Wii verze důležitých sérií, navíc přímo pro Wii jako primární platformu vzniklo jen málo takovýchto her."
"Myslím si, že mnoho z těchto velkých vydavatelů projevilo po odhalení konceptu Wii U obrovský zájem."
"Cítím, že máme nyní dobrou příležitost a že díky našim výsledkům přineseme spoustu z těchto klíčových značek i na Wii U."
Podporu nedávno Nintendu přislíbil Crytek se svým CryEnginem, stejně jako Epic s Unreal Enginem 3.
Zdroj: CVG