Fight Night Champion iPhone - pořádná nakladačka (recenze)

Vstupte s námi do virtuálního ringu a postavte se tváří v tvář největším legendám boxerského světa. Tentokrát v kapesní verzi na iZařízení.

Vzrůstající popularita wrestlingu či MMA má za následek pomalý odsun klasického boxu do pozadí. Naštěstí tady máme herní vývojáře, kteří nám ztracené chvilky slušně vynahrazují.  Fight Night Champion se nijak neliší od svých příbuzných z ostatních platforem, ale je výjimečný právě v tom, že iOS navštívil poprvé. Teď už jen počkat na zvonek ohlašující začátek kola a vzhůru do ringu.

Fight Night Champion 03.jpg

Společnost EA zmixovala do jedné hry jak legendární boxerská esa, tak i dnešní nadějné „zelenáče“ aspirující na titul.

Najdete zde zhruba dvacítku nabušených borců, přičemž nejvíce vám asi řeknou jména jako Ali, Tyson, De La Hoya či Hearns

Ačkoli mobilní verze nemá kompletní licenci jako ta konzolová, najdete zde zhruba dvacítku nabušených borců, přičemž nejvíce vám asi řeknou jména jako Ali, Tyson, De La Hoya či Hearns. Celá hra je samozřejmě postavena na několika herních režimech, mezi kterými rozhodně vyčnívá Legacy mód. Zde si můžete vytvořit svého vlastního boxera a z úplné nuly se vypracovat až na mistrovství světa.

Fight Night Champion 02.jpg

Box je známý jako „lehká věda“, ovšem tohle bohužel nelze říct o ovládání. Na první pohled je velice jednoduché. Do stran se pohybujete pouhým nakláněním přístroje a o údery různého typu se starají různé tahy přes displej ve všech směrech. Bohužel dost dlouho trvá, než si na vše zvyknete, pakliže někdy vůbec. Přemýšlet uprostřed boje kam přesně šáhnout pro dosažení kýžené rány prostě v zápalu boje jde jen ztěžka.

Umělá inteligence obvykle spoléhá na neustálé úklony do stran, anebo naopak jen tupě stojí, jakoby čekala, až přijde KO. Postupem hry naštěstí obtížnost poměrně solidně roste. Pakliže budete mít na vlásku, během přestávek mezi jednotlivými koly si lze v ringu pomocí miniher zdraví o něco málo doplnit. A kdyby vás nudila hra proti počítači, nezapomněli autoři ani na multiplayer přes bluetooth a wi-fi.

Fight Night Champion 01.jpg

Pochválit rozhodně musíme grafickou stránku hry. Modely svalnatých boxerů jsou takřka dokonalé a všechny hvězdy poznáte na první pohled. Během zápasu se na obou borcích postupně začínají objevovat různá drobná zranění, která mnohdy přejdou v něco většího a krvavějšího.

Modely svalnatých boxerů jsou takřka dokonalé

Zpomalené záběry jsou už jen třešničkou na dortu. A co teprve ty nádherné spoře oděné slečny promenádující se po ringu během přestávek. První návštěva Fight Night na iPhone se prostě povedla, a pokud máte rádi box, asi jen těžko budete hledat na App Store jeho lepší zpracování.

Dostupné pro: iPhone
Žánr: Sportovní | Simulátor boxu
Výrobce: EA Mobile | Webové stránky hry