Ubisoft: „Byli jsme penalizováni absencí nových konzolí“

Podle Yvese Guillemota jsou nové konzole důležité pro celý průmysl, protože přináší inovace.

Francouzský vydavatel Ubisoft je známý svojí podporou nových platforem, čehož jste si ostatně mohli všimnout letos na E3, kde měli nejvíc third party her pro Nintendo Wii U. Podle šéfa společnosti, Yvese Guillemota, jsou nové generace herních přístrojů nezbytné, protože stimulují celý herní průmysl k inovacím a novým značkám. „Co nám chybí, je nová konzole každých pět let,“ říká Guillemot. „Byli jsme penalizováni absencí nových konzolí na trhu. Chápu, že výrobci je nechtějí dělat moc často, protože je to drahé, ale je důležité pro celý průmysl mít nové konzole, protože to pomáhá kreativitě.“

ubisoft-logo-500x369.jpg

Podle Guillemota je pro ně daleko méně riskantní vytvářet nová IP na začátku nové generace. Jejich zákazníci jsou prý otevření novým věcem a chtějí to nejlepší. Na konci vývojového cyklu konzole prý sice chtějí nové věci, ale zároveň je tak nekupují. „Vědí, že jejich kamarádi budou hrát Call of Duty, či Assassin's Creed, takže si je koupí taky. Konec cyklu je tedy velmi obtížný.“ Riskovat na začátku se prý může vyplatit v průběhu celého cyklu konzole. Občas to může znamenat použít stejný engine v dalších hrách, ale sem tam se i nápady z jednoho titulu mohou prolnout i do dalšího. Například jedna z prodejně nejúspěšnějších značek Ubisoftu – Just Dance, vděčí za svůj vznik hře Rayman: Raving Rabbids a tanečním minihrám, které se v ní objevily.

„Pokud nechcete riskovat, protože lidi nenakupují, neinovujete,“ říká Guillemot. „A když neinovujete, zákazníci se začnou nudit.“

Zdroj: Gamasutra

 

Diskuze (14) Další článek: Novinky z NHL 13 v prvním videu přímo ze hry

Témata článku: , , , ,