3DS hry nemusí být v 3D

Největším lákadlem 3DS je bezpochyby jeho schopnost produkovat stereoskopické obrazy. To však neznamená, že pro něj musí být všechny hry 3D, využití této funkčnosti je jen a jen na vývojářích. Potvrdil to v nedávné diskuzi Shigeru Miyamoto, přední designér Nintenda.

"3DS je kompatibilní se softwarem minulých DS systémů, ten bude zobrazován ve 2D," řekl Miyamoto v debatním seriálu Iwata Asks. "Novější hry budou ale určeny výhradně pro 3DS, ovšem jestli budou ve 3D, není podmínkou, podobně jako tomu bylo s dotykovou obrazovkou u DS."

"Kdybychom po herních vývojářích najednou požadovali, aby všechny 3DS hry byly v 3D, jen bychom jim házeli klacky pod nohy. Usoudili jsme, že pro ně bude lepší - a taky pro hráče - pokud si budou moci sami zvolit, jestli má hra do prostoru vystupovat jen trochu, nebo má 3D využívat razatněji."

Zdroj: Iwata Asks

Určitě si přečtěte

Články odjinud