PC | RPG

CD Projekt RED mluví o druhém Zaklínači

Druhý Zaklínač už existuje i oficiálně, a tak zástupci tvůrčího studia CD Projekt RED pomalu, ale jistě, začínají zodpovídat množící se otázky. Jako první se slova ujal Tom Gop, senior producer, který objasnil sedmero záležitostí, jež fanoušky pálily nejvíc. Škoda jen, že jsme odpovědi na některé z nich znali už z dřívějška.

Nicméně, mohli jsme zjistit, že záběry ze hry, jež se během chvilky rozutekly do celého světa, pocházejí z ranné alpha verze hry a v žádném případě tedy nereprezentují finální kvalitu, a dost možná ani podobu, titulu. Video prý vzniklo před víc než půl rokem, coby ukázka pro případné vydavatele (Atari je podle všeho ze hry), přičemž se od té doby mnoho změnilo.

A změní se i hlasové obsazení. Řada hráčů si totiž stěžovala, že se jim nezamlouvá znění Geralta. Gop však všechny ujistil, že ve finální podobě bude vše jinak, neboť ozvučení videa měli na starosti sami vývojáři. Opět, pouze pro účely púředstavení hry. I nadále se tak prý můžeme těšit na kvalitní dabing od uznávaných herců.

VIDEO: 2184 'Zaklínač 2 - trailer'

Potěší pravděpodobně i skutečnost, že pokračování téhle RPG série má na starost téměř na chlup stejný tým jako původní díl. Výpovědi, které CD Projekt relativně nedávno rozdával, se údajně až na výjimky týkaly tvůrců v pozadí konzolové verze Zaklínače. Witcher 2 je tedy i nadále v rukou více jak 50 zkušených vývojářů.

Ti ovšem budou muset napnout všechny své síly, neboť hra již nepoběží na Aurora enginu. Místo toho si tvůrčí tým vyvinul vlastní engine, jenž by prý měl Auroru v mnohém překonat. Tvůrci jsou z něj skutečně nadšení, a tak nezbývá, než jim věřit, že vědí co dělají.

Na závěr si ovšem Tom nechal několik ne zrovna příjemných odpovědí. Předně, žádných dalších informací o hře se v dohledné době nedočkáme, a jen tak se nedočkáme ani hry samotné. Její vydání je prozatím záhadou i pro vývojáře, jelikož se titul nachází teprve v ranné fázi vývoje.

Alespoň, že se můžeme mimo PC verze těšit i na tu konzolovou, s kterou CD Projekt RED stále počítá. Uvážíme-li ovšem, že se jí začnou naplno věnovat teprve tehdy, až bude verze pro stolní počítače definitivně hotová, vypadá to, že se docela načekáme.

Zdroj: Shacknews

Dostupné pro: PC, X360
Žánr: RPG | Fantasy RPG
Výrobce: CD Projekt RED | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 17. května 2011 (PC)
17. dubna 2012 (X360)
  • Větvení příběhu a možnost volby
  • Skvělé dialogy
  • Prvotřídní příběh
  • Vtip
  • Středověká atmosféra
  • Lehce konzolové ovládání
  • Příliš otevřený konec
Váš názor Další článek: Ranní diskuse o strategii Nintenda

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,



Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

**Meta má zjednodušit pravidla a být ke všem spravedlivá **Facebook s Instagram věnují samostatný odstavec bradavkám **Pravidla ale neřeší nebinární, transsexuální a intersexuální osoby

Petr Urban
InstagramFacebookSociální sítě
Bod G. Google chystá odpověď na Apple AirTag a nebojí se kontroverzního jména

Bod G. Google chystá odpověď na Apple AirTag a nebojí se kontroverzního jména

** Samsung byl průkopníkem, záhy se přidal Apple ** Lokalizační přívěsky ještě neřekly poslední slovo ** Už brzy by měl svůj vlastní uvést na trh i Google

Martin Chroust
LokátorKoncepty
Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

** Lidstvo se připravuje na kolonizaci Měsíce ** Jednou ze základních surovin, bez nichž se na naší přirozené družici neobejdeme, je nepochybně kyslík ** Kde ho vzít?

Stanislav Mihulka
KolonizaceMěsícO2
Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

** O bublinách v galaxiích toho víme jen velmi málo ** Theo O’Neill a jeho kolegové se to snaží zlepšit ** Zmapovali magnetická pole naší Lokální Bubliny

Stanislav Mihulka
Astronomie

Aktuality

20:36 | Happy Game od českého studia Amanita Design si od dnešního dne můžete zahrát na mobilech. Najdete ji v App Store i na Google Play. 
15:08 | Slovenský simulátor lovce Way of the Hunter nás v novém DLC vezme na Aljašku. Bližší informace ohledně expanze Aurora Shores se máme dozvědět brzy. 
13:14 | Co je zač Atomic Heart, který vychází na konci února? To vám tvůrci vysvětlí v rozsáhlém traileru plném ukázek přímo z hraní. Sami se do akce pustíme 21. února. 
1. února | Star Wars Jedi: Survivor nakonec vyjde až 28. dubna. Studio Respawn nestíhá vývoj a potřebuje dalších šest týdnů na dokončení. 

Únorový Computer

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak surfovat anonymně

Test přenosných projektorů

Kompletní srovnání DDR4 a DDR5

Jak vyčistit počítač od špíny a prachu