Okřídlená fráze o tom, že adventury jsou mrtvé, již sama zemřela díky občasně vycházejícím titulům jako Ankh, Runaway nebo připravovanému Vampire Story. Řada moderních dobrodružných her má však společnou vlastnost – jsou komické a snaží se o vtip. Nadějí pro vážné adventury ze staré školy typu Gabriela Knighta se stává titul Adam Syndrome z produkce izraelského nezávislého týmu Dark Motif. V temně laděném prostředí se hráč vžije do role profesora Adama Reeda, jenž bude odhalovat příběh plný záhad, který jej nakonec dovede k příčině záhadné smrti jeho ženy. Hra bude kombinovat fikci s historicky podloženými událostmi i mýty. Adam se stane svědkem konspirace sahající ke královně Elizabetě, dotkne se biblické potopy a roztočí svá vypravěčská vřetena také kolem starověkých obrů jménem Nephilim.

Na své pouti projde Reed patnácti rozdílnými lokacemi, od starodávných měst po futuristické laboratoře, podvodní komplexy a povinné hřbitovy, aby přišel na tajemství táhnoucí se až k samotnému vzniku lidstva. Ačkoliv je Adam Syndrome postaven na enginu Wintermute, jehož služeb využívá kvantum amatérských adventur, autoři hodlají použít na sto padesát předrenderovaných pozadí ve vysokém rozlišení v kombinaci s moderními efekty typu proměnlivého počasí, aby vytvořili co nejpohltivější atmosféru. S více než padesáti postavami budeme moci poprvé promluvit nejdříve třetím čtvrtletí roku 2008.
