Podle nich funkce kazí herní zážitek. Někteří 3D dokonce úplně vypínají.
Kdybyste se zamysleli nad tím, co je hlavní devizou 3DS, s jakým závěrem byste přišli? Analogová páčka? Asi ne. Zvýšený výkon oproti DS? Možná. Lepší online služby? Pochybujeme. Hlavní devizou je bezpochyby stereoskopické 3D, které plní stejný účel jako pohybové snímače ve Wii Remotu. Totiž lákat potenciální kupce na něco nového a revolučního.
Právě proto jsou výsledky americké analytické firmy Interpret LLC překvapivé - podle nich si totiž značná část majitelů konzole myslí, že 3D efekt působí rušivě, a někteří z nich jej dokonce ani nezapínají.

Ankety se zúčastnilo celkem 1600 lidí. 60 % z nich vědělo, že nějaký handheld od Nintenda vůbec existuje, ovšem jen 28 % si uvědomovalo, že ke sledování stereoskopického efektu nejsou na 3DS potřeba brýle.
22 % dotázaných si myslelo, že 3D má na hraní příznivý vliv, naopak 28 % se spíše přiklánělo k variantě, že je 3D nepříjemné a při hraní ruší. 13 % lidí efekt úplně vypíná. 23 % lidí si každopádně myslí, že jim zapnuté 3D dává ve hrách výhodu.
Co myslíte vy?