Arma 3 představuje osvětlení

Arma 3 představuje osvětlení

Bohemia Interactive se rozhodli ukázat, že Arma 3 dokáže konkurovat koridorovým akcím i na poli grafických efektů.

Ani ne dva týdny před výstavou E3 v Los Angeles se pochopitelně roztrhl pytel se všemi upoutávkami na různé tituly, co budou vývojáři na výstavě předvádět. Nedávno jsme vás přitom informovali o rozšíření Arma 3 o další ostrov, před výstavou si tvůrci vzali na paškál spíše grafickou stránku taktického sandboxu.

Lighting_1.jpg Lighting_2.jpg 

Vytvořili přitom video ukazující vylepšení RV Engine v praxi - změnu prostředí při nočních bojích, světlomety na autech a chemická světla na zemi, blikající majáky a odrazy světla na pohybujících se předmětech, třeba zbrani vojáka. Přidává se k tomu i rozšíření počtu světel na scény umožněné "zapékáním" vzdálenějších zdrojů přímo do mapy ostrova.

Nezapomněli se pochlubit i osvětlením zášlehů zbraní, tentokrát na vozidlech, stejně jako efektů dopadajících granátů v dáli. A nakonec je možné pozorovat i ukázku jedné z misí, co bude k vidění na E3 - společně s nasvětlením scény pod vodou.

Lighting_3.jpg

Tvůrci ještě vyzpovídali zkušeného grafika Pavla Guglavu, který je za nastavování světel pro Arma 3 zodpovědný, a rozhovor zveřejnili spolu s videem. Fanouškům se tak dostalo bližšího nahlédnutí pod pokličku vývoje, doplněného pak ještě šéfem projektu Danielem Musilem na komunitním fóru. Odhalil, že plány na vylepšování světel sahají i za hranici projektu samotného, v budoucnu se tak bude možno těšit na ještě lepší a reálnější efekty, na E3 snad Bohemia Interactive ukáže více. V blízké době navíc můžete očekávat další informace přímo ze studia, protože redakce Doupěte se tam vypraví pro nejčerstvější materiál.

Zdroj: Homepage

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud