Poslední díly série Assassin's Creed jsou pověstné množstvím obsahu, který do něj Ubisoft přidával po vydání základní hry. Mirage má být komornější nejen ohledně velikosti herního světa, uskromní se i s dodatečným obsahem. Kreativní ředitel Stephane Boundon v AMA na Redditu prozradil, že se pro Mirage nechystá žádné DLC a není v plánu ani dlouhodobější podpora po vydání.
Oproti tomu ale ani tentokrát nebudou ve hře chybět mikrotransakce, což víme díky hodnocení ESRB. Zatím nevíme přesně, čeho se dokoupitelné doplňky budou týkat, ale pravděpodobně jde o skiny pro hlavní postavu či zvíře. Jak víme z minulosti, Ubisoft se u těchto věcí nedrží zkrátka. Vypadalo docela bizarně, když se Bayek v AC Origins proháněl po pouštních planinách na duhovém jednorožci. Uvidíme, co si připravili pro Basima.
Mezi otázkami a odpověďmi se objevilo i pár dalších zajímavostí. Opět bylo potvrzeno, že Mirage bylo původně plánované jako rozšíření pro Valhallu. Po pár týdnech od začátku vývoje ale tvůrci změnili plány, protože ve využití Bagdádu a Basimova příběhu viděli větší potenciál.
Padla také otázka ohledně parkourového stylu v Mirage. Od konce Eziovy trilogie už žádný z asasínů neměl možnost se při lezení na stěnu odrazit dozadu či do strany. To bohužel nebude umět ani Basim. Vývojáři si prý berou inspiraci z několik dalších dílů, ale hlavně se snaží vytvořit vlastní styl, který Basima odliší na první pohled od ostatních asasínů, ale zároveň si zachová plynulost, na kterou jsme zvyklí.