5
Fotogalerie

Autoři CrossfireX si sypou popel na hlavu. Verze pro Game Pass stále nefunguje

Na CrossfireX byli hráči zvědaví zejména kvůli singleplayerové části od studia Remedy. Bohužel zatím ale sklízí tragická hodnocení a trpí řadou problémů.

Minulý týden vyšla FPS exkluzivita pro konzole Microsoftu CrossfireX a kromě tradičního multiplayeru od studia Smilegate je její součástí i kampaň od Remedy, které můžete znát jako autory Alana Wakea nebo Control. V recenzích sklízí obě části velmi špatná hodnocení, ať už kvůli nedoladěné hratelnosti nebo nedostatku obsahu. Hra měla hned s vydáním zamířit také do Game Passu, ale ani po celém týdnu tato verze hráčům nefunguje. 

K celému problému se nyní vyjádřil výkonný producent Sooro Boo. "Je jasné, že jsme neúmyslně zklamali spoustu z našich hráčů a fanoušků, kteří s námi drží už dlouho. Znamenáte pro nás všechno a máme pocit, že si zasloužíte alespoň malou zmínku, což je to, proč jsem se rozhodl osobně omluvit za současný stav hry." V první části jeho vyjádření to vypadá, že se jen snaží hrát na city. Když nepočítáme problémy s Game Passem, tak už před vydáním museli velmi dobře vědět, že na tom jejich hra není moc dobře. 

"Když přijde na hry, vždycky tady budou bugy a další problémy, ale myslíme si, že současné problémy CrossfireX mají co dělat spíše se samotným jádrem hry, a že jsme zradily důvěru našich hráčů. Není pro to žádná omluva, a proto jsem se chtěl osobně omluvit a vysvětlit, jaké jsou problémy a jak je plánujeme překonat. Máme v plánu být více transparentní, komunikovat s vámi a doufáme, že se nám podaří získat zpět vaši důvěru," dodal Boo. Jako první na řadu přijde řešení citlivosti ovladače a balancování hry. Detaily si můžete přečíst na oficiálních stránkách. Bohužel ale nebylo řečeno, kdy máme opravy očekávat. 

Zdroj: wccftech

Určitě si přečtěte

Články odjinud