Byl to rozhodně krok správným směrem.
Vtipná variace na "Takeshiho hrad" uhranula v roce 2020 celou řadu fanoušků a stala se opravdovým fenoménem, i když na relativně krátkou dobu. Po opadnutí počátečního nadšení se situace kolem uklidnila, ale nyní přichází čerstvá krev v podobě Free-to-Play modelu. A rozhodně funguje.
Jen za dva týdny od doby, kdy je hra dostupná zcela zdarma, si titul opět nastřádal přes 50 milionů hráčů. Jen během úvodních 48 hodin se do hry nahrnulo 20 milionů lidí, což je obrovské číslo nehledě na Free-to-Play model.
Není pochyb, že titul bude i nadále těžit z toho, že je k dostání zdarma a jediné, na čem je potřeba pracovat je dobrý systém mikrotransakcí. V tuto chvíli totiž bez placení z hlediska kosmetických doplňků moc nepochodíte.