Bojiště nového Battlefieldu budou dostatečně rozlehlá a především chytře navržená pro dobrou kombinaci zástavby a otevřených prostranství.

Bojiště nového Battlefieldu budou dostatečně rozlehlá a především chytře navržená pro dobrou kombinaci zástavby a otevřených prostranství.

Na mapách bychom se měli potkat s rozličných počasím a denní dobou. To bude částečně dynamické, minimálně co se týče deště, mlhy a dalších podobných efektů.

Na mapách bychom se měli potkat s rozličných počasím a denní dobou. To bude částečně dynamické, minimálně co se týče deště, mlhy a dalších podobných efektů.

Battlefield 1 se vytasí v propracovanou destrukcí, která se má blížit výbornému Bad Company 2. Srovnat se zemí tedy půjde prakticky všechno.

Battlefield 1 se vytasí v propracovanou destrukcí, která se má blížit výbornému Bad Company 2. Srovnat se zemí tedy půjde prakticky všechno.

Efekty jako hustý dým v pozadí nejsou jen na oko. Často se dostanou přímo na bojiště a omezí viditelnost pro ještě intenzivnější šarvátky tělo na tělo.

Efekty jako hustý dým v pozadí nejsou jen na oko. Často se dostanou přímo na bojiště a omezí viditelnost pro ještě intenzivnější šarvátky tělo na tělo.

Hráči si budou moci kompletně upravit vybavení a zbraně, které si s sebou nesou na bojiště. Bohužel o vizuálních úpravách samotných postav zatím slovo nepadlo.

Hráči si budou moci kompletně upravit vybavení a zbraně, které si s sebou nesou na bojiště. Bohužel o vizuálních úpravách samotných postav zatím slovo nepadlo.

I v první světové se vydáme do oblak v četných letadlech. Mapy navíc nemají být tak omezené jako předtím, takže si létání užijete do syta a bez větších limitací.

I v první světové se vydáme do oblak v četných letadlech. Mapy navíc nemají být tak omezené jako předtím, takže si létání užijete do syta a bez větších limitací.

Frostbite engine by se měl poprat i s vykreslením obrovských bojišť bez zjevné ztráty detailů. Z letadla by tedy mělo být bez problémů vidět švitoření postav na zemi.

Frostbite engine by se měl poprat i s vykreslením obrovských bojišť bez zjevné ztráty detailů. Z letadla by tedy mělo být bez problémů vidět švitoření postav na zemi.

Hned několik druhů zbraní bude podporovat tlumiče. Takřka všechny však půjdou upravit alespoň v minimální míře.

Hned několik druhů zbraní bude podporovat tlumiče. Takřka všechny však půjdou upravit alespoň v minimální míře.

Běh a veškerý pohyb postav by měl být věrohodnější a realističtější.

Běh a veškerý pohyb postav by měl být věrohodnější a realističtější.

To samé platí pro míření a střelbu. V první světové nebyly žádné futuristické gadgety, známé z moderních válek, takže si budete muset vystačit v obyčejnými mířidly. Zpětný ráz je navíc mnohem viditelnější, stejně jako fyzikální zákony a jejich dopad na kulku. Nejde o simulátor, ale rozhodně o krok vpřed.

To samé platí pro míření a střelbu. V první světové nebyly žádné futuristické gadgety, známé z moderních válek, takže si budete muset vystačit v obyčejnými mířidly. Zpětný ráz je navíc mnohem viditelnější, stejně jako fyzikální zákony a jejich dopad na kulku. Nejde o simulátor, ale rozhodně o krok vpřed.

Pokud si s sebou vyzmete těžký kulomet, připravte se, že s ním na dálku netrefíte ani vrata od stodoly.

Pokud si s sebou vyzmete těžký kulomet, připravte se, že s ním na dálku netrefíte ani vrata od stodoly.

Ve hře nenajdeme pouze městskou zástavbu s početnými domy, které tanky ihned rozštípou na maděru. Proběhneme se i lesy, polem...

Ve hře nenajdeme pouze městskou zástavbu s početnými domy, které tanky ihned rozštípou na maděru. Proběhneme se i lesy, polem...

...kompletně vypáleným terénem...

...kompletně vypáleným terénem...

...i vesnickým prostředím.

...i vesnickým prostředím.

Všechny zbraně byly vymodelovány podle svých skutečných předloh a navíc interagují s okolním prostředím. Bude se na nich usazovat prach i dešťové kapky.

Všechny zbraně byly vymodelovány podle svých skutečných předloh a navíc interagují s okolním prostředím. Bude se na nich usazovat prach i dešťové kapky.

Zničitelnost prostředí je velká, což dává hráčům zcela novou úroveň svobody v tom, jak se dostat ke svému cíli.

Zničitelnost prostředí je velká, což dává hráčům zcela novou úroveň svobody v tom, jak se dostat ke svému cíli.

Na mapách bychom se měli potkat s rozličných počasím a denní dobou. To bude částečně dynamické, minimálně co se týče deště, mlhy a dalších podobných efektů.
Battlefield 1 se vytasí v propracovanou destrukcí, která se má blížit výbornému Bad Company 2. Srovnat se zemí tedy půjde prakticky všechno.
Efekty jako hustý dým v pozadí nejsou jen na oko. Často se dostanou přímo na bojiště a omezí viditelnost pro ještě intenzivnější šarvátky tělo na tělo.
Hráči si budou moci kompletně upravit vybavení a zbraně, které si s sebou nesou na bojiště. Bohužel o vizuálních úpravách samotných postav zatím slovo nepadlo.
32
Fotogalerie

Battlefield 1: krásy Frostbite enginu, udávající směr generaci

Battlefield 1 není jen dalším dílem válečné série. Je také dalším krokem grafického enginu Frostbite.

Battlefield 1 je za rohem a kromě kýženého přesunu do historie má zabodovat především grafickým kabátkem. Proč, ptáte se? Tak za prvné, opět využije Frostbite engine, která je na střílečky z pohledu první osoby takřka stvořen. 

Za druhé jde o jeho nejnovější generaci, kterou tvůrci přizpůsobili právě novému Battlefieldu. Těšte se tak na spoustu specifických vychytávek a grafických berliček, jako je zničitelné prostředí, které vám obohatí zážitek. Pojďme se tedy podívat, na co se graficky v Battlefieldu 1 můžeme těšit.

11cK2Tg.png1OTZ1vm.png7LZhlSH.pngAM5yuyX.pngAxgu6kF.pngblN3wUo.pngCaBassO.pngCidUTMB.pngCLrJjHm.pngDcYtmhV.pngDxqdOAT.pngEm74wFv.pngGvsrvqZ.pnggYaPsbc.pngHE94M0l.pngj2syq58.pngJQxKFDS.pngku7LXyQ.pngljsGltd.pnglqKYJGS.pnglyCHNlK.pngNrkey9x.pngOLlGUIk.pngONqR99K.pngOsKxskx.pngPPt5wKD.pngRFwjJql.pngrzh8ULt.pngtlh4Ses.pngTubgoa3.pngXK136X0.pngZhl05vm.png

Zdroj: Imgur

Určitě si přečtěte

Články odjinud