Bojiště nového Battlefieldu budou dostatečně rozlehlá a především chytře navržená pro dobrou kombinaci zástavby a otevřených prostranství. Na mapách bychom se měli potkat s rozličných počasím a denní dobou. To bude částečně dynamické, minimálně co se týče deště, mlhy a dalších podobných efektů. Battlefield 1 se vytasí v propracovanou destrukcí, která se má blížit výbornému Bad Company 2. Srovnat se zemí tedy půjde prakticky všechno. Efekty jako hustý dým v pozadí nejsou jen na oko. Často se dostanou přímo na bojiště a omezí viditelnost pro ještě intenzivnější šarvátky tělo na tělo. Hráči si budou moci kompletně upravit vybavení a zbraně, které si s sebou nesou na bojiště. Bohužel o vizuálních úpravách samotných postav zatím slovo nepadlo. I v první světové se vydáme do oblak v četných letadlech. Mapy navíc nemají být tak omezené jako předtím, takže si létání užijete do syta a bez větších limitací. Frostbite engine by se měl poprat i s vykreslením obrovských bojišť bez zjevné ztráty detailů. Z letadla by tedy mělo být bez problémů vidět švitoření postav na zemi. Hned několik druhů zbraní bude podporovat tlumiče. Takřka všechny však půjdou upravit alespoň v minimální míře. Běh a veškerý pohyb postav by měl být věrohodnější a realističtější. To samé platí pro míření a střelbu. V první světové nebyly žádné futuristické gadgety, známé z moderních válek, takže si budete muset vystačit v obyčejnými mířidly. Zpětný ráz je navíc mnohem viditelnější, stejně jako fyzikální zákony a jejich dopad na kulku. Nejde o simulátor, ale rozhodně o krok vpřed. Pokud si s sebou vyzmete těžký kulomet, připravte se, že s ním na dálku netrefíte ani vrata od stodoly. Ve hře nenajdeme pouze městskou zástavbu s početnými domy, které tanky ihned rozštípou na maděru. Proběhneme se i lesy, polem... ...kompletně vypáleným terénem... ...i vesnickým prostředím. Všechny zbraně byly vymodelovány podle svých skutečných předloh a navíc interagují s okolním prostředím. Bude se na nich usazovat prach i dešťové kapky. Zničitelnost prostředí je velká, což dává hráčům zcela novou úroveň svobody v tom, jak se dostat ke svému cíli. 32 Fotogalerie Battlefield 1: krásy Frostbite enginu, udávající směr generaci Michal Maliarov 8. července 2016 Diskuze (16) Battlefield 1 není jen dalším dílem válečné série. Je také dalším krokem grafického enginu Frostbite. Battlefield 1 je za rohem a kromě kýženého přesunu do historie má zabodovat především grafickým kabátkem. Proč, ptáte se? Tak za prvné, opět využije Frostbite engine, která je na střílečky z pohledu první osoby takřka stvořen. Za druhé jde o jeho nejnovější generaci, kterou tvůrci přizpůsobili právě novému Battlefieldu. Těšte se tak na spoustu specifických vychytávek a grafických berliček, jako je zničitelné prostředí, které vám obohatí zážitek. Pojďme se tedy podívat, na co se graficky v Battlefieldu 1 můžeme těšit.Zdroj: Imgur Vstoupit do diskuze (16) PCXbox OneTémaAkceGalerieBattlefield 1Battlefield 4Battlefield 2Battlefield 3FrostbiteZničitelné prostředíRE Engin#battlefieldKraBattleSměrRE EngineStolní počítače na Heureka.cz