PD
7. září 2017 • 23:39

Kevin Levin, to je ten co nechal zemřít Elizabet v Bioshocku? Udělali dobře, že ho za to vyhnali 3-[

Si blbec
8. září 2017 • 13:17

ďakujem velmi pekne !!!! este som sa nedostal k bioshock 3 a uz viem ze tam postava menom Elizabet zomrie nabuduce aspon napis ze je to Spoiler

Jiri
8. září 2017 • 14:39

Udelal to jen proto, ze s ni "fanousci" (nebo jak ty kreatury nazvat), udelali pornohvezdu. Zcela se mu nedivim.

Ell
7. září 2017 • 21:59

Nedávno jsem si do PC stáhnul několik PS Emulátorů abych měl možnost hrát také starší, dnes již takřka nedostupné hry, problém vyřešen. . nostalgie, ale hlavně ty starý pecky a potažmo téměř zadarmo, to je něco co jen tak neomrzí.
Teď kupříkladu hraji Alien Ressurection z PS1, u téhle hry neexistuje anti-aliasing, textury vypadají tak, že by jste z nich mohli vařit hrachovou kaši, FPS pokulhává jako když vidíte běžet hypochondra, ale ten gameplay je prostě absolutní a naprostá tutovka. Hra kombinuje prvky Dooma nebo Dead Space, pokud bych to tedy měl přirovnat k něčemu novějšímu, co dodat. . pokud vás hra baví, je totálně jedno jak vypadá.
Naopak, za určitých okolností je takový typ grafiky dokonce i určitým přínosem, hra tak působí lehkým Retro nádechem. Přičemž o délce samotného hraní nebo zážitku z tohoto příběhu ani není třeba více hovořit. . většina těchto starých kousků délkou své kampaně dost často překonává řady dnešních her.
Např. Destiny 2 které vyšlo před dvěma dny je již teď ke spatření na Youtube, vidíte tuny videí od tuny hráčů kteří to už dohráli. . dva dny po vydání! A to pěkně prosím nejde o Arkádovku ale o další pokračování stejnojmenného AAA titulu.
Co dodat? Myslím, že pánové v diskuzi velice rozumně a konstruktivně poukázali na veškeré aspekty okolo této soudobé problematiky. Není co dodat. Přikladám odkaz k Alien Ressurection který právě hraji - https://www.youtube.com/watch...

Krabat
7. září 2017 • 17:25

Jestli jste ještě nečetli, stáhněte si tenhle článek shrnující vývoj her v ČR. Myslím, že to mnohé objasní. Dobře jsem se včera bavil.https://uloz.to/!yuqV1XrirA8t/jak-jsem-se...

Michal
7. září 2017 • 13:16

Mohu-li se zeptat - z jaké hry je ten předposlední obrázek? Kdysi mi padla do oka, pak jsem na ni zapomněl a od té doby jí doslova nemohu přijít na jméno.

Yamanouchi
7. září 2017 • 14:50

Ten předposlední obrázek by měl být ze hry Journey na PS3.

Petrpan
7. září 2017 • 15:19

Ano je to Journey a je to skvela hra

Michal
9. září 2017 • 19:09

Díky oběma!

SeppWinkler
7. září 2017 • 8:40

Dobrý článok, lenže... Lenže autor nepostrehol, alebo nechcel postrehnúť, hlavnú príčinu problému. Túto príčinu je v kapitalistickom svete zakázané kritizovať, ale to neznamená, že neexistuje. Príčinou úpadku je hlavne MARKETING - čierna diera na peniaze, ktorej pridaná hodnota je v podstate NULA. Dnes sú ľudia tak zahltení reklamou zo všetkých strán, že sa naučili ju ignorovať. Vlastne nikdy som nekúpil žiadny produkt na základe reklamy, ale musím sa, ako spotrebiteľ, podieľať na jej nezmyselnom financovaní prostredníctvom zbytočne nafúknutej ceny. Nakoniec ale reagujem ako spotrebiteľ a tak obmedzím nákupy. V konečnom dôsledku sú nakoniec tržby menšie a všetci plačú. Rovnakým kapitalistickým tabu je kritika reťazenia príživníkov nabalených na produkt. Okrem vývojára treba uživiť kopu nenažrancov v podobe vydavateľstiev, distribútorov, ktorých pridaná hodnota je NULA, ale ktorých obrovské príjmy tvoria možno 90% ceny. A teda zas je problém - ten kto na hre pracuje, dostane málo, spotrebiteľ sa zachová racionálne a vydavatelia plačú, že prečo...

Ethereal
7. září 2017 • 9:02

Velmi dobře napsáno. Problém je ve společnosti, proto nejsou schopni financovat své projekty. +1

Masorad
7. září 2017 • 10:54

Problém je te, že vštšina lidí na světě je, přiznejme si, prostě blbá. Na ty ale marketing funguje báječně. Jde to vidět v politice, filmech, v jídle, prostě ve všem. Každý blb uvěří těm žvástům, kterýma je v TV krmí, u PC pak klikne na každou kravinu a věří, že jim ten báječný program vyčistí počítač od virů a že je ve vzdálenosti 4km krásná nažhavená blondýnka, která čeká jenom na něj. Bohužel marketing je skvěle fungující a je cílen na většinu. Ten, kdo má v hlavě o pár "závitů" víc, tyhle věci ignoruje, maximálně ho rozčílí, protože jak píšeš, je toho takový přehršel, že ho akorát štve ten reklamní smog všude kolem. S tím ostatním co píšeš samozřejmě zouhlasím.

CCblue
7. září 2017 • 12:23

Je to tak.
Ale je to právě i tím, že na lidi se hrne v současnosti tolik zábavy, že jen málokdo to ustojí a zajímá se i o to, co zábavné není.
A proto mají šikovní populisti žně.

orgasmic
7. září 2017 • 7:43

Podle mě je to pěkná blbost, co píše autor v článku.
Stačí se podívat na takové GTA V, který má rozpočty nejvyšší a každý díl je famózní.Tady platí určitá úměra, že když je daná hra dobře hratelná, tak v dalším díle není důvod tyto mechanismy zásadně měnit, stačí změnit prostředí, grafiku apod.To na co autor naráží se týká her, které už v aktuálním dílu nejsou ničím vyjímečné (Call of Duty), ale prodávají se dobře díky svému jménu a pak další díly jsou úplně stejný odpad.Takže se to nedá vztahovat na vše jak se autor snaží.

Nargon
7. září 2017 • 2:41

Souhlas, já jsem dokonce zjistil že už takových cca 7 let (možná i déle) velké AAA hry nekupuji a ani téměř ani nepirátím. Stačí mi se podívat na obrázky, shlédnout na YT video ze hry a zjistím že je to vlastně to samé co předtím, jen je to zjednodušené, aby to umělo hrát i nemluvně a je to vylepšené po grafické stránce. Toť vše. Když náhodou udělám tu chybu a hru si obstarám (většinou pirátskou verzi) a zahraji si jí, tak zjistím že mě to nebaví hrát. Brzo zjistím že herní obsah je dost omezený a není tam co dělat. Další obsah je následně doplněn formou placeného DLC. Nebo ještě hůře, když zjistím že hra byla vyvíjena i pro jinou platformu a nikdo se neobtěžoval optimalizovat ovládání, takže se to i blbě ovládá. Je to jako kdyby jste měli udělat chirurgickou operaci a byly navlečeni v neoprénu ve kterém se nemůžete ani hnout, s tím opravdu přesný řez neuděláte. Vlastně jste rádi za to že se skalpelem trefíte do pacienta a neříznete do sebe. Ve výsledku jsem rád že jsem si hru nekoupil a vím že si hru nekoupím ani když bude ve slevě, protože mě to nebaví hrát. Tyhle velké hry často postrádají jeden důležitý aspekt. Zábavu. Ano vy velká vydavatelská studia, je to s podivem, ale já u her hledám zábavu, když chci fotorealistickou grafiku tak otevřu oči a podívám se z okna.
Nepotřebuji hry s perfektní grafikou, mě stačí když to nevypadá odpudivě. Jsem radši když je čas investován do herního obsahu než do vzhledu. Rád si kupuji hry od malých nezávislých vývojářů, protože jejich hry nabízí mnohem více možností co ve hře dělat a jak se s ní zabavit. Dokonce vývojáři často komunikují s komunitou a když navrhnu nějaké vylepšení, tak v případě že to není nějaký naprostý nesmysl, je šance že se to dostane do hry a v dalším bezplatném updatu to tam bude.

bob
7. září 2017 • 3:06

Kecy, je to stejné jako se ženskýma. Na prvním místě zaujme vzhledem a následně vším ostatním. Nelžete si do kapsy, že hrajete škaredé hry se super obsahem, jsou to maximálně staré hry se starou grafikou, kde to člověk z nostalgie přehlíží.

Nargon
7. září 2017 • 8:01

Tak jeden příklad za všechny. Taková hra Factorio: https://www.factorio.com/ tam opravdu po grafické stránce moc efektů nenajdeš. Například že by se měnili stíny s denní dobou? Nebo že by ve vodní hladině byl vidět odraz okolní krajiny? Ne, nic takového tam není. Nebo že by to mělo podporu VR? Ne, není to ani 3D.
A přesto mě ta hra baví a rád si jí zahraju.

Kevin
7. září 2017 • 9:58

Jenže on píše o prvním dojmu a upřímně, u her typu Factorio rozhodují dobré reference, protože při prvním letmém pohledu na ten chaos si člověk řekne jenom wtf...

Určitě si přečtěte

Články odjinud