Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Anthem

Výstava E3 je v plném proudu a my pro vás připravujeme hned několik speciálů. Pokud se tedy neradi prokousáváte desítkami aktualit, tady najdete to nejpodstatnější. A začneme nejlepšími a nejlákavějšími obrázky výstavy.

Výstava E3 je v plném proudu a my pro vás připravujeme hned několik speciálů. Pokud se tedy neradi prokousáváte desítkami aktualit, tady najdete to nejpodstatnější. A začneme nejlepšími a nejlákavějšími obrázky výstavy.

Anthem
Anthem
Anthem
Anthem
23
Fotogalerie

BioWare maká na znovuzrození akce Anthem, chvíli to ale potrvá

Ale cesta zmrtvýchvstání není nikdy jednoduchá.

Pokud jste nad online akcí Anthem stále nezlomili hůl a věříte na jeho zmrtvýchvstání, mám pro vás dobrou i špatnou zprávu. Je dost možné, že se ho dočkáte, na druhou stranu to ještě chvíli bude trvat. 

Když společnosti EA a BioWare dali od Anthem ruce pryč, mnozí si mysleli, že to znamená konec celého projektu. Jenomže vývojáři tohoto titulu mají pravděpodobně sakra tuhý kořínek a jeden z nich oznámil, že hra bude v podstatě „znovu vydána."

Toho dne Bioware řekl, že na tom pracuje "speciální vývojářské komando". Avšak poté bylo z této válečné fronty ticho a nedozvídali jsme se vůbec žádné bližší podrobnosti.

To ale včera změnil Christian Dailey, ředitel studia BioWare Austin, tedy studia, které v současně době pracuje na generální opravě celého titulu, a zveřejnil bližší podrobnosti vývoje. Dailey se nechal slyšet, že na tomto vývojářském questu začal makat tým asi třiceti vývojářů, kteří jsou momentálně plně zaneprázdnění na prototypech řešení a nápadech v oblastech, o kterých se domnívají, že původní hra zaostává. Něco takového je ale nesmírně dlouhý proces a vše je teprve v plenkách. 

Ano, tým je malý a celá tahle situace vyžaduje, abychom se znova vrátili k rýsovací tabuli. Na druhou stranu – jako malý tým máme jistou obratnost, jakou si ten větší nemůže dovolit," řekl Dailey.

Co se týká všech výzev tohoto projektu, stejně tak jako výzev týmu – chce být vývojář plně transparentní. A právě proto bude BioWare sdílet pravidelné aktualizace o vývoji, a přitom vnímat zpětnou vazbu fanoušků. Během toho období bude spousta experimentů, takže některé funkce, které mají hráči rádi mohou zmizet. A jiné zase nemusí být při prvním odhalení úplně dokonalé. Společnost BioWare plánuje hostovat streamy, ve kterých bude předvádět jejich nové nápady.

Opravdu vám chceme poskytnout veškeré informace v plné průhlednosti, kterou díky vaší vášní a zájmu můžeme v Anthem využít. Na druhou stranu berte na vědomí, že vidět všechny ty věci v rozpracované podobě nemusí být úplně hezké na oko. Nejsem tady proto abych zvedl hype, ale protože věříme že změny, které provádíme jsou ty správné a chceme vědět, že si to myslíte spolu s námi," dodal Dailey.

Určitě si přečtěte

Články odjinud