mako
19. května 2020 • 14:15

No odhodlání je hezká věc než přijde kravaťák a řekne. Je to sice hezký, ale trvá vám to dlouho. Žere to peníze a návratnost je nulová. Končíme. Ten projekt je mrtvý. Už by se s tím měli smířit. Nedávno jsem si to spustil, ale s nikým jsem se nespojil. V dnešní době, když je spousta hráčů doma je to dosti vypovídající o stavu hry.:-/

Ell
19. května 2020 • 22:58

Nesmysl, na Xbox One se behem nekolika vterin pripojím do quickplaye s ostatními hráci v jejich misích, to samé i strongholdy. Jako jo, ta hra opravdu má svoje problémy, ale usilovat o to abych tem kterí tu hru nevlastní, nutne demonstroval jak to nikdo nehraje? To je uz trochu moc. Naopak, já Anthem vlastním a jako hrác mohu dodat, ze Anthem stále hrají (i kdyz jen okrajove) desítky hrácú. Fundamentální jádro téhle hry je zcela v porádku, pouze ten zbytek na to nabalený by zaslouzil být tezce zmenen. Ti kterí si uvedomují potenciál této hry by meli být rádi za to, ze BioWare dává Anthemu paradoxne ješte jednu další šanci. Ono to dle mého názoru totiz opravdu stojí za to, a za co? Stojí to za to, aby neco jako je práve Anthem rozhodne existovalo, protoze mezi všema tema rádoby komercníma stríleckama, a závodníma simulátorama a já nevím mezi cím vším ješte, opravdu chybí neco jedinecného, neco originálnejšího. A tím Anthem bezesporu je, s chybama i bez nich. Ten gameplay Anthemu opravdu prekonává sám sebe, a jen totální retard nenávistný vúci hre samotné by to byl schopen ignorovat. Ta hra múze mít klidne tunu chyb, ale uz jen kvúli tomu celkovému pojetí pohybu/letu/strelby ji stojí za to zachránit. . ale to nekterí mediálne zpracovaní joudové zkrátka nikdy nepochopí.

mako
20. května 2020 • 12:28

hmm tak na konzoli to asi ještě fičí, ale já hraju na PC a fakt ani po hodině se s nikým nespojím. Létání je fajn i bojový systém a to je vše.

Určitě si přečtěte

Články odjinud