Hráči se smějí prohlášením zástupců Blizzardu, že by společnost chtěla vydávat datadisky k WoW co dvanáct měsíců. Zástupci Blizzardu tvrdí, že vše je obtížnější, než se zdá.

Frank Pearce, zástupce ředitele blizzardí části holdingu Activision Blizzard, přiznal novinářům, že i se spoustou zkušeností mají vývojáři stále tvoření nových věcí jako výzvu. Za příklad si vzal nejen uvedení nového MMORPG na trh, což je obtížné pro většinu společností, ale třeba i elektronický prodej vstupenek na BlizzCon. Prý ani po létech provozu World of Warcraft a virtuálního obchodu, spojeného se všemi věcmi okolo her společnosti, nebylo na první pohled jednoduché prodávání lístků bez problémů.
Vysvětluje tím také nedodržení předsevzetí, že by Blizzard každý rok vydal jeden datadisk pro své MMORPG World of Warcraft. Vždyť Wrath of the Lich King vychází téměř dva roky po Burning Crusade. Jedná se prý o posedlost obsahem, která je pro Blizzard příznačná, takže raději než aby vydali nedodělaný kus, tak jeho vývoj protáhnout. Společnosti to prý zajistí výhodu v tom, že bude hráči vnímána jako téměř bezvadná, spíš než že se s nimi snaží experimentovat prostřednictvím nedokončených titulů. S tímto prohlášením nezbývá než souhlasit.
Zdroj: GI