khrn
15. 7. 2012 • 13:56

Vetsina lidi si neuvedomuje, ze kdyz hrali D2 tak jim bylo o peknych par let min, takze jejich naroky na hru se za ty roky posunuly krapet nekam jinam. Navic tenkrat byl herni prumysl preci jen nekde jinde, zkuste si zahrat D2 dneska, jakkoli to tenkrat byla super hra, dneska uz vas to taky omrzi po par hodinach hrani. Je jedno jestli D2, D3, TQ, Sacred a dalsi a dalsi "daiblo klony", proste hack n slash rpg se vzdycky po tom co to dokoncis jednou, dvakrat, ... omrzi, pokud tam neni nejaka challenge ktera te u hry drzi. Tou challenge byla obtiznost, ovsem diky tomu ze dneska sou lidi rozmazleny a chteji vsechno hned (nechapou ze diablo neni a nikdy nebyla hra delana na par hodin), tak chodi brecet na offic fora jak je to tezky a jak to nejde atd atd. A Blizzardi aby neprisli o tyhlety ufnukanky tak nerfnou obtiznost, boostnou drop atd atd. A tim ty hre seberou stovky a stovky hodin. Ano, drop rate byl nizkej, spatne udelanej. Tam souhlas(kdyz na infernu padne ilvl 60+ jednou z dvaceti itemu tak to neni zadna hitparada), ale naprosto stacilo boostnout ten drop, kterej je ted tak +/- OK. Nerfovat k tomu obtiznost absolutne nebylo nutny, protoze ted jak sem rekl, lepsi itemy v kombinaci s nizsi obtiznosti zkracujou tu hru neuveritelnym zpusobem.
Ale tady muzou lidi brecet jen sami nad sebou, tohle chteli, takhle to maji.
To ze Blizzardi v ty hre zprznili to na co se hafo lidi tesilo(Blacksmithing asi prijde na mysl jako prvni), pripadne vubec do hry nedali("enchanting"itemu, melo to jiny jmeno, ale ted mi to nejak vypadlo), je jina vec. Akty taky mohly byt delsi.
Celkove ale podle me D3 rozhodne nezklamalo, uzil sem si tam par set hodin zabavy a to mi jeste zbyva par postav na "dohrani"(dogearovat to atd). Ale holt to je klasicka diablovka, hrajes porad to samy dokola, kdo cekal neco jinyho, tak byl hodne naivni.

Lukas
13. 7. 2012 • 20:18

Nechci na D3 vůbec kydat špínu, naopak. Prvních pár týdnů po vydání jsem u něj trávil snad 10 hodin denně aspoň, taky mám dvě postavičky obě s více než 70ti hodinami a pár mini altíků... Ale...Je fakt, že v tuhle chvíli se do něj moc nehrnu. Přece jen zabíjet pořád to samé se po měsíci s touhle intenzitou trochu omrzí. Zas na druhou stranu z toho nejsem smutnej, protože vím, že se rozhodně ještě vrátím a zahraju, a teď mám aspoň čas na jiný tituly a... taky na spánek 😃

smartin
8. 7. 2012 • 12:11

Ja mam pro pana Bashioka jednu neprijemnou novinku: D3 je nuda jeste pred dohranim. Bohuzel sem si tuhle kravinu taky koupil, protoze to melo byt pokracovani D2, coz neni. Ze hry zmizeli nejzabavnejsi prvky (napriklad rozdelovani bodu do skillu, diky cemuz slo hrat hru znovu za stejnou postavu). Sem na blizzard velmi nastvanej. Z fleku bych jim tu hru vratil, kdyby to slo. Bohuzel nejde...

Bounty
8. 7. 2012 • 14:20

To je mi líto ale v tom případě je ti pod 20 a neumíš hrát diablo... můžeš odinstalovat a začít se Simsema :)

Cobra
8. 7. 2012 • 16:28

Jestli bys chtěl teď hru vracet, tak jsi idiot... Proč sis ji vlastně kupoval? Proč sis nenainstaloval betu, když byla k dispozici? Tam bys viděl úplně přesně, jak bude Diablo 3 fungovat a nemusel bys tady teď plácat takovýhle blbosti - hru hrát znovu za stenou postavu jde i teď, kombinací skillů a run jsou miliony. A narozdíl od Diabla 2 si můžeš zvolit naprosto jakoukoliv kombinaci, ne jen ze 3 - 4 použitelných.

Bounty
6. 7. 2012 • 17:32

Nemá co nabídnou a mít nebude, DII také nemělo byla to doba kdy se vic nevyžadovalo a předměty nebyli bez duše. Mám odehráno přes 200 hodin v DIII a vidím ten systém random generovaných itemů a kde padají a za jakých okolností a to je nuda. DII věci měli smysl byli určeny pro povolání restriktně a museli jste postavu planovat aby se knim dostala. Já osobně hru budu hrát dál a tak i spousta dalších zarytců, ale systém a styl hratelnosti nového diabla nemůže soutěžit s hratelností, zábavností, utilizací a barevnost pocitů z dropu nikdy nepřekoná. Viním Konzole kvůli kterým hra byla upravena a zjednodušená, už nyní když si projdete HUD a potřebné buttony krásně doplňují jakýkoliv gamepad... také systém lektvarů je chabý je možná realnější ale ne zábavnější a to jen kvůli tomu jak je hra nastavena... , a jsem si jistý že jakékoliv meele povolání lvl 60 v Infernu bude se mnou souhlasit.
Je spousta pro a proti, ale co stejně to jdu zapnout a projet aukce :)

Izzi
6. 7. 2012 • 16:10

já si bohužel koupil annual pass a nyní opravdu trpím jednou týdně se připojím do wow kvůi raidu a pokecu jinak nuda. Blizzard to pojal velice chytře nalákal hráče na diablo zdarma ale to co se teď děje ve wow je šílenství, vždyt tam člověk nemá co dělat, prakticky více než 30 týdnů jednoho nudného raidu se člověku omrzí proto kdo mluví že je diablo 3 nuda radím podívejte se do WoW ovšem jednu výhodu to na Dt má, prázdnej OG je šance pro Aliky konečně zabít Garoshe

Hromklam
6. 7. 2012 • 9:25

D3 je pay-to-win hra, at uz berte silene RMAH nebo jen normalni AH, takze bezneho hrace bavi jen do doby nez si to naplno uvedomi. Byla tak od zacatku "vymyslena", takze ji Blizz necha radsi potopit nez by to zmenil. Preci jenom urcite najde dost nadsencu, kteri maji z nakupovani dobry pocit.Ale na PvP jsem jeste zvedav, protoze pokud i u nej bude platit P-T-W je to znamka, ze prace na D3 u Blizz uz ridi jen uplni vymastenci.

roman
6. 7. 2012 • 16:06

hardcore nieje ptw. myslim ze ani nieje v plane uvadzat tam RMAH.
ale inac suhlasim. RMAH zvysila ceny dobrych itemov(nechcem vidiet co sa stane ked sa zacne predavat gold).
aj po zvyseni dropov nepada v podstate skoro nic. napriklad vycistil som act2 cely 3x s max valor a nejakym extra MF. padli mi asi 3 predatelne veci na AH.
act3 je stale pre barbarov dost drsny. grindovat tyzdne v acte2, predavat a kupovat veci na AH ma moc nebavi.

Marek
5. 7. 2012 • 18:20

Ja si myslim, ze D bude propadak...
Nemam nic proti Inovaci v jakemkoliv smyslu, ale celkove v ramci omezeni svobody co se tyce upravy vlastni postavy, to nikdy nebude mit uspech. Abych pravdu rekl co jsem videl tak tak prednost D2,
sice je to po x lekcich nuda a stale ty same dungeony me taky moc nelaka,
ale mohu si zvolit v cem bude postava zajimava a uspesna, tohle D3 nema btw jen skokove a linearne po kazdem lvl.

Wlw
5. 7. 2012 • 19:23

Tak zrovna tohle co si napsal je pekna hloupost, nevim kde si videl vetsi rozvoj postavy v D2 oproti D3, nebo kde D3 omezuje svobodu pri tvorbe postavy vic nez D2...D3 je proste klasicka diablovka a po dohrani takovy hry neni co delat, ale to neni jen problem D3. problem D3 je ze jednotlivy akty sou prilis kratky

Marek
5. 7. 2012 • 22:19

Ja patrim bohuzel mezi ty, co si D3 koupilo...
Ve vyvoji postavy ja citim vetsi svobodu v D2 nez ted...
Take to prikraslovani cele hry nemuseli davat tolik :( Nicmene, proti gustu zadny disputat...

Wlw
5. 7. 2012 • 23:37

ja nechapu kde tam citis vetsi svobodu?:o) pri vytvareni postavy jako takovy rozhodne ne, a to ze mam tisic bodu do talentu kde ale stejne naperu 500 do jednoho talentu a dalsich 500 do druhyho taky moc svobody neumoznuje, pokud nehodlas dat po bodu vsude a byt za noumu:) ty talenty ted sou cistsi, prehlednejsi, diky runam i zabavnejsi protoze to dava vic moznosti prave. ale jde o zvyk

Mastnak
7. 7. 2012 • 7:10

Asi nezna elective mód...

Cobra
6. 7. 2012 • 16:54

Diablo 3 už zcela jistě propadák nebude, když se ho prodalo 6 milionů za první týden, 3,5 milionu za prvních 24 hodin (bez annual passů).A kdyby sis to zahrál, neplácal bys tady takový nesmysly. Skilly se odemykaly v D2 úplně stejně jako v D3. Jediný rozdíl je v tom, že v D3 už se nerozdělujou body, takže nemusíš řešit, jestli sis náhodou body nerozdělil do nesmyslných skillů (navíc v D3 žádné nesmyslné skilly nejsou). Zvolit si tedy můžeš taky úplně stejně.

Určitě si přečtěte

Články odjinud