Brány Skeldalu budou mít pokračování

Brány Skeldalu budou mít pokračování

Jeden z nejkvalitnějších českých dungeonů - Brány Skeldalu od společnosti Napoleon Games vedené Jindřichem Rohlíkem, známou to postavou české herní scény, bude mít druhé pokračování. Brány Skeldalu 2: Pátý učedník budou znovu oplývat krásnou, ručně kreslenou grafikou našich slavných výtvarníků a propracovaným příběhem. Mimo jiné, samozřejmě.

Jeden z nejkvalitnějších českých dungeonů - Brány Skeldalu od společnosti Napoleon Games vedené Jindřichem Rohlíkem, známou to postavou české herní scény, bude mít druhé pokračování. Brány Skeldalu 2: Pátý učedník budou znovu oplývat krásnou, ručně kreslenou grafikou našich slavných výtvarníků a propracovaným příběhem. Mimo jiné, samozřejmě.

Příběh druhého dílu se má odehrávat deset let po skončení dílu prvního. Tehdy šestice dobrodruhů (vedená vámi, jak jinak) zachránila svět od strašlivého nebezpečenství v podobě krvelačných démonů ze zakázané dimenze Zohar. Dramatické finále se odehrálo kdesi v dalekých, takřka neznámých končinách ostrovní země Rovenland, konkrétně ve věži Skeldal. Pouze jediný ze šesti dobrodruhů, odvážný válečník Wahargem, se tehdy vrátil zpět na pevninu, velký kontinent. Byl nesmírně vlídně přijat tamním králem a dostalo se mu nesčetných poct, zvláštních výsad a privilegií. Jenže Wahargem nebyl, jak by se mnoho na první pohled zdát, až takový svatoušek. Sláva, moc a peníze mu nakonec vlezly na mozek a vyklubal se z něj pěkně proradný lump. Tak, a to je zatím vše, co oficiálně víme o příběhu. Každý si ale myslím dokáže alespoň částečně domyslet, co se bude dít dál. Moje spekulace je taková, že Wahargem bude chtít stále víc a víc, nejlépe stát se rovnou králem, nebo ještě lépe pánem celého světa, a tudíž se spolčí s temnými silami, které budou terorizovat nevinné obyvatelstvo. Pravda, třeba to tak vůbec být nemusí - ale necháme se překvapit.

Pojďme se podívat na technickou stránku celé záležitosti. Autorem scénáře a herního designu obecně je, stejně jako u jedničky, samotný Jindřich Rohlík. Výtvarná složka hry pak bude vznikat pod drobnohledem takových profesionálů jakými jsou Martin Zhouf (má za sebou, mimo nesmírně bohaté galerie sci-fi a fantasy děl, také práci na Branách Skeldalu 1), Karel Matějka (Brány Skeldalu 1, Mrazík) a Dan Falta (Brány Skeldalu 1, Polda 4; ex Zima Software). Hra poběží na vylepšeném enginu zvaném CPAL2 od společnosti Centauri Production, který se již předvedl ve hrách Mrazík či Horké Léto 2.

Jak můžete vidět na prvním screenshotu a jak také poznamenal kolega Martin Bach z GamePortu, je zde vidět příklon spíše k adventure stylu hry, což potvrzuje i využitý engine (Polda 4 i Mrazík jsou takříkajíc "adventury jako řemen"). RPG prvky však zřejmě nebudou zcela opominuty, jelikož ony dvě baňky vlevo zřejmě budou znamenat životy a manu či nějaké podobné vlastnosti hlavního hrdiny (hrdinů).

Tak, a to je o druhých Branách Skeldalu prozatím vše. Ovšem nezoufejte, budeme se pro vás snažit sehnat podrobnější informace.

Poznámka ke screenshotům: abyste měli šanci porovnat první a druhý díl, naleznete zde screenshot i z jedničky (ten vpravo).

Brány Skeldalu 2Brány Skeldalu 2

Určitě si přečtěte

Články odjinud