Pavel Halbich
7. 4. 2022 • 5:22

Důvod je prostý - dělat kvalitní vlastní engine s podporou více platforem je šílenost. A vlastně to není jen o implementaci nějakého zobrazovacího api (DirectX, Vulkan, OpenGl), ale i o vývoji a údržbě všech vývojových toolsetů a utilit. Spolupráce s Epicem jim umožní lépe alokovat vývojáře, hromadu věcí budou mít out of the box a na druhou stranu pro Unreal to bude nejen promo, ale svým způsobem i benchmark (jak rychle se v tom dá takhle velký open world projekt udělat a jak to pak bude hráčům běhat). Plus teda nové features v UE 5 jsou hodně hustý.

Paulie
6. 4. 2022 • 16:55

money money money a roční exkluzivita na epic sh*t storu... (puke)

host
6. 4. 2022 • 18:59

exkluzivita nebude už to říkali. Zklidni hormon 😀

Michal
6. 4. 2022 • 16:20

Mohli by, ťuňťové, spíše vysvětlit, kde jsou slibovaná DLC pro Cybepunk.

Určitě si přečtěte

Články odjinud