Důvod je prostý - dělat kvalitní vlastní engine s podporou více platforem je šílenost. A vlastně to není jen o implementaci nějakého zobrazovacího api (DirectX, Vulkan, OpenGl), ale i o vývoji a údržbě všech vývojových toolsetů a utilit. Spolupráce s Epicem jim umožní lépe alokovat vývojáře, hromadu věcí budou mít out of the box a na druhou stranu pro Unreal to bude nejen promo, ale svým způsobem i benchmark (jak rychle se v tom dá takhle velký open world projekt udělat a jak to pak bude hráčům běhat). Plus teda nové features v UE 5 jsou hodně hustý.
money money money a roční exkluzivita na epic sh*t storu... (puke)
exkluzivita nebude už to říkali. Zklidni hormon 😀
Mohli by, ťuňťové, spíše vysvětlit, kde jsou slibovaná DLC pro Cybepunk.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.