StringData hrdě oznamuje projekt Everown, taktickou akční hru vyvíjenou pro StringData týmem Level 12 Paladins. Everown je navržena pro boje mezi hráči v malém až středním měřítku s novým pojetím bojů, upřednostňujícím důvtip a úvahu nad reflexy a naučenými postupy. Tohoto nelehkého cíle chce StringData dosáhnout mnoha odlišnými způsoby eliminace protivníka, které nejsou založeny na prosté mušce, ale na taktické rozvaze a odhadu - například souboje na blízko a na dálku, plížení a přepady, pokládání pastí a rozšířené využití jedů a halucinogenů. Navíc by měla být nápomocna možnost umístit kameru kamkoliv nad bojiště a tak zvýšena možnost taktických akcí a spolupráce se spoluhráči.
Vydání hry Everown je ohlášeno na rok 2005. Tato čistě multiplayerová hra bude podporovat hru po lokální síti i přes Internet. Taktické možnosti počítají s vysokými pingy, jako je například hra na 56k modemech přes oceán a podobně. Podrobnější informace se dozvíte na nově vytvořených stránkách hry http://www.everown.com
Několik slov o tvůrcích - jsme malý pražsky tým jménem Level 12 Paladins a hru vyvíjíme pro tuzemskou společnost StringData, která zastřešuje vše od financování vývoje, přes marketing, až po vlastní distribuci hry. Spojuje nás především vášeň pro player vs. player souboje v MMORPG, a impulsem pro zahájení vývoje bylo, víc než cokoliv jiného, přetrvávající znechucení z nutnosti provádět stále stejné repetitivní úkony, související se získáváním vybavení a zvyšováním levelu postavy, abychom se konečně mohli věnovat tomu, co nás opravdu naplňuje - souboje proti lidskému protivníkovi, a to souboje taktické, kde hráč nevítězí přesností ovládání svého zaměřovače, nýbrž konáním správných úsudků ve správný čas. Naše dítko může tudíž být chápáno jako zpracování esence pravě takovýchto typů soubojů lidských protivníků, a doufáme, že jím zaujmeme nejen MMORPG hráče, ale i hráče akčních her, kteří upřednostňují poměřování mentálních sil namísto čistě fyzických reflexů.
Zdroj: TZ