Netřeba říkat, že je Google obrovská společnost, která zasahuje do nejrůznějších odvětví průmyslu. Každým svým krokem však zkušeným analytikům dává další indícii, jež jim umožní odhadnout, kam bude směřovat její vývoj a co plánuje její představenstvo. Nad tím se v poslední době pozastavil kupříkladu Chris Morris z Forbes, který ve svých hypotézách vychází především z rozhodnutí, jež Google učinil v posledních několika měsících.
Na přetřes tak příchází Google Lively, virtuální webový chat, jenž se těší značné popularitě, či zakoupení společnosti Adscape, která si založila živnost na prodeji takzvaných in-game reklam, jimž se prorokuje světlá budoucnost. Z toho všeho, a samozřejmě spousty dalšího, Morris usuzuje, že se v jmenovaném gigantu pomalu, ale jistě chystají na průnik na herní trh, což je vlastně logickým postupem.
Navíc, díky velikosti společnosti, nezanedbatelnému kapitálu a především zvučnému jménu se dá očekávat, že lákání vývojářů (ať už casual, či Áčkových her) bude tou nejmenší překážkou. Pokud by se k tomu Google skutečně odhodlal, s trochou štěstí by si vytvořil zajímavou vstupní pozici pro prodej již jednou zmiňované in-game reklamy, kterou by tak mohl nabízet ve svých hrách.
"Se všemi zaměstnanci, které má Google k dispozici, a s jejich 'agresivní' politikou rozvoje by mě skutečně překvapilo, kdyby nikoho ze společnosti nenapadl herní trh jako cíl, k němuž by směřoval další vývoj," řekl k celé záležitosti Colin Sebastian z Lazard Capital Markets.
Zdroj: Forbes