Po nedávných problémech s MMORPG hrami v Číně se tamní společnosti zavázaly plnit návrh Čínské vládní agentury, takzvaný Fatigue systém.
Po mnohých problémech a několika tragických úmrtích se čínská vládní agentura rozhodla zakročit. Do praxe se nyní dostal Fatigue systém ve hře Fantasy Westward Journey z dílen NetEase. Ten po třech hodinách hraní sníží na polovinu veškeré atributy hráčovy postavy a pokud se rozhodne pokračovat dále, tak se čísla po pěti hodinách hraní dostanou na své minimum.
Jediný způsob, jak zvrátit tento problém, bude pět hodin danou hru nehrát. Poté se veškerá časová počítadla restartují a postava je zase jako nová. Takto by se mělo dát zabránit závislosti na jedné konkrétní hře. Podobná ochrana má být funkční i u World of Warcraft a desítek dalších her.
Doupě komentuje: Jednou z rarit MMORPG v Číně je i systém placení, protože třeba World of Warcraft se neplatí paušálně za měsíc, ale za čas, který člověk hraje. Je tak docela možné, že se najdou mnozí hráči, kteří Fatigue systém obejdou hraním několika her střídavě.
Zdroj: Gamespot