10 důvodů, proč hrát hry s otevřeným světem

Michal  |  07. 03. 2017 11:00  |  [176.12.115.xxx]

Nejvíc mě bavil před lety GOTHIC 2. Ted nevim jestli se řadí mezi hry s otevřeným světem nebo ne. Ale prostě si tuhle hru vybavuji i ted!

Odpovědět  |   | 
uni  |  08. 03. 2017 13:42

No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo, málo RAM, výkonu, atd. Spíše klasické RPG v otevřeném prostředí. Ony obecně RPG až tak v otevřeném světě nejsou, byl by problém s balancem hry. Tedy z pohledu single player.
MMO samozřejmě jsou.

Odpovědět  |   | 
romanz  |  10. 03. 2017 09:39  |  [80.95.116.xxx]

"No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo"

v který době ??

Elite který má bez debaty otevřenej svět vyšlo v roce 1984 (sám si spočítej kolik je to let) a celá hra zabírala 48kB jestli se nepletu.

Ani GTAV nemá otevřenej svět, jediný co se dá brát jako opravdu neomezenej otevřenej svět se vším všudy je Minecraft a podobný hry.

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:24

Gothic hry jsou samozřejmě v otevřeném světě.

Odpovědět  |   | 
kvok  |  10. 03. 2017 09:09

Já open-world rád nemám, akorát to ničí herní zážitek. U AC3 to bylo nejmarkantnější. Hraju hlavní misi, postava mi řekne, že až budu připraven, mám ji potkat někde na opačném konci mapy. A místo toho, abych dál plynule pokračoval v příběhu, tak 10 minut reálného času jenom běžím po mapě, abych slavnostně odkliknul další část. Ale hlavně že si pak můžu pochvalovat super dlouhou herní dobu. Půlku času jsem jenom honil ikonky, ale bylo to dlouhé! Vedlejší mise typu jdi 15 minut někam, zmáčkni tlačítko a poslechni si dvouslovné poděkování si taky můžou nechat od cesty.
U Thiefa byl ten open-world obtěžující méně, nejspíš proto, že mise nebyly přerušované a odehrávaly se z velké části na místech, na která jsem při běžném pohybu po mapě nenarazil.
Lineární průchod každopádně upřednostňuji, poskytne mi daleko koncentrovanější zážitek. Na znovuhratelnost kašlu a herní doba pro mě není žádná mantra, o tom, jak si hru užiju, neříká nic.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  10. 03. 2017 10:48  |  [89.173.221.xxx]

U mna je to opacne. Napr FarCry som hral tak, ze som medzi misiami nikdy nevyuzival fast transport, ale pekne pomalicky prechadzal krajinou, spoznaval pohoria (ak ked sa ides prejst do Alp z Bratislavy), likvidoval v tichosti nepriatelov (nieco ako partizan za vojny, ziaden Rambo styl), zbieral vsetky tie predmety (casto bez map, nieco ako real-life geocatching)... To bol vyborny herny zazitok. Prakticky na nerozoznanie od mojej reality. Hra mi dovolila prejst ju stylom, ktory mi bol najblizsi. A trvalo mi to naozaj velmi dlho, par mesiacov (kedze som medzi tym zil aj moj real life) a vobec mi to nevadilo. Nieco ako nekonecny serial, ktory je tak dobry, ze nechces, aby skoncil :)

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:26

Jojo, a létání ve FarCry 3 pomocí kluzáků, atd. super.

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:30

Takže pro tebe COD Rulez. A zrovna tohle nenávidím. Příběh většinou zajímavý, ale princip hry nereálný, úchylný apod. Nezapomenu, jak se dalo voj(Babiš)at v COD MW v Pripjati. Hrál jsem na největší obtížnost a jedninou tuhle nedával, jak tam jseš u toho Ruského kola, i když jsem dal skoro každý výstřel headshot, tak jich bylo moc. Tak jsem utekl kousek vedle za roh, všichni o mne věděli, ale tam jsem prostě počkal na vyzvednutí.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 03. 2017 22:07  |  [178.41.7.xxx]

Najviac má bavil otvorený svet vo Far Cry - ostrovy, more, rieky, džungla, pohoria a možnosti ako sa v tomto svete presúvať - vozidla, člny, skútre a hlavne rogalo, ked človek vyšiel na najvyššiu horu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, které už nechceme zažít

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, kte…

O tom, jak jsou hry někdy brutální a zvyšují agresivitu u lidí, kteří je hrají už bylo napsáno mnoho. A protože my hráči víme, že je to naprostá kravina, užijeme si teď spolu 10 nejbrutálnějších smrtí ve hrách.

20.  4.  2017 | | 5 N/A
Nadšenec si doma postavil závodní simulátor za 600 tisíc. Rallye je jak skutečná!

Nadšenec si doma postavil závodní simu…

24.  4.  2017 | | 21 N/A
OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Raider přímo v prohlížeči

OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Rai…

25.  4.  2017 | | 5 N/A
GTA 5 můžete značně vylepšit, originál je jen začátek (galerie)

GTA 5 můžete značně vylepšit, originál…

Komunita moderů často dokáže životnost hry prodloužit neuvěřitelným způsobem. A u Grand Theft Auto to platí desetinásobkem. Rozhodli jsme se dát dohromady ukázku těch nejhezčích modifikací, které doposud byly vytvořeny.

21.  4.  2017 | | 13 N/A
9 nejúspěšnějších her z Kickstarteru, které musíte mít

9 nejúspěšnějších her z Kickstarteru, …

Crowdfunding je dnes stále populárnějším způsobem, jak si vykouzlit snový herní projekt. A minout rozhodně nesmíte následujících 9 hitů.

13.  4.  2017 | | 4 N/A
9 herních restů minulého roku, které musíte dohnat

9 herních restů minulého roku, které m…

Uplynulý rok byl opravdu nabitý hity. Co ale podle nás nesmíte minout ani za boha? Čtěte dál.

26.  4.  2017 | | 8 N/A
Herní katalog hitů: exkluzivní pecky PS4

Herní katalog hitů: exkluzivní pecky P…

Možná si někteří z vás občas říkají, proč si vlastně kupovat konzoli. Odpovědí je několik. Tou nejdůležitější věcí, nad kterou byste při pořizování konzole myslet je, abyste na ní měli co hrát. Na čtvrtý Playstation za jeho dobu existence vyšlo spoustu exkluzivit. Pojďme se podívat na ty, které se staly system-sellerem.

15.  4.  2017 |
7 kultovních herních pecek, které chceme zpátky

7 kultovních herních pecek, které chce…

Remaky a remastery v dnešní době vycházejí jak na běžícím páse. Pojďme se tedy podívat na 7 her, které by si ten remaster opravdu zasloužily.

22.  4.  2017 | | 7 N/A