Tyhle články mám rád, vždycky mnou projede mráz, když začnu vzpomínat. Jinak díky za připomenutí, tuším že onoho roku na vánoce v roce 1992 jsem s velkým povykem zapínal svojí 386 SX, kterou jsem tenkrát dostal pod stromeček a tuším, že právě prehistorik byla uplně první spuštěná hra na tomto počítači. Byla to krásna doba a krásne hry, kterým nešlo o nic jiného než o hratelnost, bohužel časy jsou ty tam a dnešní podoba herního průmyslu se dá přirovnat k filmové tvorbě, kde je skoro jedno jak ten film bude bavit, hlavně aby měl co nejvetší návštěvnost a prodeje.
Jinak za mě mi zde trošku chybí Another World, což byla na tu dobu naprostá špička jak graficky, animacemi, brutálností, ale už v té době se zde objevoval velice silný scénář a příběh. Po dohrání jsem uronil nejdnu slzu, mělo to opravdu silný konec.
Naopak na dnešní poměry "ošklivá" grafika v lidech vzbuzovala a posilovala fantazii, takže to vůbec nebylo na škodu.
Dnešní hry? Realistická grafika, ale nulové nápady, umělé prodlužování herního času, kde vás hra nutí sbírat nejrůznější datapady a já nevim co všechno. Prostě kdo chce kompletní příběh musí si ho najít. Globální hodnocení her u všemožných herních serverů by mohlo být o dost přísnější než je. Tvůrci by možná vytáhli hlavu ze své prosezené zadnice a začali by přemýšlet a hlavně tvořit než remakovat kdejaký lépe prodávaný titul a následně ho totálně doprasit, nebo stále dokola opakovat herní mechanismy, jen aby vytáhli z našich peněženek dalších nekřesťanských 13 stovek a více. Cena her se zvyšuje, ale proč? Jen kvůli grafice a super moderním technologiím, které na to bylo použito, aby to hezky vypadalo na screenech u recenzí Nápadů a hratelnosti bohužel ubývá. Jenže tím, jak to hezky vypadá, tak to prostě oželíme.O obtížnosti ani nemluvě, kdo by to hrál, kdyby dohrát hru byla výzva. Jsme rozmazleni dobou. Samozřejmě je pár světlých vyjímek v této temné době her (spíše filmů).