10 největších herních překvapení roku 2017

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

thedf413  |  16. 01. 2018 11:42

Pro mě rozhodně rozšíření War of the Chosen do XCOM 2.
Dlouho jsem se u kampaně pro jednoho hráče tak nebavil.

 |   |  Odpovědět
Lemming  |  12. 01. 2018 07:35

AC Origins na třetím místě? Možná tak v žebříčku negativních překvapení. Ano, ta hra je graficky nádherná (za mě 90%). Ano, hratelnost je výborná (dal jsem 80%), i když za cenu toho, že se AC hodně posunulo směrem k Zaklínači 3.

Ale příběh to je prostě tragédie. Dal jsem 20% a to jsem ještě 10% přidal za to, že v poslední zhruba čtvrtině se tam objevily alespoň nějaké zajímavé momenty a za závěr linie z současnosti, která byla jinak taky úplně o ničem. Téma založení Assassinské organizace přímo vybízelo k silnému příběhu o nelehkém budování organizace od prvních začátků až po její pevné ustanovení. A oni místo toho dají plochou historku okresního formátu (abych citoval klasika), která není nic víc než historicky nepříliš smysluplná (*) osobní msta, která se spíš náhodou potká s dějinnými milníky té doby. (**)

Když už jsem mluvil o tom Zaklínači 3, tak u něj dělá hodně vlastnost, že velká část questů má různý konec, hráč se musí rozhodovat. To hráče hodně vtahuje do příběhu. V AC včetně Origins jsou ale questy lineární railroad, kde si člověk vybírá maximálně to, jestli strážného zabije mečem nebo lukem.

Co se týče předchozích verzí, tak za mě je Origins rozhodně horší, než často okopávané Unity i Syndicate. Ty měly alespoň skvělou atmosféry doby / místa, kterou Origins dost postrádá - starověký Egypt je nádherný, ale bez srdce.

[SPOILER ALERT BEGIN]
*) Celé je to o tom, že dva lidé spolu mají jediné dítě a když o ně přijdou, je to pro ně hrozná tragédie, která totálně rozvrátí jejich životy. To je možná reálné v dnešní době, ale historicky se tomu věří jen těžko; v té době byly rodiny velké a dětská úmrtnost také.

**) A že se na konci do té doby vedlejší postava stane nakonec postavou hlavní, to je už úplný fail.
[SPOILER ALERT END]

 |   |  Odpovědět
Ujco  |  12. 01. 2018 12:34

Aspoň znížili HW nároky, lebo 60% mapy je prázdny priestor, počkať nároky šli aj tak hore

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor