Časové zasazení NPC nevylučuje. I v samotné hře je milion zmínek o tom, kde kam co spadlo a kdo všechno to přežil. Hra se vůbec netváří, jako že byl totální jaderný holocaust a přežili jen ti ve vaultech.
Jednak tam jsou scorched ones, což jsou zjevně původní přeživší, co se nakazili (a nejsou to ghulové, ti tam nějak nejsou vůbec), pak je tam spousta dalších přeživších (brotherhood, responders atd... ) jen všichni vypadají, že se radši po spuštění hry zabili, protože když k nim přijdete, tak jsou to hezké čerstvé mrtvolky, ani nejsou ohlodané.
Mě na F76 vadí to (beru li aktuální stav hry)
- příšerné pip boy menu a příšerné ovládání kraftění. To, že je to tak kvůli konzolím neberu.
- Bugy v questech naštěstí často napraví logout/login zpět, kdy se to nějka "chytne", ale některé questy jsou i dnes rozbité a prostě nejdou udělat. Ještě že jdou "zapomenout"
- Hraní v týmu... ach bože ach bože. to je šílená bolest a zmatek, obzvlášť co se týká respawnování potvor. To si takhle zhebnete na konci dungeonu a ono vás to hodí n azačátek, ale obnoví to všechyn potvory co jste po cestě poslední hodinu postupně s parťáky vybíjeli, takže dostat se ke kolgeům je defakto nemožné. Sdílení prostředků a předání si věcí z inventáře... hahaha.
- kraftění.... ale jistě že to nešlo udělat blběji. Mám ultracite, mám plazma cores, mám důl na všechyn možné ore a bůhvíco ještě, ale na opravu brnění potřebuju šrouby, které se dají získat jen na pár lokacích, které jsou ale vybrané kvůli tomu, že je svět sdílený s dalšími lidmi, co ty šrouby taky potřebují, takže máte výzbroj, co by vymazala armádu nějaké menší zemičky, ale jste v prčicích, protože nemůžete získat šroub. Jo, powerarmor vyrobíte, ale šroub, to ne.
- potvory... ach bože. Inteligence se nekoná, furt se zasekávají, radskorpioni zalezou do zemně a vylezou z ní na ocelové lávce o čtyři patra výše....
- kvesty... jo, je super, že si i v téhle hře dali práci a napsali nějaký lore, ale čtěte si ho, když se nepouznul svět a něco vás během čtení terminálu začne vraždit. Slušná hra by vás aspon vykopla zpět do hry, ale taedy ne, tady se musíte proklikat přes několik obrazovek zpět, aby se postava přepla ze čtení terminálu zpět do bojového režimu. A přitom se dá hodně snadno zhebnout.
- grindění... och, jaké je zadostiučení, když ve třech lidech sejmete scorchbeatst lvl 95, kdy na to padne pár plasma cores, spadne vám na hlavu mrtvola a místo ultracitu dostanete co? nic. Prostě prázdná mrtvola.
- a málem sjme zapomněl na perky.... bože! jako přijd evám normální přijít do kempu, vyházet přes stupidní rozhraní pět perků, naházet si tam ty co umožnují vyrábění věcí a lepší a levnější opravy, pak spravit jednu věc, pak se zase pět minut hrabat v menu a vrátit tam ty bojové? To nemohli některé udělat prostě "pasivní"? Nějak nevidím smysl v tom to furt přehazovat.
Fakt mám pocit, že jsme v té hře třetinu času brouzdal nějakým menu stvořeným pro ovládání čtyřmi čudly na konzoli.
A proto je fallout 76 zklamání. ne proto že je to MMO (a ono vlastně není, protože opravdová mmo tak nějak sázejí na interakci hráčů)