2x datadisk pro Neverwinter Nights

Neuplynul ani měsíc ode dne, kdy jsme informovali o chystaném přídavku The Witchwork Series pro úspěšné soudobé RPG od BioWare jménem Neverwinter Nights. Uplynulo něco kolem týdne ode dne, kdy byly oznámeny hned dva oficiální, plnohodnotné datadisky. Podrobnosti naleznete v tomto článku.
2x datadisk pro Neverwinter Nights

První z dvojice ohlášených datadisků nese název Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide, druhý se jmenuje o něco prostčeji Neverwinter Nights: XP2.

Shadows of Undrentide vyvíjejí BioWare spolu s mladou společností FloodGate Entertainment, kde se mimochodem usídlilo hned několik herních návrháčů z bývalých Looking Glass Studios (tvůrci legendárních dílek jako System Shock či Thief). Podle Raye Muzyky se příprava datadisku plánovala dlouho před vydáním samotných NWN - podle jejich zkušeností totiž prý bývají přídavky ještě lepší než originální hry. Zejména díky tomu, že tvůrci se naučí dokonale pracovat se svými nástroji.

NEVERWINTER Nights   NEVERWINTER Nights

A o čem vlastně Shadows of Undrentide bude? Začnu pohádkově - bylo nebylo, existoval kdysi ve světě Forgotten Realms tajemný a mocný národ kouzelníků zvaných Netherilové. Ovládali magii tak dokonale, že si mohli dovolit žít v gigantických, vznášejících se městech. Byla to však jejich vlastní ctižádost a touha po moci, která nakonec zavinila úpadek celého národa. Obrovská města se zřítila na zem - i o mnoho generací později je však vyplňuje neviditelná aura všemocné magie a skutečných nestvůr. "Undrentide" se nazývá jedno z těchto měst.

NEVERWINTER Nights   NEVERWINTER Nights

Ačkoliv v NWN mohly vaše postavy dosáhnout až 20. levelu, v datadisku začnete s novými postavami od levelu prvního. Příběh je však rozdělen na tři části (celkem asi 30 hodin hraní), a tak by neměl být pro hráče problém začít se středně rozvinutou postavou hrát třeba až druhou nebo třetí kapitolu. Samozřejmě se dočkáme mnoha vylepšení umělé inteligence, možností zasahovat do inventáře postav, nových kouzel a skillů, potvory nevyjímaje (mladí dráčci, škorpióni křížení s lidmi a další). Maximální úrovní nadále zůstane dvacítka. Hráči objeví několik nových prostředí jako poušť, ruiny, zasněžené pláně, apod.

NEVERWINTER Nights   NEVERWINTER Nights

Pojďme na druhý datadisk s názvem Neverwinter Nights: XP2 (zatím pouze kódové jméno, zkratka "eXPansion"). Tento expansion pack je tvořen čistě v dílnách BioWare a jeho vydání se chystá na zatím neurčité měsíce po vydání Shadows of Undrentide. Všechno, co bylo řečeno o prvním datadisku by se dalo říci i o tom druhém - nová monstra, vylepšená umělá inteligence, větší interaktivita pomocníků, nové skilly a kouzla. Rozdíl je ale v tom, že druhý přídavek má podporovat postavy na vyšších úrovních než jen 20. Proto  také čekejte mnoho nových a o hodně tužších potvor - jak řekl Ray Muzyka, zatímco první expansion pack je hlavně kvantitativního charakteru, druhý datadisk se zaměřuje na kvalitu. Měly by se objevit úplně nové herní vlastnosti, nové dosud nevídané země i postavy. Žádné konkrétní informace však zatím bohužel nejsou ke druhému datadisku k dispozici. BioWare ale slibují, že se jich dočkáme s tím, jak bude postupovat vývoj.

PS: Screenshoty jsou z původního Neverwinter Nights (recenze).

Výrobce: BioWare (http://www.bioware.com/)
Vydavatel: Infogrames (http://www.infogrames.com/)

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A