7 důvodů, proč jsme tak milovali původní Half-Life

Diskuze čtenářů k článku

Břeťa  |  26. 02. 2018 09:54

Zdravím milou redakci,
vy za to patrně nemůžete, může za to váš management. Je neskutečné, jak si dokázaly dodrbat skvělý web. Zajímalo by mne, který šmoula vymyslel to dělení úplně kraťoučkých článků na xy kapitol. Kdo to má proboha číst? Tohle je web o hrách/technologii atp. proč tu nefunguje responzivní css stylování? Proč u videí, které očividně nejsou vaše, nedáváte i odkaz na zdroj? Patrně je to jen další vyblitek, který management nebere v úvahu, ale ať se pak nediví, že jim odcházejí čtenáři na lepší portály.

 |   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 26. 02. 2018 10:45

Kapitoly a sekce mají desítky jiných webů, nevidím v tom nic hrozného. Uchovává to délku článku a nám dává více možností s obsahem pracovat. Pokud jste na Doupěti delší dobu, určitě si pamatujete, že bylo kapitolování před cca dvěma roky znatelně zjednodušeno a vylepšeno, takže nevidím problém pro přesouvání mezi kapitolami klikat na šipečky.

 |   |  Odpovědět
Harsh  |  28. 02. 2018 09:32

Taky jsem odpůrce těchto debilních kapitol, ale šipečky? Co tam dát alespoň nějaký obsah aby měl člověk alespoň nějakou představu, co která kapitola skrývá? Tohle jsem si kvůli Half-life proklikal, ale normálně to už na tomto webu nedělám, to samé i na zive.cz, kde je to to samé. Kdybych se chtěl k některé kapitole vrátit a zapomněl, která to byla, tak se zas jak ocas musím proklikávat nazpět?
Je spousta webů, kde je to mnohem lépe řešeno, třeba takový web ga***.cz, kde taky žijí z reklamy, ale zase si člověk může zaplatit vypnutí reklam a podpořit tak tamní pisálky, žádný blokovač pak není třeba.
To samé zive.cz proti PCt****.cz, kde na PCt****.cz je velký příklad, jak se dají kapitoly udělat lépe, ale to by taky musel být nějaký obsah, jelikož by se celý článek o deseti kapitolách na živě vešel do půlky kapitoly na PCt****.cz.
Ale kvůli mě to dělat nemusíte, já se chodím na zivě.cz maximálně občas kouknout na poradnu a tím občas narazím na úvodní stránku živě, kvůli které jsem přišel i sem. Stejně už převážně články na vašich webech z 90% ani neotvírám.

To jsem si zase vylil srdíčko.

K článku: Half-life jsem zažil už v době vydání, i když v té době na mě moc příběh nedostal, jelikož v té době jsem v angličtině ještě nebyl tak dobrý a myslím si, že titulky nebylo možné zapnout. Každopádně hratelností mě naprosto uchvátil.

 |   |  Odpovědět
Castaneda  |  01. 03. 2018 16:18

No dokud budou vyjádření vás provozovatelů tak politická (a tedy neupřímná), jako dosud nelze se divit že bude docházet k nedorozumnění. Např. tato diskuse https://www.zive.cz/clanky/10-sci-fi-filmu-kt... tam

povšimněte si:
pan Sršeň:
To je ale zaujímavá cenzúra. Postnem komentár ako sa zbaviť preklikávania kapitôl a ako si ich zobraziť pekne súvisle pod sebou a zrazu... BUM! Komentár nikde...

odpověděl Lutonský: Nedivte se prosím. Co děláte sám na svém počítači je plně vaše věc, v našich diskuzích ale nenecháme příspěvky s návody, které *nás poškozují*.

Takže si to shrneme: předchozí vyjádření přece zněla přesně v tomhle smyslu: tohle je pro vás ergonomická vychytanost, ušetří vám to čtenářům skrolování, "uchovává to délku článku"... A pak teda někdo přijde s možností dát čtenářům ještě větší svobodu v používání prohlížeče než vy a narazí na něco o čem předtím vědět vůbec, nemohl protože jste mu to zatajovali - poškozování vás jako provozovatele. Trošku schizofrenní přístup že?

 |   |  Odpovědět
Seph  |  27. 02. 2018 04:57

Ono by to zas tak nevadilo, pokud by clovek pocital s tim, ze tam bude kvalitni obsah.
Bohuzel tyto clanky nekdo poti na kvantitu a mnohdy tam vlozi kdejakou ptakovinu, jen aby mel obsah na dalsi stranky.

 |   |  Odpovědět
Bubla  |  26. 02. 2018 11:46

:) Tak bych řekl, že za tento retro článek může jeden přidaný skin brnění z Halflifu do té emo cool záležitosti pro děcka a metrouše, zvané FFXV, který teď koluje po netu:) Ale proč ne :) Shrnute hezky, mi starší zavzpomínáme rádi, mladým to je putna. A k té struktuře článků, také mám raději vše na jednom místě nebo alespoň více obsahu na jedné stránce než toliko listování, ale zas to není nic hrozného a dá se s tím sžít.

 |   |  Odpovědět
ArmoredcoreCZ  |  26. 02. 2018 18:17

Pamatuji si ty časy, ale souhlasím s tím že dnes vydat hru je pro vývojáře skoro nadlidský výkon. Dnešní mladá generace hráčů je tak rozmazlená, že vlastně ani neví co chce. Buď je to špatné po grafické stránce, nebo zase po té herní. Jak si vzpomínám já tak nebylo zase až tak s čeho vybírat. A hltali jsme každou nově vydanou hru. A half - life k nim patřila.

 |   |  Odpovědět
CanyoneroCZ  |  27. 02. 2018 16:17

jsem ročník 2002. ale tenhle titul, stejně jako celou sérii mám ve své Steam knihovně. musím doporučit každému si tohohle herního dědulu zahrát...
Modlím se za trojku 😁

 |   |  Odpovědět
saruman  |  28. 02. 2018 00:40

Nedávno som to znova zahral: Half-Life, Opposing Force a Blue-Shift a je to zážitok. Bavilo ma to ako za mlada. (hral som to v lepšom rozlíšení na laptope Hrateľnosť a atmosféra je parádna. Kvôli Half-Life 3 by som kúpil aj herné PC.

 |   |  Odpovědět
Spacer  |  28. 02. 2018 11:05

A to počkajte, keď sa budete klikaním posúvať po slovách v článku. Treba si to dať patentovať. Ako prví za licenciu zaplatí redakcia ZIVE.

 |   |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 02. 2018 12:49

Dobrej clanek, ale Source engine se pouzival az v druhym dile. Prvni pouzival modifikovanej Quake engine.
A co se tyce HL3, tak na trend sere pes, ale to ten pribeh? Mohli to dokonceni pribehu vydat aspon jako knizku, kdyz uz se na hru vyprdli...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor