Activision prý byl proti Modern Warfare

S přihlédnutím k prodejům, které zaznamenal čtvrtý díl série Call of Duty, působí nedávné vyjádření studia Infinity Ward pomalu až směšně. Ředitel zmíněného tvůrčího týmu, Vince Zampella, totiž v jednom z rozhovorů prozradil, že jejich mateřská společnost, Activision, byla od samého počátku proti vývoji takovéto hry, a naopak na vývojáře tlačila, aby i nadále pracovali na titulech z druhé světové války.

"Po Call of Duty 2 jsme byli rozhodnuti, že už další hru z prostředí druhé světové války dělat nechceme," uvedl Zampella pro Oficiální Playstation Magazín, a pokračoval. "Lidé z Activisionu na tom ale stále trvali. Uzavřeli jsme proto kompromis, že nám umožní vyvíjet i na konzole, za což jim vyrobíme další válečnou hru."

VIDEO: 1361 'Call od Duty: Modern Warfare 2 - trailer'

"Vždycky jsme chtěli naše portfolio rozšířit i konzolové tituly, avšak Activision na nás tlačil, abychom se drželi spíš PC. A abych nezapomněl, tamější vedení v žádném případě nechtělo hru, jakou je Modern Warfare. Byli totiž přesvědčení, že vyvíjet podobný projekt je příliš riskantní, a proto jsme od nich neustále slyšeli: 'Můj bože, to nemůžete, to je šílené!' Dokonce nám předkládali i průzkumy trhu, aby nás přesvědčili, že uvažujeme špatným směrem."

"Doslova vše jsme si museli vybojovat," dodal na závěr Jason West. "Chtěli, aby jsme se pořád dokola soustředili na druhou světovou válku." Jak už jsem zmiňoval na začátku, s přihlédnutím k tomu, jak se Infinity Ward i s novou "sérií" daří, je zajímavé sledovat co tomu předcházelo.

VIDEO: 1302 'Call of Duty: World at War - trailer'

Co je ovšem ještě zajímavější, je otevřenost vývojářů, kteří v podstatě plivou na svého zaměstnavatele. Otázkou tedy zůstává co se děje za zavřenými dveřmi, a jestli dlouholetá spolupráce mezi Infinity Ward a Activisionem nezačíná získávat nepříjemné trhliny. Zároveň je ovšem možné, že si tvůrci multivýdělečnou sérií Call of Duty vydobyli natolik silné postavení, že už nemusí skákat podle toho, jak chlebodárce píská.

A nebo je tu samozřejmě ještě třetí možnost, že v tom hledáme víc, než za tím ve skutečnosti je, a vývojáři prostě jen upustili trochu páry před blížícím se vydáním dalšího pokračování Call of Duty.

Zdroj: Shacknews

Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | FPS z moderního prostředí
Výrobce: Infinity Ward | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 10. listopadu 2009
  • Strhující atmosféra
  • Multiplayer
  • Hudba
  • Zjednodušování
  • Linearita
  • Krátkost kamapně
Váš názor Další článek: Chystá se nový PoP?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



Muž se ztratil na Aljašce a byl nalezen živý a zdravý. Satelitní služba Applu zachránila prvního člověka

Muž se ztratil na Aljašce a byl nalezen živý a zdravý. Satelitní služba Applu zachránila prvního člověka

** Na světě je první případ záchrany satelitními službami Applu ** Na Aljašce se ztratil muž na sněžném skútru ** Díky satelitní komunikaci byl nalezen živý a zdravý

Martin Chroust
SatelitiPhone
Mastodon má o miliardu uživatelů méně, než si zaslouží (Podcast Živě)
Lukáš VáclavíkPetr Urban
MastodonPodcast ŽivěTwitter
Nejošklivější telefony všech dob aneb když dáte designérům volnou ruku, skončí to fiaskem

Nejošklivější telefony všech dob aneb když dáte designérům volnou ruku, skončí to fiaskem

** Obludky, příšerky, monstra a paskvily mobilního světa ** Když dáte designérům volnou ruku, vrátí se to jako bumerang ** Zavzpomínejte s námi na nejošklivější telefony všech dob

Martin ChroustFilip Kůžel
TelefonyHistorieKuriozita
Jak je možné, že plachetnice pluje třikrát rychleji než vítr, který ji pohání

Jak je možné, že plachetnice pluje třikrát rychleji než vítr, který ji pohání

** Některé závodní trimarány překonají rychlost větru, který je pohání ** Jak je něco takového vůbec možné? Neporušují zákony fyziky? ** Ale vůbec ne. Stačí si připomenout sčítání vektorů

Jakub Čížek
JachtaFyzikaTechnologie
Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

** Lidstvo se připravuje na kolonizaci Měsíce ** Jednou ze základních surovin, bez nichž se na naší přirozené družici neobejdeme, je nepochybně kyslík ** Kde ho vzít?

Stanislav Mihulka
KolonizaceMěsícO2

Aktuality

11:59 | Monster Hunter Rise dorazí na konzole XO, XSX, PS4 a PS5 už 20. ledna. Rozšíření Sunbreak pak vyjde v průběhu jara. Na aktuálních konzolích má hra běžet až ve 120 FPS. 
3. prosince | Dnes ve 22:00 našeho času proběhne představení závěrečné událostí aktuální sezóny ve Fortnite. Epic na něj láká krátkým teaserem. 
2. prosince | Během The Game Awards pravděpodobně uvidíme novou ukázku z připravované bojovky Tekken 8. Vydání se zatím odhaduje na příští rok pro PlayStation 5. 
2. prosince | Na předávání The Game Awards nás čeká oznámení novinky od vydavatelství 505 Games. QR kód z jejich teaseru odkazuje na stránku Na předávání The Game Awards nás čeká oznámení novinky od vydavatelství 505 Games. QR kód z jejich teaseru odkazuje na stránku

Prosincový Computer

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest mobilů do 4 000 Kč

Velký test herních notebooků

Jak zkrotit sociální sítě

Vše o senzorech v hodinkách